Onko teillä jotkut firmat boikotissa? Kertokaa myös syy.
Itse yritän olla ostamatta Vallilaan, kun harmittaa taksiuudistus. Eikös Berner ole osaomistaja.
Kommentit (134)
Kärkkäinen
Syynä salaliittoteoriat ja magneettimedia + tämän paskan pakkosyöttö ilmaisjakelun mukana. Antisemitismi (kristillinen) ja lestadiolaisuus, avoin väkivaltarikollisuuden tukeminen ja rahoitus.
En muutenkaan kyllä käyttäisi jotain Jungle Juice Barin tai Woltin tyyppisiä
Teboil, tarvinneeko selittää.
Afgaanikauppiaan kotipitsa. Piti eka r-kioskia ja oli ala-arvoista palvelua, mm. katsoi pään yli jonnekin muualle kuin asakkaaseen.
Mun äiti boikotoi Pringlesejä, koska joku saatananpalvoja kuulemma omistaa firman. Kukaan tuskin yllättyy, kun kerron ettei tiedolle löydy nopealla googletuksella mitään vahvistusta. Tietääkö kukaan mitään pohjaa tällaiselle huhulle?
Vierailija kirjoitti:
Teboilin bensat boikotissa viimeiset 3 vuotta. Kahvilla olen kyllä joskus käynyt.
Ostin juuri Teboilista polttoöljyt isoon rivitaloyhtiöön. Edullisin ja nopein 👍
Vierailija kirjoitti:
Subwayn mainokset joskus tympi niin paljon etten ole vuosiin käyny siellä. Paikalliseen autokorjaamoon en enää mene koska laskuttivat sovitusta hinnasta reilusti enemmän ja puhutaan siis sadoista euroista.
Mulla sama mitä tulee autokorjaamon boikotoimiseen. Kyseessä oli merkkihuolto kaupungissamme ja määräaikaishuollon hinta pompsahti ilman ilmoitusta kaksinkertaiseksi. Huoltoon viedessä arvioivat hinnaksi 300-400, kun hain olikin yli 800. Jäädyin totaalisesti kun ilmoittivat hinnan, maksoin pois enkä kyseenalaistanut. Jälkeenpäin soitin ja kysyin miksi hinta oli niin paljon arvioitua kovempi, selittelivät puslista mitä oli pitänyt vaihtaa. Mahtoi olla kullasta tehdyt ne. Sen jälkeen en sinne autoa vienyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ravintolat ja kahvilat jotka myyvät vegaanisia tuotteita.
?
Ja tämä harmittaa koska...?
Woketus ja miesviha.
Silmäasema. Kaksi kertaa ovat yrittäneet myydä linssejä joihin ei ollut tarvetta. Minulle kaksitehot iän perusteella vaikka silmälääkäri oli todennut, että vielä ei ole tarvetta. Tytön lievään miinukseen erikoisohennetut linssit. Pelkkää rahastusta. Kolmatta kertaa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Gigantti. Yksi huijausyritys riitti
Millä tavalla yritti huijata?
Vierailija kirjoitti:
Marabou tietty venäjän sponsor of war. Nyt kaikki jenkkituotteet mahdollisuuksien mukaan,
Joo , mäkin oon päättänny etten enää koskaan enään osta V8 autoa .
Seuraava autoni taitaa olla VWeUP siinä ei ole V8 moottoria .
Vierailija kirjoitti:
Teboilin bensat boikotissa viimeiset 3 vuotta. Kahvilla olen kyllä joskus käynyt.
Mulla ollut vuodesta 2014.
Ja kaikkia Muskin juttuja boikotoin, lopetin välittömästi twittertilin, kun Musk osti sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snellmania olen boikotoinut siitä lähtien, kun se päätti profiloitua gmo-vastaiseksi. Liian monta vuotta luonnontieteitä yliopistossa, ei vaan pysty tukemaan tuota.
Eikö se ole vain hyvä, että yhtiö vastustaa geenimanipulointia?
Itse yritän boikotoida Snellmania, koska se jäi monta vuotta sitten kiinni huijauksesta, jossa se oli merkinnyt lihat hullunlehmäntauti-tarkaatetuksi, vaikkei näin ollut.
Ei. GMO on täysin turvallista, kun se tehdään kunnolla ja tieteeseen perustuen. Me emme tule selviämään ilmastonmuutoksen vaikutuksista, jos me emme jalosta kasveja selviämään niistä. Luomu ei ole kestävää, se on rikkaiden viherpesua. GMO:n avulla voidaan ratkaista nälänhätää, kun samalla panoksella saadaan enemmän satoa. Tähän liittyy kamalasti epäluuloa ja juuri sen varaan Snellman
Teboil. Ei tarvitse selitystä.
Hesburger. Pilasivat kebabhampurilaisen väärällä majoneesilla.
Paikallinen grilli. Tyly.myyjämimmi.
Halpahallit. Uskontosuuntautuminen osoittautui pikkuveljelle pedofiliaksi. Ei liity kauppaketjuun, mutta periaate.
Teboil on ollut täysin boikotissa 2022 hyökkäyksen jälkeen, en ole edes kahvilla käynyt.
Jotkut tietyt yksittäiset päivittäistavarakaupat jos on saanut huonoa / törkeää asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Gigantti. Yksi huijausyritys riitti
Täysin sama kokemus ja kyseessä raision gigantti. Ärhäkästä kulttuurista tullut partasuu yritti pakkomyydä kaikkea ylimääräistä kun ostin yhtä tuotetta. Ikinä en enää mene siihen myymälään.