Oletteko koskaan saaneet sen mitä olette rukoilleet?
Vaikka sen asian toteutuminen olisi muuten ollut vähintään epätodennäköistä?
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Monesti saan ja viime aikoina vain oppiakseni.
Huomatakseni se ei olekaan sitä mitä haluan. Mulla menossa vaihe eroon itsekkyydestä ja pinnallisuudesta. Ja tämän myötä alkaa kääntyä siihen mikä elämässä todella merkitsee.
Upeaa, että täällä tanopäiden paratiisissa löytyy joitakin fiksujakin ihmisiä. Kuulostat hyvältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
... ja jos odottaa Jumalalta vain vastauksia, ne voivat jopa tyrehtyä. Koska Jumala haluaa, että häneen uskotaan ja häntä kunnioitetaan hänen itsensä takia, vaikka mitään vastauksia ei tulisi.
Ei jumala mitään "halua". Hänellä ei ole ihmismäistä egoa.
Eräs kaverini rukoili, että Elisabet Rehnistä ei tulisi presidenttiä.
Rehn virnuili niin, että kaverin telkkarista meni kuva kieroksi.Sellainen virnuilu ei sovi puolustusministerille ollenkaan.
En ole aina, ja se on ollut ihan hyvä asia. Varsinkaan nuorempana en tiennyt, mikä olisi itselleni parasta. Onneksi Jumala on minulle antanut sen sijaan roppakaupalla kaikkea muuta, mikä todellisuudessa tekee minut onnelliseksi.
Kyllä, olen saanut yhden asian, joka olisi omin voimin ollut todella epätodennäköistä saada. Epäilen vahvasti, että Jumala heitti noppaa puolestani.
En, lottovoittoa. Rukoilen taas nukkumaan mennessä ja lottoan huomenna.
Kyllä. Pääsin petollisesta miehestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Monen mutkan kautta joo. Kaikki asiat tosiaan järjestyy, vaikka välillä näyttää tosi pahalta. Kaikella näyttää olevan tarkoituksensa.
Kunhan sivuuttaa kaikki ne joilla ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... ja jos odottaa Jumalalta vain vastauksia, ne voivat jopa tyrehtyä. Koska Jumala haluaa, että häneen uskotaan ja häntä kunnioitetaan hänen itsensä takia, vaikka mitään vastauksia ei tulisi.
Raivohullun diktaattorin ego kyllä löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivohullun diktaattorin ego kyllä löytyy!
Ehkä siksi naisissa enemmän uskiksia- enemmän samaistumispintaa jumalaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen saanut yhden asian, joka olisi omin voimin ollut todella epätodennäköistä saada. Epäilen vahvasti, että Jumala heitti noppaa puolestani.
Eli kyse olikin sattumasta.
Ei kukaan rukoilusta johtuen. Vahingossa kyllä.