Jättäisitkö puolisosi sairauden takia
Kommentit (170)
En jättäisi minkään sairauden takia.
M48
Ap on hyvä vaan ja kertoo taas itse ensin.
Jättäisin varmaan "sopivan" sairauden takia. Vaikkapa dementian tai skitsofrenian vuoksi. Toivon myös, että minut jätetään, jos saan jonkun älyttömän taudin.
Ei sairauden kuulu pilata usean ihmisen elämää.
M41
Vierailija kirjoitti:
Ap on hyvä vaan ja kertoo taas itse ensin.
En jättäisi, mutta minut on jätetty.
N42
Ap
Riippuvuussairauden takia jättäisin.
En jättäisi enkä ole jättänyt, niinkuin puoliso ei myöskään minua jättänyt sairauden takia.
N48
No jos joku sukupuolitauti tulisi näin 28 vuoden avioliiton jälkeen niin joo, ehkä..
Pedofiliasairauden takia jättäisin.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin varmaan "sopivan" sairauden takia. Vaikkapa dementian tai skitsofrenian vuoksi. Toivon myös, että minut jätetään, jos saan jonkun älyttömän taudin.
Ei sairauden kuulu pilata usean ihmisen elämää.
M41
Samat ajatukset, N54
Kyllä jos on kyse mt ongelmasta, pari kertaa riitti sitä laatua
M32
Jätin exän alkoholiriippuvuuden takia, joka aiheutti ns. alkoholidementian (muisti meni ja persoonallisuus muuttui täysin).
En aio olla katsomassa lasten kanssa kun juo itsensä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jätin exän alkoholiriippuvuuden takia, joka aiheutti ns. alkoholidementian (muisti meni ja persoonallisuus muuttui täysin).
En aio olla katsomassa lasten kanssa kun juo itsensä hengiltä.
T. N43
Riippuu sairaudesta. Jos puoliso sairastuisi psykoosiin, skitsofreniaan tai vastaavaan mielisairauteen tai alzheimeriin, als:iin, parkinsoniin niin lähtis kyllä hoivakotiin niin että heilahtais.
En jättäisi, jos sairaus ei aiheuta väkivaltaa tai muuta sellaista arvaamattomuutta, joka olisi itselleni uhka.
En todellakaan ala omaishoitajaksi. Sorry.
-M32
Vierailija kirjoitti:
No jos joku sukupuolitauti tulisi näin 28 vuoden avioliiton jälkeen niin joo, ehkä..
Sama. Tai jos päihteistä tulisi ongelma, niin silloin jättäisin. Olen tämän hänelle sanonutkin että päihdeongelmaisia olen katsellut elämässäni ihan tarpeeksi.
Jättäisin jos sairaus vaatisi paljon toiselta, en halua hoivata ihmisiä. Enkä oikeastaan mitään Tao ketään. Edes viherkasveja ei ole. Ajatus auttamisesta on vastenmielinen.
N62
En jättänyt.
N33