Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan saaneet sen mitä olette rukoilleet?

Vierailija
09.04.2025 |

Vaikka sen asian toteutuminen olisi muuten ollut vähintään epätodennäköistä? 

Kommentit (313)

101/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina. Myös sellaisissa tapauksissa kun pyynnön toteutuminen on ollut erittäin epätodennäköistä.

Vierailija
102/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusti on täällä jumalan aikomusten ja tekemisten tietäjiä. Mistä he ovat niin yksityiskohtaiset tiedot saaneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tulee rukoilla että asioita alkaa tapahtua? Vaikka polvet verillä, mutta mitään ei tapahdu jos rukouksella on jokin este.

Jumala ei anna varastetun leivän päälle voita. Jumala ei anna ihmeitä pelin säännöistä piittaamattomille uskonnollisille pelureille.. Jos antaisi, hän pettäisi ihmeiden takia paikalle tulleet kuulijat.

Tarkista ensin että petätkö itseäsi uskonnollisella pelaamisella ja mieti että rukoiletko Jumalan tahtoa vai omia halujasi. 

Kannattaa muistaa että kimpassa rukoileminen tepsii aina. Jumala on luvannut että mikä tahansa toive toteutuu jos kaksi tai useampi rukoilee yhdessä samaa. Tämä unohtuu uskoviltakin merkillisen usein.

Mutta ennen kuin tämä tapahtuu, pitää noudattaa pelin sääntöjä, uskonnollisille pelureille ei ole luvassa mitään, vaikka millä joukolla pyytäisivät. 

Suurin osa uskoviksi kutsutuista elää sellaista sekamelskaa että toinen jalka on syvällä maailman meiningissä ja toinen yrittää taivasten valtakuntaan. Enkä tällä meiningille tarkoita pelkästään paheita, juopottelua, naisia ym.

Vaan se että käydään äänestämässä, armeijassa, kuulutaan kirkkoon ja otetaan lainoja. Uskon kohde on mikä tahansa muu utopia paitsi Jumala, puolueet, poliitikot €U, NAT0, näitähän riittää.

Näin kun asiaa rupeaa katsomaan, tälle maailmalle ja sen meiningille selkänsä kääntäneitä uskovia ei tahdo löytyä mistään.

Vierailija
104/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen rukoillut että saisin miljoonia euroja...eipä ole kuulunut..taruolento on tuo jumalakin kun ei jeesaa..

Jumalalla ei ole mitään annettavaa itseriittoiselle ihmiselle.

Vierailija
105/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen rukoillut että saisin miljoonia euroja...eipä ole kuulunut..taruolento on tuo jumalakin kun ei jeesaa..

Onko jumala näin kertonut sinulle.

Vierailija
106/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti saan ja viime aikoina vain oppiakseni. 

Huomatakseni se ei olekaan sitä mitä haluan. Mulla menossa vaihe eroon itsekkyydestä ja pinnallisuudesta. Ja tämän myötä alkaa kääntyä siihen mikä elämässä todella merkitsee. 

Äitini löi minua ja piti nälässä.

Äiti pääsee taivaiseen.

Vierailija
107/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Monta kertaa. En koe olevani koskaan täysin yksin tässä maailmassa. Tiedän olevani suojeltu ja rakastettu Jumalan lapsi. 

Vierailija
108/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tulee rukoilla että asioita alkaa tapahtua? Vaikka polvet verillä, mutta mitään ei tapahdu jos rukouksella on jokin este.

Jumala ei anna varastetun leivän päälle voita. Jumala ei anna ihmeitä pelin säännöistä piittaamattomille uskonnollisille pelureille.. Jos antaisi, hän pettäisi ihmeiden takia paikalle tulleet kuulijat.

Tarkista ensin että petätkö itseäsi uskonnollisella pelaamisella ja mieti että rukoiletko Jumalan tahtoa vai omia halujasi. 

Mitä järkeä on rukoilla Jumalan tahtoa tapahtumaan? Se varmasti tapahtuu rukoilemattakin. 

Sitä rukoillaan että osaisi asettua Jumalan tahtoon.

Vierailija
109/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on rukoilla Jumalan tahtoa tapahtumaan? Se varmasti tapahtuu rukoilemattakin. 

Jumalan tahdossa kulkeminen onkin kuten Raamattu sanoo mysterio, salaisuus, josta Jumalasta osattomilla ei ole mitään käsitystä.

Vierailija
110/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, moniakin. Olen saanut varmuutta päätöksiin ja rohkeutta mennä eteenpäin asioissa.

Konkreettisena asiana voin mainita aviomiehen. Sain varmuuden, että kuulumme yhteen. Yhteisiä vuosia tänä vuonna 30.

