Onko teillä jotkut firmat boikotissa? Kertokaa myös syy.
Itse yritän olla ostamatta Vallilaan, kun harmittaa taksiuudistus. Eikös Berner ole osaomistaja.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Silmäasema. Kaksi kertaa ovat yrittäneet myydä linssejä joihin ei ollut tarvetta. Minulle kaksitehot iän perusteella vaikka silmälääkäri oli todennut, että vielä ei ole tarvetta. Tytön lievään miinukseen erikoisohennetut linssit. Pelkkää rahastusta. Kolmatta kertaa ei tule.
Eikö normaalisti silmälääkäri anna sen lasireseptin? En ymmärrä, millä perusteella missään tarjotaan lääkärin reseptin vastaisia laseja. Et kai minkään optikon mielipiteellä valitse linssejä😏.
Itselle ainakin joka optikkoliike on tehnyt lasit lääkärin reseptillä, simäasema myös.
Boikotoin Tapiolaa, joka maksattaa täyskaskoasiakkaalla puolet korjaamolaskusta vedoten siihen, että korjaamon lasku liian iso??? Amerikan malli tullut tänne. Luotetaan, että vain osa asiakkaista suuttuu. Ehdoissa lukee että 150 e omavastuu. Raukkamaista ja törkeää.
Glitter. Reklamoin vuosia sitten parista tuotteesta, jotka menivät rikki normaalissa käytössä, ja asiakaspalvelu oli todella tökeröä ja epäilivät minua näpistelijäksi.
Vallilan kaikki nyt on niin rumaa etten ole koskaan miettinyt ostavani heiltä mitään. Marabouta boikotoin sekä yritän parhaani mukaan boikotoida kaikkia hikipajatuotteita. Köyhänä se tuntuu välillä vaikealta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Venäjäaiheinen, Teboil. Venäläiset suolakurkut. Siirtynyt virolaisiin.
Onks VironVaikee noinniiku historiallisessa kontextissa venäläistä votkaa ??
Vierailija kirjoitti:
Jysk ja Venäläis yritykset jotka toimivat Venäjällä tai maksavat veronsa Venäjälle mm Nestle ja Marabu.
Sato.
Lidl:
- Todella surkea valikoima
- Epäviihtyisät ja sekavat myymälät
- Lähinnä Kelan asiakkaista koostuva asiakaskunta
Taffel, näistä syistä:
- Shrinkflaatio, hintojen vivuttaminen kuluttajaa hämäämällä ja sumuttamalla että kauppiaat asettaa hinnan
- Tuotteiden paskuuttaminen, sipsit ja naksut muuttuneet höttöiseksi mauttomaksi silpuksi
Taffel täälläkin. Ja aiemmin esiin nousseet syyt.
Juustonaksut olivat ennen lemppareitani, nykyään maistuvat oudoilta, jopa pahoilta.
Kaikki Venäjäaiheinen, Teboil. Venäläiset suolakurkut. Siirtynyt virolaisiin.