Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästin yli satasen leikkaamalla itse perheen hiukset

Vierailija
08.04.2025 |

Lisäksi tienasin kahvipaketin, kun leikkasin naapurin puliveivarin hiukset. Tuli siinä puheeksi multa leikkauksesta jääneet lääkkeet ja kaveri tunsi tyypin, joka osti ne multa käypään hintaan. Tyyppi lupasi järjestää mulle ensi viikolla sähköhammasharjan osana maksua, kun sillä ei ollut valuuttaa päällä. Tällaista mikrotaloutta meillä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laititko kattilan päähän ja rupesit leikkaamaan

Vierailija
2/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lyönyt tariffit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä huumekauppaa siinä sivussa.

Vierailija
4/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki säästövinkeistä! Köyhä perhe voi säästää 100 euroa noin kuuden viikon välein pelkästään sillä, että hiukset leikataan itse! Tuon melkein tonni vuodessa lisää ruokarahaa!

Vierailija
5/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä säästin 100 miljoonaa, kun en ostanut hävittäjälentokonetta.

Vierailija
6/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki säästövinkeistä! Köyhä perhe voi säästää 100 euroa noin kuuden viikon välein pelkästään sillä, että hiukset leikataan itse! Tuon melkein tonni vuodessa lisää ruokarahaa!

Paitsi että kukaan köyhä perhe ei muutenkaan maksa hiusten leikkaamisesta. Mutta mikäs siinä, säästäköön samalla vaikka miljoonan vuodessa kun ei osta uusia Ferrareita.

Vierailija
7/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen huomenna kampaamoon tuhlaamaan satasen. Antaako myös mukaan käytetyt Temusta ostetut harjaspäät?

Vierailija
8/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän ne näyttää ne perheen kuontalot, kestääkö päivänvaloa? Tietenkin jos ajaa paljaaksi koneella kaikilta niin sitten.

Vierailija
9/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DD Kannattaa laittaa syvin kattila tai kulho, mikä päähän mahtuu, niin ei tule niin lyhyt tukka.

Vierailija
10/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, osaan leikata ilman kattilaa. Sen verran hyvin, ettei eroa kampaajaan huomaa, mutta olen hitaampi.

Vierailija
11/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekkiinko olis pitäny viedä hyvät aineet?

Vierailija
12/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan varastaa sen hammasharjann😡

Vierailija
13/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin yli 20.000€, kun en vienyt perhettä Karipian risteilylle, vaan lähimetsään syömään omia eväitä.

Vierailija
14/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kampaamokeikka maksaa satasen. On sulla halvat kampaajat. Tai pieni perhe.

Vierailija
15/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhää menoa.

Tota, seuraavaksi alkakaa hevimetalliperheeksi.

Annatte tukan kasvaa vain kuten metallissa on tapana. Saatte vähän uskottavuutta ja perustakaa bändi, niin lyötte rahoiksi ja voitte unhoittaa köyhät menot.

Vierailija
16/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltähän ne näyttää ne perheen kuontalot, kestääkö päivänvaloa? Tietenkin jos ajaa paljaaksi koneella kaikilta niin sitten.

Äitini oli kampaaja ja opetti mua eläessään. Mulla on äidin vanhat saksetkin vielä käytössä. Pojan hiukset on hankalat, kun ne on niin paksut, mutta ihan hyvät nekin on, kun otin ensin ohennussaksilla kuontaloa vähemmäksi.

Vierailija
17/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, osaan leikata ilman kattilaa. Sen verran hyvin, ettei eroa kampaajaan huomaa, mutta olen hitaampi.

Millaisia malleja leikkasit? Miesten lyhyttä koneella vai naisten malleja?

Vierailija
18/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on kalju. Säästän säästämisen.

Vierailija
19/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi kampaamokeikka maksaa satasen. On sulla halvat kampaajat. Tai pieni perhe.

Täällä maksaa leikkaus 40 euroa. Leikkasin kolmet hiukset, miehen ja lasten. Omani annan kasvaa, välillä leikkelen latvoja.

Vierailija
20/63 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekkiinko olis pitäny viedä hyvät aineet?

joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi