Onko teillä jotkut firmat boikotissa? Kertokaa myös syy.
Itse yritän olla ostamatta Vallilaan, kun harmittaa taksiuudistus. Eikös Berner ole osaomistaja.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Pouttu, syy käyttää ulkomaista lihaa.
muutkin lihatuotteet, jos lihan alkuperämaa ei ole Suomi.
Telia. Väittivät myyneensä minulle kanavapaketin ja laskuttivat siitä, vaikka meillä oli Telian kanavapakettitilaus samaan osoitteeseen mieheni nimissä.
Tilanne meni niin pitkälle, että asiasta keskusteltiin perintätoimiston kanssa. Maksuhäiriömerkinnältä vältyttiin, koska riitautin laskujen perusteen. Kyllä olisi ollut Karpolla asiaa.
Moottoripyörä tarvikkeita myyvä yritys ja siinä ohessa oleva korjaamo.
Turku
Vierailija kirjoitti:
Telia. Väittivät myyneensä minulle kanavapaketin ja laskuttivat siitä, vaikka meillä oli Telian kanavapakettitilaus samaan osoitteeseen mieheni nimissä.
Tilanne meni niin pitkälle, että asiasta keskusteltiin perintätoimiston kanssa. Maksuhäiriömerkinnältä vältyttiin, koska riitautin laskujen perusteen. Kyllä olisi ollut Karpolla asiaa.
Telia huijaa aina.
Hese, omistajan työntekijöiden oikeuksia polkevat lausunnot (mm. vuorolisien poistaminen ym.) ja julkisuuteen tulleet asiat miten taukoja ei ehdi/saa pitää, ja myös Venäjällä roikkuivat viimeiseen asti.
Vallila, joskin Berner ei taida siellä enää vaikuttaa(?) taksiuudistuksen takia, joka teki ajelusta turvatyomampaa ja kalliimpaa en enää juuri käytä, aiemmin käytin n. 4 kertaa/kk.
+Vihreitä en äänestä, lopetin kun pääsivät 1,kerran hallitukseen, eivätkä saaneet turkistarhausta lopetettua, sittemmin tuntuu ettei paljon asia enää edes ole kiinnostanut, esim. Vasemmisto nostanut asiaa paljon enemmän esiin.
+Tiettyihin maihin en matkusta (esim. Dubai) koska koen että ihmisoikeudet ovat 'nollissa', ei vastaa arvomaailmaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin kaikkia niitä paikkoja tuotteita joka vaati koronapassia, kaikkia niitä paikkoja jotka ovat ilmastohömpässä mukana, kaikkia niitä tuotteita jotka ovat vegaanisia ja kaikkea sitä missä on politiikka mukana.
Muista sitten pysyä myös poissa baareista, sillä valtaosa alkoholijuomista on vegaanisia.
Mä vejänkii vaan ilosia vesseleitä .
Vierailija kirjoitti:
Turku
Mikä paikka?
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin kaikkia niitä paikkoja tuotteita joka vaati koronapassia, kaikkia niitä paikkoja jotka ovat ilmastohömpässä mukana, kaikkia niitä tuotteita jotka ovat vegaanisia ja kaikkea sitä missä on politiikka mukana.
Boikotoi persuiigori sitten myös itseäsi, sillä maksettuna trollina valehtelu on aika poliittista.
LIDL. Ahne.
hygienia on huonoa. Rottia ja hiiriä elintarvikkeita pilaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turku
Mikä paikka?
Motoracing Company Oy kuulostaa ihan siltä firmalta mikä ne raakut jyräsi .
Vierailija kirjoitti:
Nestle.
Mulla myös Nestlé. En oikeasti meinannut voida uskoa, mitä kyseinen Firma tekee Afrikassa (mm juomavesivarojen monopoli ja paikallisten julma kohtelu). Todella surullista, ettei tästä ole uutisoitu enemmän, todellakin boikotin paikka!
Bubbleroom töykeä asiakaspalvelu vuosia sitten. Sen jälkeen en ole rahojani heille liikuttanut
Zalando pelkkää paskaa myynnissä ja saadakseen rahat takaisin käyttöä kestämättömistä rytkyistä, ne täytyy palauttaa ja odottaa max. kaksi viikkoa saadakseen rahansa takaisin 🤬 minä en sieltä tilaa enää yhtään mitään.
Veke kusetusfirma (lestanpaskoja, yök.)
Kärkkäisboikottia harkitsen huonon asiakaspalautteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snellmania olen boikotoinut siitä lähtien, kun se päätti profiloitua gmo-vastaiseksi. Liian monta vuotta luonnontieteitä yliopistossa, ei vaan pysty tukemaan tuota.
Eikö se ole vain hyvä, että yhtiö vastustaa geenimanipulointia?
Itse yritän boikotoida Snellmania, koska se jäi monta vuotta sitten kiinni huijauksesta, jossa se oli merkinnyt lihat hullunlehmäntauti-tarkaatetuksi, vaikkei näin ollut.
Ei. GMO on täysin turvallista, kun se tehdään kunnolla ja tieteeseen perustuen. Me emme tule selviämään ilmastonmuutoksen vaikutuksista, jos me emme jalosta kasveja selviämään niistä. Luomu ei ole kestävää, se on rikkaiden viherpesua. GMO:n avulla voidaan ratkaista nälänhätää, kun samalla panoksella saadaan enemmän satoa. Tähän liittyy kamalasti epäluuloa ja juuri sen varaan Snellman
"kun se tehdään kunnolla:
Entä sitten kun ne GMO lajikkeet leviää luontoon ja syrjäyttää alkuperäiset lajikkeet?
Vierailija kirjoitti:
Bubbleroom töykeä asiakaspalvelu vuosia sitten. Sen jälkeen en ole rahojani heille liikuttanut
Zalando pelkkää paskaa myynnissä ja saadakseen rahat takaisin käyttöä kestämättömistä rytkyistä, ne täytyy palauttaa ja odottaa max. kaksi viikkoa saadakseen rahansa takaisin 🤬 minä en sieltä tilaa enää yhtään mitään.
Veke kusetusfirma (lestanpaskoja, yök.)
Kärkkäisboikottia harkitsen huonon asiakaspalautteen takia.
Huoh. Laitoin jokaisen firman nimen perään viivan, mutta palstanpaska poisti ne taas vaihteeksi.
Muista sitten pysyä myös poissa baareista, sillä valtaosa alkoholijuomista on vegaanisia.