Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kova rasva oikeasti pahasta? Äidinmaidon energia tulee juuri kovasta rasvasta. Jos vauvaa ei rintaruokita, vauvan ÄO laskee selvästi.

Vierailija
05.04.2025 |

En oikein usko, että kova rasva on pahasta.

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kova rasva" ei ole pahasta vaan päinvastoin hyväksi. Aivot tarvitsevat kunnon rasvaa toimiakseen ja siten ehkäisevät muistisairauksia. 

Vierailija
42/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään todisteita eläinrasvan tai punaisen lihan haitallisuudesta. Eikä voi ollakaan sillä ne ovat ihmisen luontaista ravintoa.

Kehäpäätelmän mestari. 

Sinä et edes tiedä mikä on kehäpäätelmä :D Dorka!

Ja sun kehäpäätelmä oli valita imetkö vasemmasta vai oikeasta tissistä että tuleeko susta vasen vai oikea Kätinen. Kummalla kädellä on kivempi pyyhkiä peppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse todiste tästä äo:n laskemisesta?

En tiedä älykkyysosamäärääni, mutta luulisin sen olevan kohtuullisen korkea. Ainakin ymmärtämään sen, että jos kova rasva on pahasta, niin tällöin vauvaa ei pitäisi imettää, koska äidin maidon energia tulee juuri kovasta rasvasta. Mutta tässä on looginen ristiriita, sillä jos näin tehdään, lapsen abstrakti looginen päättelykyky alenee tilastollisesti merkitsevällä tavalla.

Harvinaisen matala tuntuu olevan mulla on 120 paljonko sulla on luulen että 70

Et silti osaa kirjoittaa edes suomen kieltä. 

But I speak five languages . Kuinka monta sinä puhut?

Äiti kutsuu mammaria tisssilleee

Vierailija
44/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään todisteita eläinrasvan tai punaisen lihan haitallisuudesta. Eikä voi ollakaan sillä ne ovat ihmisen luontaista ravintoa.

Kehäpäätelmän mestari. 

Ja sun kehäpäätelmä oli valita imetkö vasemmasta vai oikeasta tissistä että tuleeko susta vasen vai oikea Kätinen. Kummalla kädellä on kivempi pyyhkiä peppu

Tuon älykkäämpää vastausta en kaltaiseltasi dorkalta odottanutkaan. MOT.

Vierailija
45/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan. Sokeri, höttöhiilarit, yliprosesoidut elintarvikkeet ja siemenöljyt ovat pahasta.

Hyviä ruokavalioita ovat keto, ketovore, carnivore.

Näin on; sydän ja verisuonisairauksia ennustaa parhaiten veriarvoista korkea TG/HDL suhde. Triglyseridit saa korkealla hiilihydraatteja puputtamalla.

Miehet kuolee aiemmin koska eivät saa tarpeeksi äidin tissiäää

Vierailija
46/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehäpäätelmän mestari. 

Voi meidän äidin pikku tissi poski luulee olevansa älykäs.. hienosti osaat. Hyvä hyvä

Vierailija
47/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kova rasva" ei ole pahasta vaan päinvastoin hyväksi. Aivot tarvitsevat kunnon rasvaa toimiakseen ja siten ehkäisevät muistisairauksia. 

Ihmisen elimistössä ruoka tuppaa muuttumaan kovaksi eläinrasvaksi ja punaiseksi lihaksi. 

Vierailija
48/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa no mä olisin sitten varmaan nero, synnyin liian aikaisin äidin raskausmyrkytyksen takia ja sen vuoksi minulle ei voi antaa äidin maitoa ollenkaan.

Koko vauva ajan sain vain korviketta testejen mukaan ÄO 120 . No autismi tuli heh eli nero olen silti :D

Olet siis hyvin keskimääräinen vauvapalstailija: ÄO 120 eikä minkäänlaista tilastojen ymmärrystä.

Vierailija
49/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehäpäätelmän mestari. 

Voi meidän äidin pikku tissi poski luulee olevansa älykäs.. hienosti osaat. Hyvä hyvä

Saatko sillä sun älykkyydellä tissi poski paljonkin naisia XD epäilen . Ei kukaan halua nörtti matikka tissi poskwa

Vierailija
50/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikavauvaa ei imetetä niin hänestä tulee tissimies!

Vierailija
51/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse todiste tästä äo:n laskemisesta?

Sua on selvästi ruokittu vegaanisesti.

Ihmisten kuuluu syödä monipuolisesti mutta kasvissyöjät jättää tärkeän ravintoaineen pois ja syövät siksi yksipuolisesti.

Lihansyöjät syövät myös kasviksia. Kasvissyöjät ottakaa oppia lihansyöjistä. 

Kasvissyöjälapset täytyy ottaa huostaan koska kaikilla lapsilla täytyy olla oikeus terveelliseen ruokavalioon mikä kehittää aivoja ja kehoa. 

Kasvisproteiini ei korvaa eläinproteiinia. 

Vierailija
52/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedin aikanaan pari viikkoa ruokakermaa ruuanlaitossa päivittäin, ja aloin vääntämään rasvan värisiä paskoja. Eli pidemmän päälle kyllä on haitallista

Vierailija
53/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vedin aikanaan pari viikkoa ruokakermaa ruuanlaitossa päivittäin, ja aloin vääntämään rasvan värisiä paskoja. Eli pidemmän päälle kyllä on haitallista

Kannattaa kattoa kuinka paljo lisäaineita on ruokakermassa. 

Vierailija
54/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on parasta juomaa kaiken ikäisille. Ravintolassakin tilaan aina ruoan kanssa ison lasin maitoa. Teeskentelevät nirppanokat katselevat ihmeissään, kun kylmä maito valuu alas kurkustani.

Vierailija
55/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No asia on todistettu jo vuosikymmenien ajan sadoissa tutkimuksissa mutta mitäs niistä, sanoo vaan ettei usko niihin ja väittää päinvastaista niin kyl se siitä.

Liha ei allergisoi kuten kasvikset. Se osoittaa että liha on terveellistä ja hyvää ravintoa ihmisille.

Vierailija
56/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu että tuoreet veriarvoni ovat erinomaisen hyvät vaikka syön 10% kreikkalaista maustamatonta jugurttia, voita, täysmaitoa, rasvaisia juustoja joka päivä. Myös lihaa ja kalaa sekä mereneläviä kaikenlaisia. Jotain light-tuotteita ja kevytmaitoja ja rasvattomia jugurtteja olen tietty kokeillut mutta nehän eivät maistu millekään. Mitään lääkkeitä en ole koskaan ottanut tai joutunut ottamaan. Eineksiä ym. valmisruokiakaan en ole koskaan syönyt, teen itse ruokaa. Käytän paljon oliiviöljyä ja valkosipulia päivittäiseen ruoanlaittoon. En viitsinyt käydä 15 vuoteen verikokeissa mutta nyt vanhuuden kynnyksellä ajattelin, että katotaanpa kuinka on. Kardiologillakin kävin ja käski mennä kotiin ja elää niinku ennenkin kun ei mitään häiriötä löytynyt. En ole kovinkaan innokas kävelijä, enkä ole lihava vaan normaalipainoinen. 

Vierailija
57/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan yleistä tietoa, että eläinrasva on erittäin terveellistä ja tarpeellista. 

Vierailija
58/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle tulee energia rintamaidon laktoosista eli hiilihydraateista, ei varsinaisesti rasvoista. Lisäksi maidossa on haaraketjuisia ja pariton ketjuisia rasvahappoja, jotka parantaa lapsen suoliston kehittymistä. Kovat eli tyydyttyneet rasvahapot maidossa antavat lapselle energiaa, mutta myös se, että lapsen elimistö ei ole vielä niin kuormittanut kaikesta ympäristöstä, että se pystyy käsittelemään tyydyttyneet rasvat toisinkuin aikuisen ihmisen elimistö.

Vierailija
59/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän johtuu että tuoreet veriarvoni ovat erinomaisen hyvät vaikka syön 10% kreikkalaista maustamatonta jugurttia, voita, täysmaitoa, rasvaisia juustoja joka päivä. Myös lihaa ja kalaa sekä mereneläviä kaikenlaisia. Jotain light-tuotteita ja kevytmaitoja ja rasvattomia jugurtteja olen tietty kokeillut mutta nehän eivät maistu millekään. Mitään lääkkeitä en ole koskaan ottanut tai joutunut ottamaan. Eineksiä ym. valmisruokiakaan en ole koskaan syönyt, teen itse ruokaa. Käytän paljon oliiviöljyä ja valkosipulia päivittäiseen ruoanlaittoon. En viitsinyt käydä 15 vuoteen verikokeissa mutta nyt vanhuuden kynnyksellä ajattelin, että katotaanpa kuinka on. Kardiologillakin kävin ja käski mennä kotiin ja elää niinku ennenkin kun ei mitään häiriötä löytynyt. En ole kovinkaan innokas kävelijä, enkä ole lihava vaan normaalipainoinen. 

Mistä tiedät mitkä ovat erinomaiset veriarvot? Et kai nyt tutkijoita vaan usko?

Vierailija
60/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvava pieni vauva tarvitsee kasvaakseen rasvaakin, mutta aikuinen ihminen ei kasva enää kuin leveyttä. Aivot kehittyy 25 ikävuoteen ei sen jälkeen enää

Ehkä aivot ei kehity silloin, mutta aivot korjautuvat ja uudistuvat kuten muukin keho. Siksi pitää olla eläinrasvoja joista tehdään hormoneja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi