Onko teillä jotkut firmat boikotissa? Kertokaa myös syy.
Itse yritän olla ostamatta Vallilaan, kun harmittaa taksiuudistus. Eikös Berner ole osaomistaja.
Kommentit (134)
Fonumiin en mene enää ikinä. Kaksi nuorta hessua seisoi tiskin takana todella k*rpiintyneen näköisinä. Yritin kysyä, mikähän puhelimessani on, kun ei lataa, niin tuhahtelivat ja nauroivat, että no olisikohan vika siinä laturijohdossa. Mitään ei asian hyväksi tehty, mutta lopuksi yrittivät myydä jotain liittymää. Sanoin, että minulla on jo hyvä, että mietitään asiaa. Siihen toinen sanoi, että NO MIETI. Ja alkoivat räpläämään puhelimiaan. Eipä tarvitse tuonne enää mennä, kun kiinnostus asiakaspalvelijoilla on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti boikotoi Pringlesejä, koska joku saatananpalvoja kuulemma omistaa firman. Kukaan tuskin yllättyy, kun kerron ettei tiedolle löydy nopealla googletuksella mitään vahvistusta. Tietääkö kukaan mitään pohjaa tällaiselle huhulle?
No sitten sun googletukses on täytyny olla TOSI nopea koska enkuks sekä vähän suomeksikin aiheesta löytyy ihan mukavasti tietoa. Täysi urbaanilegenda.
Pouttu. Vuosia sitten tein ruoan heidän myymästään kokolihasta. Ei sitä voinut syödä, ei hammas pystynyt. Reklamoin ja sain rahat takaisin. Ei se korvannut harmia ja häpeää, selittivät vaan että eläin oli väärin teurastettu. Ikuisessa ostoboikotissa.
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen grilli. Tyly.myyjämimmi.
Olisit pannu sen hymyilemään .
Boikotoin kaikkia niitä paikkoja tuotteita joka vaati koronapassia, kaikkia niitä paikkoja jotka ovat ilmastohömpässä mukana, kaikkia niitä tuotteita jotka ovat vegaanisia ja kaikkea sitä missä on politiikka mukana.
Valio ja Arla bovaerin takia, Valion luomutuotteita kyllä ostan.
Myös kaikki gmo ruoat boikotissa, esim. kaikki maissi, soija ja riisi.
Avokadot, koska ovat ympäristölle haitallisia ja tappavat pölyttäjiä.
Eläinkokeellinen kosmetiikka.
Vierailija kirjoitti:
Fonumiin en mene enää ikinä. Kaksi nuorta hessua seisoi tiskin takana todella k*rpiintyneen näköisinä. Yritin kysyä, mikähän puhelimessani on, kun ei lataa, niin tuhahtelivat ja nauroivat, että no olisikohan vika siinä laturijohdossa. Mitään ei asian hyväksi tehty, mutta lopuksi yrittivät myydä jotain liittymää. Sanoin, että minulla on jo hyvä, että mietitään asiaa. Siihen toinen sanoi, että NO MIETI. Ja alkoivat räpläämään puhelimiaan. Eipä tarvitse tuonne enää mennä, kun kiinnostus asiakaspalvelijoilla on nolla.
Sanoiko se vaan tsikitsikitsiki vai tsikitsikiBOOMtsiki ??
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin kaikkia niitä paikkoja tuotteita joka vaati koronapassia, kaikkia niitä paikkoja jotka ovat ilmastohömpässä mukana, kaikkia niitä tuotteita jotka ovat vegaanisia ja kaikkea sitä missä on politiikka mukana.
Eli boikotoit kaikkea? Sulla on varmaan oma farmi missä kasvatat kanoja ja perunaa?
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen
Syynä salaliittoteoriat ja magneettimedia + tämän paskan pakkosyöttö ilmaisjakelun mukana. Antisemitismi (kristillinen) ja lestadiolaisuus, avoin väkivaltarikollisuuden tukeminen ja rahoitus.
Täsmälleen! Magneettimediassa mainitsemiesi lisäksi täysin edesvastuutonta kirjoittelua esim. terveyteen liittyen.
Hesburger on boikotissa. Jonotin tiskille ja tein tilauksen. Minulle sanottiin, että saan kyllä seisoa siinä odottamassa tilausta, mutta metrin päässä olevaan pöytään en saa istua, koska rokotustodistusta ei löydy. Jätin noilta jaloilta tilauksen tekemättä, enkä tuon jälkeen ole jalallanikaan Heseen astunut. Ihan natsifirma.
Vierailija kirjoitti:
K-ryhmä, Kärkkäinen... Omistajat ja toimarit paskoja.
Hönö! Alapeukutus eri ip:eillä on niin läpinäkyvää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ravintolat ja kahvilat jotka myyvät vegaanisia tuotteita.
?
Ja tämä harmittaa koska...?
Woketus ja miesviha.
Ei juma 😂
Siis vegaanit miehet vihaavat miehiä? Nyt on kuultu kaikki.
Pouttu, syy käyttää ulkomaista lihaa.
muutkin lihatuotteet, jos lihan alkuperämaa ei ole Suomi.
Aliexpress, tilasin lampun ja maksoin sen, en saanut sitä ja ilmeni, ettei tilausta löytynyt, raha kyllä kelpasi. Vastasivat yhteen viestiin, sen jälkeen ei pihaustakaan.
Varokaa ko. firmaa.
Vierailija kirjoitti:
Teboilin bensat boikotissa viimeiset 3 vuotta. Kahvilla olen kyllä joskus käynyt.
Mulla on noi Svetogorskin pensa-asemat poikotissa niin kauan kunnes Petteri avaa ton rajan .
Matkayhtiö Detur.
Reklamoin matkasta kirjallisesti, syyttivät minua valehtelijaksi. Joku heidän päällikkönsä kuulema tietää paremmin mitä hotellissa tapahtuu, vaikka hän ei siellä asu, toisin kuin minä. Ilmeisesti näin ja kuulin siis näkyjä ja kohdepäällikkö on jonkinlainen selvännäkijä?
Lopunviimein kuluttajaviraston kautta sain osan matkan hinnasta takaisin.
Mäkkäri, käyttää PUOLALAISTA LIHAA! Hävetkää kaikki jotka siellä käytte.
Hyvä nähdä millaista aivopesua yliopistoissa harjoitetaan, ne ovat Rockefellerien aivopesulaitoksia.