Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan saaneet sen mitä olette rukoilleet?

Vierailija
09.04.2025 |

Vaikka sen asian toteutuminen olisi muuten ollut vähintään epätodennäköistä? 

Kommentit (313)

Vierailija
81/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi sellaisiin asioihin, joihin yliluonnollinen puuttuminen olisi paikoillaan. Esimerkiksi narsisteihin, joilla ei ole omaatuntoa. He vain menestyvät ja katkeroittavat ihmisiä. Useimmat asiat, mihin joskus naiivina on tullut rukoiltua, ovat olleet sellaisia, että ne joka tapauksessa todennäköisimmin toteutuvat. Esim. että toisella puolella on tunteva ja ajatteleva ihminen eikä asia ole laissa tms säädöksessä määrätty, eli on ollut liikkumavaraa.

Tiedätkö mistä tämä johtuu? Siitä että olemme inhimillisiä ihmisiä ja tämä on elämä. Jumala opettaa meille hyvin paljon sallimalla ihmisten toimia. Näin on aina ollut. Tässä ajassa meidän tulisikin kiinnittää huomiota siihen mitä tapahtuu kun narsismi jyllää. 

Vierailija
82/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen rukoillut että saisin miljoonia euroja...eipä ole kuulunut..taruolento on tuo jumalakin kun ei jeesaa..

Älä syytä Jumalaa taruolennoksi vain siksi ettet saa mitä haluat. Useasti vielä teemme vastaavanlaisia pyyntöjä ihan vain testataksemme Jumalaa ja mitä olet itse mieltä tästä? Onko tämä arvostavaa toimintaa? Jumaltasolla ollaan aika älykkäitä joten pyyntöjä ei toteuteta vain siksi että ihminen haluaa nostattaa arvoansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa olla arvottamatta ihmisiä. Jokainen ihminen on Jumalan silmissä samassa asemassa vaikka olisi minkäkaisia eroavaisuuksia ihmisissä tai heidän elämissään.

Palstalla näkyy hyvin suurta sortoa liittyen uskon asioihin, jos keskustellaan karmasta, siihen ei tule sekoittaa uskonnollisia asioita mukaan laisinkaan.

Vierailija
84/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, moniakin. Olen saanut varmuutta päätöksiin ja rohkeutta mennä eteenpäin asioissa.

Konkreettisena asiana voin mainita aviomiehen. Sain varmuuden, että kuulumme yhteen. Yhteisiä vuosia tänä vuonna 30.

Tyttärelläni on haasteita elämässä. Hän tapaili useampaa todella hankalaa poikaa ja miestä. Kun viimeisestä tuli ero, aloin rukoilla hyvän miehen puolesta. Olin itse niin surullinen hänen puolestaan ja lohdutin itseäni rukoilemalla. Myönnän, etten uskonut toiveeni toteutuvan. Siihen kuului lista ominaisuuksista, joita en uskonut löytyvän kenestäkään. Niin vaan tällainen mies löytyi! Ei ole suomalainen joten haastavaa on ollut tapaamiset ja kunnolla tutustuminen. Nyt ovat naimisissa. Tämä kaveri todellakin täyttää kaikki toiveeni ja tyttäreni on onnensa kukkuloilla!

Vierailija
85/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa se sanonta "Mieti tarkkaan mitä rukoilet, voit saada sen". Olen tuon kokenut, miten rukous auttaa saavuttamaan mutkien ja aikojenkin kautta toivomuksen niin että asiat vain menevät sitä kohti tai se asia tulee tarjottimella, vain huomatakseni etten sittenkään pysty hallitsemaan sitä mitä se tuo tullessaan tai etten enää tarvitse/halua sitä,  Nykyään kun rukoilen, olen alkanut kuin tekemään sopimusta varalta pahimpien skenaarioiden varalta.:D Koen myös että kiitos rukoiltuna tuo hyvää elämääni jopa paremmin kuin itsekäs pyyntö. Asiat saavat ilmaa tapahtuakseen oikeaan aikaan, oikealla tavalla, ei siis minun kenties väärällä tavalla toivotun rukouksen mukaan. On tärkeää kiittää siitä hyvästä mitä jo on, luoda sitten pyyntö jostain hyvästä, mikä toisi siunausta omaan elämään. Olen rukoillut usein muiden puolesta itsekseni. Rukoukseen vastataan joko pian tai aikojen päästä, jos siihen menee aikaa, huomaan etten olisi

Kiitosrukous on  kyllä terapeuttista. 

Vierailija
86/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tulee rukoilla että asioita alkaa tapahtua? Vaikka polvet verillä, mutta mitään ei tapahdu jos rukouksella on jokin este.

Jumala ei anna varastetun leivän päälle voita. Jumala ei anna ihmeitä pelin säännöistä piittaamattomille uskonnollisille pelureille.. Jos antaisi, hän pettäisi ihmeiden takia paikalle tulleet kuulijat.

Tarkista ensin että petätkö itseäsi uskonnollisella pelaamisella ja mieti että rukoiletko Jumalan tahtoa vai omia halujasi. 

Mitä järkeä on rukoilla Jumalan tahtoa tapahtumaan? Se varmasti tapahtuu rukoilemattakin. 

