Oletteko koskaan saaneet sen mitä olette rukoilleet?
Vaikka sen asian toteutuminen olisi muuten ollut vähintään epätodennäköistä?
Kommentit (313)
Jumalaut.. eikö näitä tyhmiä ketjuja voisi poistaa.
Ei toimi sellaisiin asioihin, joihin yliluonnollinen puuttuminen olisi paikoillaan. Esimerkiksi narsisteihin, joilla ei ole omaatuntoa. He vain menestyvät ja katkeroittavat ihmisiä. Useimmat asiat, mihin joskus naiivina on tullut rukoiltua, ovat olleet sellaisia, että ne joka tapauksessa todennäköisimmin toteutuvat. Esim. että toisella puolella on tunteva ja ajatteleva ihminen eikä asia ole laissa tms säädöksessä määrätty, eli on ollut liikkumavaraa.
Tärkein on se, kun mieheni ol ntyöttömänä ja ansiosidonnainen oli juuri loppumassa, niin rukoilin ihmettä, että mies saisi vakipaikan.
Seur. viikolla yksi puolituttu mies ehdotti miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi käydä kysymässä duunia. No niihän siinä kävi, että mies sai ihan kunnon työpaikan ja oli siinä eläkeikään saakka.
Tämän jäälkeen olen aina uskonut, että rukous auttaa.🙏
Ei ikinä- Mutta ystävän puolesta rukoilu auttoi häntä. Asiat loksahtivat ihmeen kaupalla.
olen rukoillut että saisin miljoonia euroja...eipä ole kuulunut..taruolento on tuo jumalakin kun ei jeesaa..
Monen mutkan kautta joo. Kaikki asiat tosiaan järjestyy, vaikka välillä näyttää tosi pahalta. Kaikella näyttää olevan tarkoituksensa.
Mikä tarkoitus oli vaikka tsunamilla?
Mihis tämä liittyy???
Oli siis nyt kyse rukoilluista asioista, toiveiden toteutumisesta.. 🙄😲😳
Kuka rukoili tsunamia? Jaa 🤔
Pitää paikkansa se sanonta "Mieti tarkkaan mitä rukoilet, voit saada sen". Olen tuon kokenut, miten rukous auttaa saavuttamaan mutkien ja aikojenkin kautta toivomuksen niin että asiat vain menevät sitä kohti tai se asia tulee tarjottimella, vain huomatakseni etten sittenkään pysty hallitsemaan sitä mitä se tuo tullessaan tai etten enää tarvitse/halua sitä, Nykyään kun rukoilen, olen alkanut kuin tekemään sopimusta varalta pahimpien skenaarioiden varalta.:D Koen myös että kiitos rukoiltuna tuo hyvää elämääni jopa paremmin kuin itsekäs pyyntö. Asiat saavat ilmaa tapahtuakseen oikeaan aikaan, oikealla tavalla, ei siis minun kenties väärällä tavalla toivotun rukouksen mukaan. On tärkeää kiittää siitä hyvästä mitä jo on, luoda sitten pyyntö jostain hyvästä, mikä toisi siunausta omaan elämään. Olen rukoillut usein muiden puolesta itsekseni. Rukoukseen vastataan joko pian tai aikojen päästä, jos siihen menee aikaa, huomaan etten olisi edes tarvinnut asiaa, on jo uusi nykyisyys ja "karma" syntynyt. Rukoukseen siis vastataan, ei ehkä sillä tavoin kuin pyytää tai heti mutta vastaus tulee niin että saa silti elämäänsä hyvää mikä vastaa sitä tahtotilaa mikä oli rukoillessa.
Olen jossain tilanteessa rukoillut taloudellisissa vaikeuksissa asioiden parantumista. Onhan aina asiat järjestyneet mutta en tiedä varmaksi auttoiko rukous. Mukavaa kuitenkin rukoilla nukkumaan käydessä.
Ihmiset on kärsimättömiä ja kaikki pitäisi saada heti, toiseksi motiivi ja ihmiset anoo kuluttaakseen sen omissa himoissaan.
Jumala ei ole koskaan myöhässä
Kärsimys ja kuritus kuuluu kristityn elämään, se on kasvu mitä ei voi välttää.
Todella Harvoin jumala varustaa heti kaikilla armolahjoilla ja rikkauksilla. Kaikki suuret ja pienemmät saarnamiehet on joutuneet ensin kasvukouluun erämaahaan. Kun sieltä tulee ei ole niin altis maallisiin houkutuksiin. Toisin on menestysteologeilla jolla on omat yksityislentokoneet ja miljoonien omaisuus, luonnollisen ihmisen silmissä hän on menestyvä mutta hän voi olla myynyt sielunsa mammonalle.
