Oletteko koskaan saaneet sen mitä olette rukoilleet?
Vaikka sen asian toteutuminen olisi muuten ollut vähintään epätodennäköistä?
Kommentit (313)
Olen, moniakin. Olen saanut varmuutta päätöksiin ja rohkeutta mennä eteenpäin asioissa.
Konkreettisena asiana voin mainita aviomiehen. Sain varmuuden, että kuulumme yhteen. Yhteisiä vuosia tänä vuonna 30.
Kyllä, moni asia on järjestynyt. Tärkeintä on olla nöyrä Jumalan edessä, ettei liioin syytä itseään kohtuuttomasti. Joka tulee armon istuimen eteen on uskottava myös olevansa kelvollinen Jeesuksen tähden.
En ole saanut..vituiks on mennyt KAIKKI
Kuinka paljon tulee rukoilla että asioita alkaa tapahtua? Vaikka polvet verillä, mutta mitään ei tapahdu jos rukouksella on jokin este.
Jumala ei anna varastetun leivän päälle voita. Jumala ei anna ihmeitä pelin säännöistä piittaamattomille uskonnollisille pelureille.. Jos antaisi, hän pettäisi ihmeiden takia paikalle tulleet kuulijat.
Tarkista ensin että petätkö itseäsi uskonnollisella pelaamisella ja mieti että rukoiletko Jumalan tahtoa vai omia halujasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran, mutta lopulta ois ollut parempi jäädä toteutumatta..
Kannattaa siis harkita, mitä rukoilee. Kun voi olla, että saa sen.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kahdesti. Ja asian saatuani katunut, huomannut etten todellakaan olisi halunnut mitä kuvittelin haluavani.
"Be careful what you wish for, you may receive it." - W.W Jacobs
Vierailija kirjoitti:
Monen mutkan kautta joo. Kaikki asiat tosiaan järjestyy, vaikka välillä näyttää tosi pahalta. Kaikella näyttää olevan tarkoituksensa.
Mikä tarkoitus oli vaikka tsunamilla?
No en oikeestaan, kun en rukoile. Toive on eri asia kuin rukoileminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kahdesti. Ja asian saatuani katunut, huomannut etten todellakaan olisi halunnut mitä kuvittelin haluavani.
Ei tossa sanota rukoilemisesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pi*lua olen rukoillut mutta vielä ei ole tullut
Jesse, 17v
Äitis vieroitti sut rinnoistaan, liian aikaisi, byää !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Aina myöhässä, eli sitten kun asia ei ole ollut enää ajankohtainen.
Miten reagoit näihin?
Minua joskus kummastuttanut...
En. Ei ole luoja ottanut minua pois täältä vaikka olen useasti pyytänyt. En kyllä ole uskovakaan että olisiko sitten se saatana parempi toiveeni toteuttamaan?
No en. Rukoilu ei auta mitään, toimii korkeintaan meditatiivisena harjoitteena.
Vaikken kuulukaan kirkkoon, rukoilen. En usko, että kukaan rukoilee tavoittamatonta. Itse rukoilen voimaa, jotta selviän vaikeasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen mutkan kautta joo. Kaikki asiat tosiaan järjestyy, vaikka välillä näyttää tosi pahalta. Kaikella näyttää olevan tarkoituksensa.
Ehkä joku rukoili sitä? Tulispa tsunami ja tappais.
Vierailija kirjoitti:
Vaikken kuulukaan kirkkoon, rukoilen. En usko, että kukaan rukoilee tavoittamatonta. Itse rukoilen voimaa, jotta selviän vaikeasta tilanteesta.
Itse rukoilen lähinnä muiden puolesta. Ei auta mitään, mutta saa siihen ainakin kanavoitua sitä tunnetta mitä muiden ihmisten/maailman asiat aiheuttaa.
Oli siis nyt kyse rukoilluista asioista, toiveiden toteutumisesta.. 🙄😲😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tossa sanota rukoilemisesta mitään.
Oi voi, toive ja rukous ovat sisaria keskenään. Oletko noin yksioikoinen ihminen?
Olen, mutta siihen on saattanut mennä pitempi aika kuin osasin kuvitella.