Vierailija
87/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pi*lua olen rukoillut mutta vielä ei ole tullut

Jesse, 17v

Miehillä/pojilla menee niin hyvin että isoin huoli elämässä on se ettei saa seksiä.

Mutta eihän silloin mene hyvin ollenkaan!

Vierailija
88/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tulee rukoilla että asioita alkaa tapahtua? Vaikka polvet verillä, mutta mitään ei tapahdu jos rukouksella on jokin este.

Jumala ei anna varastetun leivän päälle voita. Jumala ei anna ihmeitä pelin säännöistä piittaamattomille uskonnollisille pelureille.. Jos antaisi, hän pettäisi ihmeiden takia paikalle tulleet kuulijat.

Tarkista ensin että petätkö itseäsi uskonnollisella pelaamisella ja mieti että rukoiletko Jumalan tahtoa vai omia halujasi. 

Kannattaa muistaa että kimpassa rukoileminen tepsii aina. Jumala on luvannut että mikä tahansa toive toteutuu jos kaksi tai useampi rukoilee yhdessä samaa. Tämä unohtuu uskoviltakin merkillisen usein.

Vierailija
89/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa olla arvottamatta ihmisiä. Jokainen ihminen on Jumalan silmissä samassa asemassa vaikka olisi minkäkaisia eroavaisuuksia ihmisissä tai heidän elämissään.

Palstalla näkyy hyvin suurta sortoa liittyen uskon asioihin, jos keskustellaan karmasta, siihen ei tule sekoittaa uskonnollisia asioita mukaan laisinkaan.

" jos keskustellaan karmasta, siihen ei tule sekoittaa uskonnollisia asioita mukaan laisinkaan."

Tarkennatko, mitä tarkoitat tuolla.

Vierailija
90/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" jos keskustellaan karmasta, siihen ei tule sekoittaa uskonnollisia asioita mukaan laisinkaan."

Kiitos, voin selventää. Eli tarkoitin sitä että jokainen ihminen on saman arvoinen riippumatta siitä mihin hän uskoo.

Vierailija
91/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, voin selventää. Eli tarkoitin sitä että jokainen ihminen on saman arvoinen riippumatta siitä mihin hän uskoo.

Olen samaa mieltä kanssasi, että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Mutta ihan en vielä ymärtänyt tuota viittausta karmaan. Ellet sitten tarkkoittanut, että täällä palstalla on vaikeaa keskustella karmasta, koska jotkut eivät pidä siihen uskomista samanarvoisena kristinuskon kanssa?

Vierailija
92/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnit annettiin jo anteeksi tuhansia vuosia sitten, joten mitäpä sitä turhaan.

Vierailija
93/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen rukoillut rakkautta tai sitten jos en sitä saa niin esim syöpää johon menehtyisin. Kumpaaakaan en ole saanut. N36

Vierailija
94/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi? Montakohan miljoonaa rukousta rukoillaan joka ikinen päivä Gazassa tai Ukrainassa? Kuinkahan monta rukousta kaikuu päivittäin maailmankaikkeuteen ihmiskaupan uhreilta, sairailta, nälkää näkeviltä? Ja kaikki turhaan. 

Samaan aikaan täällä ihmiset kuvittelevat saaneensa rukousvastauksen, kun heidän avaimensa löytyvät tai ipodit alkavatkin toimia tai he saavat puolison. Oksettavaa.

Oletko sellainen moraalisäteilijä?

Voisitko rukoilla itsellesi kykyä lainata kommentteja oikein?

Vierailija
95/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kahdesti. Ja asian saatuani katunut, huomannut etten todellakaan olisi halunnut mitä kuvittelin haluavani. 

"Be careful what you wish for, you may receive it." - W.W Jacobs

Ei tossa sanota rukoilemisesta mitään.

Oi voi, toive ja rukous ovat sisaria keskenään. Oletko noin yksioikoinen ihminen?

Ei kun ne ovat molemmat toiveita. Tuloksissa ei ole mitään eroa.

Vierailija
96/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein on se, kun mieheni ol ntyöttömänä ja ansiosidonnainen oli juuri loppumassa, niin rukoilin ihmettä, että mies saisi vakipaikan.

Seur. viikolla yksi puolituttu mies ehdotti miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi käydä kysymässä duunia. No niihän siinä kävi, että mies sai ihan kunnon työpaikan  ja oli siinä eläkeikään saakka.

Tämän jäälkeen olen aina uskonut, että rukous auttaa.🙏

Hienoa, että jumala laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Hommasi miehellesi työpaikan, ei siinä silloin jouda sodan jaloissa kärsiviä lapsia auttaa.

Vierailija
97/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin intensiivisesti lapsena tiettyä lemmikkiä ja yllättäen sain sen (ruinaamatta vanhemmilta). Tosin se ei elänyt pitkään.

Vierailija
98/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen joka päivä puhtaan valkoista suomea, ei auta, kohti paskan ruskeaa mennyt joka päivä, enemmän ja enemmän.

Vierailija
99/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, Hitler on jumalan silmissä samassa asemassa kuin lapsenlapsesi.

Vierailija
100/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi