Onko teillä jotkut firmat boikotissa? Kertokaa myös syy.
Itse yritän olla ostamatta Vallilaan, kun harmittaa taksiuudistus. Eikös Berner ole osaomistaja.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Bubbleroom töykeä asiakaspalvelu vuosia sitten. Sen jälkeen en ole rahojani heille kiikuttanut
Zalando pelkkää paskaa myynnissä ja saadakseen rahat takaisin käyttöä kestämättömistä rytkyistä, ne täytyy palauttaa ja odottaa max. kaksi viikkoa saadakseen rahansa takaisin 🤬 minä en sieltä tilaa enää yhtään mitään.
Veke kusetusfirma (lestanpaskoja, yök.)
Kärkkäisboikottia harkitsen huonon asiakaspalautteen takia.
Kärkkäiseltä olen saanut yleensä hyvää palvelua, mutta tiedän että kun jokin yritys saa huonoja arvosteluja, se tulee osumaan myös minuun jossain vaiheessa. Sittenpähän voi syyttää vain itseään, että meni täysin tietoisesti tilaamaan ja altistamaan itsensä ongelmille.
Marimekko. Kierrän tuotteet kaukaa. Kiitos Mika Ihamuotilan typeryyksien netissä. Mika vaikutti fiksulta, mutta pyrkii olemaan liian sovinnainen ja ei mitään omaa ajattelua. Tämä vielä menee, mutta korona-aikana kiihkoili täysin vailla järkeä. Hän lietsoi vihaa ja pelkoa tilanteessa, jossa tavistenkin monien järki oli kadonnut. On poistanut pari pahinta päivitystä, mutta minä muistan ne hyvin edelleen.
Jokainen liittymiä huijaamalla myyvä nuori mies. Telia, DNA....( siis kaikki)
Vierailija kirjoitti:
Silmäasema. Kaksi kertaa ovat yrittäneet myydä linssejä joihin ei ollut tarvetta. Minulle kaksitehot iän perusteella vaikka silmälääkäri oli todennut, että vielä ei ole tarvetta. Tytön lievään miinukseen erikoisohennetut linssit. Pelkkää rahastusta. Kolmatta kertaa ei tule.
Olen vuosikymmeniä ollut Silmäaseman asiakas. Nykyään monitehot, taannoin ohennetut, nykyään näkö muuttunut pienempiin tehoihin, heijastamattomuuskäsittely ja auringossa tummuvat. Vielä viikon kahdet lasit yksien hinnalla plus S bonus tuplana. 60 vuotta olen käyttänyt silmälaseja. Silmäasemalta olen aina saanut mitä halunnut, ( Instru on nou nou),myös tyylikkäät kehykset. Koskaan ei ole optikko määrännyt silmälaseja vaan sama silmälääkäri viimeiset liki 30 vuotta.
Kaikki Tradekan liiketoiminta. En osallistu punapääoman kasvattamiseen.
Vierailija kirjoitti:
K-ryhmä, Kärkkäinen... Omistajat ja toimarit paskoja.
Jihuu! Johdan Hönön alapeukutusvimmaa! Lisään Hesen joukkoon!
Body Shop: sain nuorena kahdesti niin törkeää palvelua, että toiste en enää mene.
Turun Sinappi: koska siirsivät tuotannon Puolaan tai minne Romaniaan se nyt olikaan. En osta enää, vaikka siirsivät tuotannon takaisin Suomeen.
Kiinankaupat, ei tarvinne perusteluita.
taffel (kuluttajien toiveesta pienemmät pussit selitys) mites se reilu hinnan pudotus??!!
Vallilla. Syy: Berner.
Paikallinen Kiinteistömaailma. Syy: todella persoonallisuushäiriöinen kiinteistövälittäjä.
Just just - eivät siis kestä, en tuhlaa rahojani.
Paikallinen lankakauppa jossa asioin ennen aika useinkin. Heillä on kanta-asiakasohjelma eli kun ostaa tietyllä summalla saa "leiman" jne. Kerran kieltäytyi antamasta leimoja kun olin ostamassa -10% lankoja. Missään ei lukenut että ale-langoista ei saa leimoja. Ostin kyllä langat koska menin niitä muutenkin hakemaan mutta niin jäi kaivelemaan tuo asia etten ole siellä enää käynyt. Tilaan langat ennemmin netistä. Tiedän että pikkumainen juttu mutta ärsytti kun asiasta ei ollut mitään mainintaa joten mielestäni hänen olisi leimat pitänyt antaa :D
Boikotoin Anne Bernerin vuoksi Vallilaa, Finlaysonia ja Makiaa. Nämä yhdistyivät Manna & Co -konserniksi, josta Bernerit omistavat n. 8% holding-yhtiönsä kautta.
Nosh. Sysipaskaa asiakaspalvelua etenkin palautusasioissa. Ei ole ihme että oli menossa konkkaan koko pulju.
Makiahan menossa konkurssiin. Rikas jääkiekkoilija leikkinyt vaatesuunnittelijaa. Ainakin naistenvaatteet hirveitä, muodottomia ryysyjä. Miehelle ostin kaksi t-paitaa ja ihan normaalissa 40asteen pesussa painatukset murentuneet parissa kuukaudessa. Pipot myös lörpsähtää muodottomiksi vaikka pesee ohjeiden mukaan
Shell, Ollilan johdolla yrittävät öljynporausta jäämerelle ekana maailmassa. Onneksi painostus oli niin kovaa että luovuttivat.
HK, turkulaiset osti arvostetun Helsingin kauppiaiden lihatalon 90-luvulla ja pilasivat sen. sim kestosuosikit sininen ja nakit on kaukana siitä mitä ne oli aikoinaan. Turkulaisia kissanlihakauppiaita, hyi hel..tti.
Turun sinappi, potkivat kymmeniä suomalaisia pois ja siisrsivät puolaan tuotannon, sitten kun sakkas niin tultiin häntä koipien välissä takas. Anteeksi ei anneta.
Hesburger, Salmelan mul kku osti Carrollisin on joka oli suomen paras burger ketju. Lakkautti sen kun huomas ettei hesen paska sille pärjännyt.
Jysk ja Venäläis yritykset jotka toimivat Venäjällä tai maksavat veronsa Venäjälle mm Nestle ja Marabu.
Tuo geenimuuntelu on kaksiteräinen miekka: Sitä voidaan käyttää hyvään, mutta myös pahaan.
Jos ajatellaan hyvää, niin kasveja saadaan esim. muokattua sään/ tuholaisten/ tautien kestäviksi.
Sitten taas huonoa/pahaa on esim. kehittää siemeniä, joiden kasvit eivät pysty tuottamaan uusia siemeniä. Ajatuksena muokata kasvit niin, että siemenet pitää aina ostaa uudestaan. Käytännössä tuo toisi joka vuosi myyjille rahaa, kun ei voisi jättää edellisen kauden siemenistä seuraavan vuoden kylvöihin siivua, vaan pitäisi joka vuosi aina ostaa uudet. Tuossa myös isot riskit jos leviäisi 'villeihin' lajeihin.