Tyttärelläni on haasteita elämässä. Hän tapaili useampaa todella hankalaa poikaa ja miestä. Kun viimeisestä tuli ero, aloin rukoilla hyvän miehen puolesta. Olin itse niin surullinen hänen puolestaan ja lohdutin itseäni rukoilemalla. Myönnän, etten uskonut toiveeni toteutuvan. Siihen kuului lista ominaisuuksista, joita en uskonut löytyvän kenestäkään. Niin vaan tällainen mies löytyi! Ei ole suomalainen joten haastavaa on ollut tapaamiset ja kunnolla tutustuminen. Nyt ovat naimisissa. Tämä kaveri todellakin täyttää kaikki toiveeni ja tyttäreni on onnensa kukkuloilla!

Minun äitini löi minua ja piti nälässä.

Jumalalle tää oli ihan ok?

Lapsi olin...toivon jumalalle ja äidille kaikkea pahaa

Vierailija
111/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monena sunnuntaina nuorempana tuli rukoiltua pöntön ääressä, että voi luoja, ota tämä huono olo ja päänsärky pois.

Ja niinhän se katosi, kun oksensi muutaman kerran, otti buranan ja nukkui, mutta uskon, että rukoiluni kuultiin.

Vierailija
112/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Monta kertaa. En koe olevani koskaan täysin yksin tässä maailmassa. Tiedän olevani suojeltu ja rakastettu Jumalan lapsi. 

Löikö äitisi sinua ja piti nälässä?

Minua ei jumala suojellut.

Itse tein itselleni elämän.

Jeesuksen naamalle syljen jos tulee vastaan

Vierailija
113/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hän antaa kaiken. Muuten elämä ei välttämättä edes jatkuisi.

Vierailija
114/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein on se, kun mieheni ol ntyöttömänä ja ansiosidonnainen oli juuri loppumassa, niin rukoilin ihmettä, että mies saisi vakipaikan.

Seur. viikolla yksi puolituttu mies ehdotti miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi käydä kysymässä duunia. No niihän siinä kävi, että mies sai ihan kunnon työpaikan  ja oli siinä eläkeikään saakka.

Tämän jäälkeen olen aina uskonut, että rukous auttaa.🙏

Lyötkö lapsisi?

Minun äitini löi minua..

Jos olisin rukoillut, olisiko jeesus auttanut?

Vierailija
115/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala antaa äidin ruoskia lastaan mankan johdolla..koska

Voisitko jatkaa lausetta

Vierailija
116/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran teininä sain mitä salaa toivoin kovasti siitä muille kertomatta, mutta en rukoillut jumalaa enkä uskonut jumalaan. 

Ei ollut mikään oikeasti iso juttu. Liittyi ihastuksen kohteeseen ja siihen, että hän huomasi minut.

Vierailija
117/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko vastata tuolle äitinsä puolesta lapsena pahoinpidellylle????

Vierailija
118/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, moniakin. Olen saanut varmuutta päätöksiin ja rohkeutta mennä eteenpäin asioissa.

Konkreettisena asiana voin mainita aviomiehen. Sain varmuuden, että kuulumme yhteen. Yhteisiä vuosia tänä vuonna 30.

Tyttärelläni on haasteita elämässä. Hän tapaili useampaa todella hankalaa poikaa ja miestä. Kun viimeisestä tuli ero, aloin rukoilla hyvän miehen puolesta. Olin itse niin surullinen hänen puolestaan ja lohdutin itseäni rukoilemalla. Myönnän, etten uskonut toiveeni toteutuvan. Siihen kuului lista ominaisuuksista, joita en uskonut löytyvän kenestäkään. Niin vaan tällainen mies löytyi! Ei ole suomalainen joten haastavaa on ollut tapaamiset ja kunnolla tutustuminen. Nyt ovat naimisissa. Tämä kaveri todellakin täyttää kaikki toiveeni ja tyttäreni on onnensa kukkuloilla!

Minun äitini löi mi

On minullakin aivan kammottava lapsuus, tämän langenneen maailman jumalattomat ihmiset ovat sellaisia. Ei pask*isesta lähteestä tule raikasta vettä. 

Suurin haaste ihmisellä on elää tässä langenneessa käärmeen järjestelmässä, säilyttäen Jumalan luomisjärjestyksen periaatteet. Ihmistä ei luotu tuntemaan pahaa ollenkaan, mutta kun oman valintansa seuraamuksena ihminen tuli tuntemaan pahan, nyt se pitää sitten valita, pahan ja hyvän väliltä ja pahaa langenneessa maailmassa riittää koska suurin osa valitsee väärin.

Vierailija
119/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko vastata tuolle äitinsä puolesta lapsena pahoinpidellylle????

Rukoile äitisi puolesta ja anna anteeksi.

Terkuin

Jeesus

Vierailija
120/313 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen pitää kääntää toinenkin poski kun sitä lyödään.

Terkuin jeesus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan