Onko teillä jotkut firmat boikotissa? Kertokaa myös syy.
Itse yritän olla ostamatta Vallilaan, kun harmittaa taksiuudistus. Eikös Berner ole osaomistaja.
Kommentit (134)
Tokmanni ja ruotsalaiset halpisfirmat
Vierailija kirjoitti:
Itse boikotoin kaikkia yrityksiä jotka on lähtenyt ajamaan DEI ja WOKE ideologiaa
Eli lähes kaikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse boikotoin kaikkia yrityksiä jotka on lähtenyt ajamaan DEI ja WOKE ideologiaa
Eli lähes kaikkia?
On niitä järkeviäkin yrityksiä eikä kaikki ole lähtenyt tuohon ideologiseen kelkkaan. Ne ketkä on lähtenyt on järjestäen taloudellisen katastrofin partaalla ja hinnatkin on sen mukaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin kaikkia niitä paikkoja tuotteita joka vaati koronapassia, kaikkia niitä paikkoja jotka ovat ilmastohömpässä mukana, kaikkia niitä tuotteita jotka ovat vegaanisia ja kaikkea sitä missä on politiikka mukana.
Muista sitten pysyä myös poissa baareista, sillä valtaosa alkoholijuomista on vegaanisia.
Juon aina Camparia joka on vegaaneille se hirvittävin eläinkidutusjuoma 🤣
Alko. Myymänsä viina-aineet ohdattaa heikot ihmislapset syntiseen elämään, mm. haureuteen, valhetukseen, lakkoiluun ja rähinöintiin...
Atrian tuotteita. Käyttävät eläinlihaa.
Tokmanni ehdottomasti sen pomon aivopierujen takia.
Lähellä oleva autokorjaamo, perhefirma. Teinipoika, joka parhaiten osasi suomea, näytti selkeästi alaikäiseltä, oli kyllä superystävällinen, mutta sitten ilmeisesti isänsä yritti huijata. Selitti, kuinka huomasivat että pitäisi tehdä joku korjaus ja totesin, että saa keskustella mieheni kanssa. Mieheni sitten keskusteli veljensä kanssa, koska veli harrastuksena korjaa autoja, ja tämä korjaustyö olisi ollut huijaus, koska hän vain putsasi ne "kuluneet" osat ja ei tosiaan ollut minkäänlaista korjauksen tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin Anne Bernerin vuoksi Vallilaa, Finlaysonia ja Makiaa. Nämä yhdistyivät Manna & Co -konserniksi, josta Bernerit omistavat n. 8% holding-yhtiönsä kautta.
Minä boikotoin näitä muutenkin. Vallilalla hirveitä metsäpalon näköisiä kankaita joista saa migreenin, Finlayson todella kallis laatuun nähden, Makia todella persoonaton ja plagioinut logonsa. Ei kiinnosta nämä tyylit yhtään muutenkaan. Marimekko menee samaan kasaan, Kiinassa tehtyä bulkkikamaa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
En osta Finnlaysonilta mitään, sen homppeli kankaan takia.
Homppeleista viis välitän, mutta kankaat hirveitä riepuja, kun ei ole enää suomalaista valmistusta. Voin sitten ostaa reilusti ulkomaista enkä feikkisuomalaista. Sama pätee Vallilaan.
Vierailija kirjoitti:
Atrian tuotteita. Käyttävät eläinlihaa.
Mitä muuta lihaa voisivat käyttää🤯
Täällä hetkellä Pepsi, Cocis, Nike, Tommy Hilfiger eli sellaiset amerikkalaiset brändit mitkä yleensä omalla säännöllisellä ostoslistalla. Tilalla kauppaketjujen omat brändit, Adidas ja perusvaatteita voi sata eurooppalaisilta merkeiltä.
Vierailija kirjoitti:
En osta Finnlaysonilta mitään, sen homppeli kankaan takia.
Jaa, eikö ne h-kankaat ollu 10v takaperin "muotia" ?
Fortum. Asiakaspalvelu ja laskutus huijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lähes kaikkia?
On niitä järkeviäkin yrityksiä eikä kaikki ole lähtenyt tuohon ideologiseen kelkkaan. Ne ketkä on lähtenyt on järjestäen taloudellisen katastrofin partaalla ja hinnatkin on sen mukaisia
Esim mikä firma ei ole lähtenyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin kaikkia niitä paikkoja tuotteita joka vaati koronapassia, kaikkia niitä paikkoja jotka ovat ilmastohömpässä mukana, kaikkia niitä tuotteita jotka ovat vegaanisia ja kaikkea sitä missä on politiikka mukana.
Muista sitten pysyä myös poissa baareista, sillä valtaosa alkoholijuomista on vegaanisia.
Juon aina Camparia joka on vegaaneille se hirvittävin eläinkidutusjuoma 🤣
Ja se on hauskaa koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkkäri!
Piti laittaa syy myös!
Kerran ostin hampurilaisen ja ukkini( oli suutari) ei edes kengänpohjiin käyttänyt niin kovaa materiaalia kuin Mäkkärin pihvi.