Oletteko koskaan saaneet sen mitä olette rukoilleet?
Vaikka sen asian toteutuminen olisi muuten ollut vähintään epätodennäköistä?
Kommentit (313)
Rukoilin naapurin tervakeuhkolle keuhkosyöpää. Eräänä päivänä oli ruikannut ripulit kotiovensa eteen ja ei koskaan palannut takaisin asuntoonsa.
Elämänlaatuni parani 100 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, moniakin. Olen saanut varmuutta päätöksiin ja rohkeutta mennä eteenpäin asioissa.
Konkreettisena asiana voin mainita aviomiehen. Sain varmuuden, että kuulumme yhteen. Yhteisiä vuosia tänä vuonna 30.
Tyttärelläni on haasteita elämässä. Hän tapaili useampaa todella hankalaa poikaa ja miestä. Kun viimeisestä tuli ero, aloin rukoilla hyvän miehen puolesta. Olin itse niin surullinen hänen puolestaan ja lohdutin itseäni rukoilemalla. Myönnän, etten uskonut toiveeni toteutuvan. Siihen kuului lista ominaisuuksista, joita en uskonut löytyvän kenestäkään. Niin vaan tällainen mies löytyi! Ei ole suomalainen joten haastavaa on ollut tapaamiset ja kunnolla tutustuminen. Nyt ovat naimisissa. Tämä kaveri todellakin täyttää kaikki toiveeni ja tyttäreni on onnensa kukkulo
Olet sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen joka päivä puhtaan valkoista suomea, ei auta, kohti paskan ruskeaa mennyt joka päivä, enemmän ja enemmän.
Että piti TÄHÄNKIN ketjuun tulla r_Zisti-persu öyhöttämään. Ja minä kun ehdin luulla, että tämä ketju olisi vapaa öyhötyksistä. Joka paikkaanhan nuo tunkevat, kuin kulkutauti.
Tiedätkö sinä, että Jumalalle kaikki ihmiset ovat samanarvoisia, olivat he sitten valkoisia, punaisia, sinisiä, mustia, ruskeita, vihreitä ja jopa vaaleanpunaisia? Jumala on tarkoittanut maapallomme kantamaan juurikin erilaisia ja erinäköisiä yksilöitä - niin ihmislajeissa kuin eläinlajeissa.
Oletko tutustunut Raamattuun ja etenkin Uuteen Testamenttiin? Siellä kerrotaan Jeesuksesta, joka ei valikoinut opetuslapsia näiden taustojen mukaan. Hän jopa seurusteli mieluiten yhteiskunnan hyljeksittyjen kanssa. Tekopyhiä hän kutsui ulkokullatuiksi. Ettet vain sinä ole sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein on se, kun mieheni ol ntyöttömänä ja ansiosidonnainen oli juuri loppumassa, niin rukoilin ihmettä, että mies saisi vakipaikan.
Seur. viikolla yksi puolituttu mies ehdotti miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi käydä kysymässä duunia. No niihän siinä kävi, että mies sai ihan kunnon työpaikan ja oli siinä eläkeikään saakka.
Tämän jäälkeen olen aina uskonut, että rukous auttaa.🙏
Lyötkö lapsisi?
Minun äitini löi minua..
Jos olisin rukoillut, olisiko jeesus auttanut?
Kyllä se sinun äitisi saa sen mikä tuosta kuuluukin saada.
Anna sinä anteeksi ja anna Jeesuksen hoitaa rankaisu.
Anteeksiantamalla pääset tuosta katkeruudesta eroon. Katkeruus on sitä myrkkyä minkä haluaisit antaa äitisi juoda, mutta juotkin sen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Olen rukoillut rakkautta tai sitten jos en sitä saa niin esim syöpää johon menehtyisin. Kumpaaakaan en ole saanut. N36
Jospa sinun pitäisi ihan ensin opetella rakastamaan itseäsi, enne kuin toivot toiselta ihmiseltä rakkautta. Vaikuttaa, ettet kovinkaan paljon arvosta itseäsi. Kun opettelet olemaan armollisempi itseäsi kohtaan, myös alat hyväksyä itsesi juuri sellaisena kuin olet, ainutlaatuisena. SInusta huokuu silloin ympärillesi ihan toisenlainen, lempeämpi energia ja alat vetää puoleesi oikeita ihmisiä. Eiköhän se rakkauskin astu silloin kuvaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen joka päivä puhtaan valkoista suomea, ei auta, kohti paskan ruskeaa mennyt joka päivä, enemmän ja enemmän.
Että piti TÄHÄNKIN ketjuun tulla r_Zisti-persu öyhöttämään. Ja minä kun ehdin luulla, että tämä ketju olisi vapaa öyhötyksistä. Joka paikkaanhan nuo tunkevat, kuin kulkutauti.
Tiedätkö sinä, että Jumalalle kaikki ihmiset ovat samanarvoisia, olivat he sitten valkoisia, punaisia, sinisiä, mustia, ruskeita, vihreitä ja jopa vaaleanpunaisia? Jumala on tarkoittanut maapallomme kantamaan juurikin erilaisia ja erinäköisiä yksilöitä - niin ihmislajeissa kuin eläinlajeissa.
Oletko tutustunut Raamattuun ja etenkin Uuteen Testamenttiin? Siellä kerrotaan Jeesuksesta, joka ei valikoinut opetuslapsia näiden taustojen mukaan. Hän jopa seurusteli mieluiten yhteiskunnan hyljeksittyjen kanssa. Tekopyhiä hän kutsui ulkokullatuiksi. Ettet vain sinä ole sel
Luepas se Raamattu uudestaan niin huomaisit Jeesuksen puhuneen vain vaalea ihoisille. Ei ole onneksi Laku-Pekkoja suuressa kirjassa
Tähän kohtaan sopii pieni vanha vitsi. Vuosia sitten oli jossain lehdessä: Arja Alho rukoili luojalta lottovoittoa. Jumala vastasi hänelle - voi Arja, Arja, sinunkin pitää jotain tehdä, tee nyt vaikka se lottorivi.😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti saan ja viime aikoina vain oppiakseni.
Huomatakseni se ei olekaan sitä mitä haluan. Mulla menossa vaihe eroon itsekkyydestä ja pinnallisuudesta. Ja tämän myötä alkaa kääntyä siihen mikä elämässä todella merkitsee.
Äitini löi minua ja piti nälässä.
Äiti pääsee taivaiseen.
Voimia sinulle.
(Tuosta en ole niinkään varma, että sinua laiminlyönyt äitisi pääsisi tuosta noin vain taivaaseen...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tulee rukoilla että asioita alkaa tapahtua? Vaikka polvet verillä, mutta mitään ei tapahdu jos rukouksella on jokin este.
Jumala ei anna varastetun leivän päälle voita. Jumala ei anna ihmeitä pelin säännöistä piittaamattomille uskonnollisille pelureille.. Jos antaisi, hän pettäisi ihmeiden takia paikalle tulleet kuulijat.
Tarkista ensin että petätkö itseäsi uskonnollisella pelaamisella ja mieti että rukoiletko Jumalan tahtoa vai omia halujasi.
Mitä järkeä on rukoilla Jumalan tahtoa tapahtumaan? Se varmasti tapahtuu rukoilemattakin.
Jumalan tahdossa kulkeminen onkin kuten Raamattu sanoo mysterio, salaisuus, josta Jumalasta osattomilla ei ole mitään käsitystä.
KAIKKI ovat osallisia Jumalasta. Ei ole olemassa jotain eliittiryhmää, jota Jumala suosii ja kaikki muut jätetään ulkopuolelle. Jumalan luo voi kulkea vain monia eri polkuja pitkin ja eri tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmusti on täällä jumalan aikomusten ja tekemisten tietäjiä. Mistä he ovat niin yksityiskohtaiset tiedot saaneet?
Laita polvet tonttiin ja tunnusta Jeesus isännäksi ja ryhdy seuraamaan Jeesuksen ohjelmaa, sinullekin yksityiskohtaiset tiedot selviää.
Sitä ennen ei selviä vaikka kuinka selittäisi.
Miksi ne on joka luulevaisella eri tiedot? Selviääkö sekin kontusillaan ollessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tulee rukoilla että asioita alkaa tapahtua? Vaikka polvet verillä, mutta mitään ei tapahdu jos rukouksella on jokin este.
Jumala ei anna varastetun leivän päälle voita. Jumala ei anna ihmeitä pelin säännöistä piittaamattomille uskonnollisille pelureille.. Jos antaisi, hän pettäisi ihmeiden takia paikalle tulleet kuulijat.
Tarkista ensin että petätkö itseäsi uskonnollisella pelaamisella ja mieti että rukoiletko Jumalan tahtoa vai omia halujasi.
Mitä järkeä on rukoilla Jumalan tahtoa tapahtumaan? Se varmasti tapahtuu rukoilemattakin.
Jumalan tahdossa kulkeminen onkin kuten Raamattu sanoo mysterio, salaisuus, josta Jumalasta osattomilla ei ole mitään käsitystä.
KAIKKI ovat osallisia Jumal
Kyllä, samalla tavalla ja määrin kuin kaikki ovat osallisia Mustanaamiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tutustunut Raamattuun ja etenkin Uuteen Testamenttiin? Siellä kerrotaan Jeesuksesta, joka ei valikoinut opetuslapsia näiden taustojen mukaan. Hän jopa seurusteli mieluiten yhteiskunnan hyljeksittyjen kanssa. Tekopyhiä h
"Luepas se Raamattu uudestaan niin huomaisit Jeesuksen puhuneen vain vaalea ihoisille. Ei ole onneksi Laku-Pekkoja suuressa kirjassa"
Jeesuskin oli hyvin tummaihoinen ja Jeesuksen elinympäristössä oli tummia ihmisiä, aivan varmasti myös mustia. Mitä merkitystä ihmisen ihonvärillä on? Eikö ole tärkeintä se mitä ihmisen sydämessä on? Onko siellä rakkaus vai kuolema ja viha.
Tässä hyvä kirjoitus siitä, että Raamatussa EI ole sijaa rasismille:
https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/raamattu-ei-jata-tilaa-rasismill…
En kai, mutta mielenrauhaa ja voimaa olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein on se, kun mieheni ol ntyöttömänä ja ansiosidonnainen oli juuri loppumassa, niin rukoilin ihmettä, että mies saisi vakipaikan.
Seur. viikolla yksi puolituttu mies ehdotti miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi käydä kysymässä duunia. No niihän siinä kävi, että mies sai ihan kunnon työpaikan ja oli siinä eläkeikään saakka.
Tämän jäälkeen olen aina uskonut, että rukous auttaa.🙏
Lyötkö lapsisi?
Minun äitini löi minua..
Jos olisin rukoillut, olisiko jeesus auttanut?
Kyllä se sinun äitisi saa sen mikä tuosta kuuluukin saada.
Anna sinä anteeksi ja anna Jeesuksen hoitaa rankaisu.
Anteeksiantamalla pääset tuosta katkeruudesta eroon. Katkeruus on sitä myrkkyä minkä haluaisit antaa äitisi juoda, mutta juotkin sen i
Aha sairas sekopää
Jumalasi antaa pienien lasten esim kuolla pahoinpitelyyn.
Mielestäni minun ei tarvitse antaa äidilleni anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI ovat osallisia Jumal
Kyllä Jeesus on tie totuus ja elämä, vain askeleet peräkkäin Jeesuksen perässä vie Jumalan luo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tutustunut Raamattuun ja etenkin Uuteen Testamenttiin? Siellä kerrotaan Jeesuksesta, joka ei valikoinut opetuslapsia näiden taustojen mukaan. Hän jopa seurusteli mieluiten yhteiskunnan hyljeksittyjen kanssa. Tekopyhiä h
En tiedä mitä kirjoja luet, mutta et puheiden perusteella ainakaan raamattua
Jumala on satuolento.
Jeesus on mt-ongelmainen joka paimensi juopporemmiä, opetuslapseksi jotkut kutsuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmusti on täällä jumalan aikomusten ja tekemisten tietäjiä. Mistä he ovat niin yksityiskohtaiset tiedot saaneet?
Laita polvet tonttiin ja tunnusta Jeesus isännäksi ja ryhdy seuraamaan Jeesuksen ohjelmaa, sinullekin yksityiskohtaiset tiedot selviää.
Miksi ne on joka luulevaisella eri tiedot? Selviääkö sekin kontusillaan ollessa?
Ei helmiä sioille, niin Jeesuskin rupesi puhumaan vertauksilla, niin jopa että sitä ihmeteltiin. Mitäpä sitä niille selvittämään jotka eivät muuhun kuin pilkkaan pysty