En rukoile tai usko rukouksen voimaan saati sitten korkeampaan voimaan kuten jokin jumalhahmo.
Vierailija kirjoitti:
olen rukoillut että saisin miljoonia euroja...eipä ole kuulunut..taruolento on tuo jumalakin kun ei jeesaa..
Sinulle on suunnitteilla suurempia kohtalon käänteitä, teitä kehityksen saralla, et ole vielä valmis ottamaan noita miljoonia vastaan. Rukoile ja unelmoi, ne toteutuvat erikoisella tavalla, ilman noita miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on kärsimättömiä ja kaikki pitäisi saada heti, toiseksi motiivi ja ihmiset anoo kuluttaakseen sen omissa himoissaan.
Jumala ei ole koskaan myöhässä
Kärsimys ja kuritus kuuluu kristityn elämään, se on kasvu mitä ei voi välttää.
Todella Harvoin jumala varustaa heti kaikilla armolahjoilla ja rikkauksilla. Kaikki suuret ja pienemmät saarnamiehet on joutuneet ensin kasvukouluun erämaahaan. Kun sieltä tulee ei ole niin altis maallisiin houkutuksiin. Toisin on menestysteologeilla jolla on omat yksityislentokoneet ja miljoonien omaisuus, luonnollisen ihmisen silmissä hän on menestyvä mutta hän voi olla myynyt sielunsa mammonalle.
Tietäisitkö sanoa jotain hyviä raamatunkohtia mitä voisin tutkia? Tuntuu että olen juuri nyt tuossa kasvukoulussa enkä näe mitä hyvää tästä voisi seurata...
Vierailija kirjoitti:
Jumalaut.. eikö näitä tyhmiä ketjuja voisi poistaa.
Hei, tuolla samalla periaatteella jos pyytäisin minäkin Vauvan ketjuja poistoon, ei tänne jäisi paljoakaan luettavaa. Minunkin mielestä paljon on tyhjänpäiväistä, mutta en mene silti niihin huutamaan poistoa, mieluummin jätän lukematta ja siirryn kiinnostavampaan.
Jos sinua häiritsee tämä rukous-ketju, niin miksi luet?
Minua aihe kiinnostaa ja monia muitakin. Anna ihmisten keskustella, ei se ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa rukoilla ensin jonkun muun puolesta. Harjoita mieltäsi pyyteettömyyteen. Tee mielestäsi taipuisampi, joustavampi - nyt vaikuttaa, että se on kireä ja pinkeä kuin piiskan siima.
Vierailija kirjoitti:
En. Ei ole luoja ottanut minua pois täältä vaikka olen useasti pyytänyt. En kyllä ole uskovakaan että olisiko sitten se saatana parempi toiveeni toteuttamaan?
Uskovat ovatkin saatanasta. Kyllä se usko saa monet tekemään älyttömiä asioita. Esim. Ruby Franke perheineen ja Jodi Hildebrand. Juuri katsoin dokumentin ja aivan sekoja nämä uskovat.
George Carlin uskoo Aurinkoon, mutta koska ei halua vaivata sitä, rukoilee sen sijaan Joe Pesciä. Ja hyvin menee.
Rukoili on pyyteetöntä - aina pitää tehdä oma osuus asioiden eteen. Ei voi vain toivoa ja odottaa asioiden tapahtuvan. Ensin tekee kaiken oman voitavansa ja rukoilee apua niin kyllä asiat aina edistyy. Joskus hieman välillisesti, mutta silti.
Sain vakituisen työpaikan. Olen tehnyt kohta 20 vuotta pätkiä. Olin jo alkanut uskoa, etten saisi ikinä vakityötä.
Toki sen saadakseen piti katsoa läpi työpaikkailmoituksia sen mukaan minne ei olisi niin paljoa hakijoita, mutta vielä pääsisin sinne kulkemaan ja että työ olisi siedettävää. Ja tehdä hakemus ja yrittää esiintyä edukseen haastattelussa.
Kuumeeseen tepsii vanha kikka. Etsi tuoreen hauen pää, katkaise se ja hautaa se kukkapenkkiin. Kun päästä on vain luut jäljellä, kuume on takuulla poissa.
Toimii yhtä hyvin kuin rukoilu. Ja samalla mekanismilla.