Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästin yli satasen leikkaamalla itse perheen hiukset

Vierailija
08.04.2025 |

Lisäksi tienasin kahvipaketin, kun leikkasin naapurin puliveivarin hiukset. Tuli siinä puheeksi multa leikkauksesta jääneet lääkkeet ja kaveri tunsi tyypin, joka osti ne multa käypään hintaan. Tyyppi lupasi järjestää mulle ensi viikolla sähköhammasharjan osana maksua, kun sillä ei ollut valuuttaa päällä. Tällaista mikrotaloutta meillä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä lyhyet taipuisat ja paksut hiukset + takana vahva pyörre. Täällä parturit ei osaa leikata tuollaista hiusta oikein (vaikka mies aina mainitsee tuosta pyörteestä, että se pitää leikata lyhyeksi, kun muuten sojottaa miten sattuu).

Yleensä parturikäynnin jälkeen pitää muutenkin hiuksia siistiä, kun aina on jotain pitkiä kohtia jääny sinne tänne. Ja pyörre töröttää pystyssä.

Näin ollen ei noista käynneistä kannata maksaa, minä leikkaan puolisolta nykyään hiukset. Oma kone ostettiin ja hyvät sakset, niin hyvää jälkeä tulee.

Vierailija
62/63 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienasin kolmekymppiä neulomillani sukilla tai kaksikymppiä siitä käteen jäi. Ostin trokarilta röökit puolta halvemmalla kuin kaupasta, säästöä sekin. Omille hiuksilleni en ole tehnyt vuosiin mitään, olen kuin jokin Rölli-peikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pientä huumekauppaa siinä sivussa.

Kauppa se on, mikä kannattaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän