Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kova rasva oikeasti pahasta? Äidinmaidon energia tulee juuri kovasta rasvasta. Jos vauvaa ei rintaruokita, vauvan ÄO laskee selvästi.

Vierailija
05.04.2025 |

En oikein usko, että kova rasva on pahasta.

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On haittaa liiallisena, eikä tarvita mitään tulehdusta alle että se voi tarttua verisuonten seinämiin (tämä on osoitettu tutkimuksissa, kun tästä on kai kiistelty aiemmin). 

Ei ole eikä tartu. Varsinaista huuhaata suollat.

Minä otin kommenttini asiaa tutkineilta, ei ole omasta päästä keksittyä. 

Vierailija
22/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olekaan. Sokeri, höttöhiilarit, yliprosesoidut elintarvikkeet ja siemenöljyt ovat pahasta.

Hyviä ruokavalioita ovat keto, ketovore, carnivore.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse todiste tästä äo:n laskemisesta?

En tiedä älykkyysosamäärääni, mutta luulisin sen olevan kohtuullisen korkea. Ainakin ymmärtämään sen, että jos kova rasva on pahasta, niin tällöin vauvaa ei pitäisi imettää, koska äidin maidon energia tulee juuri kovasta rasvasta. Mutta tässä on looginen ristiriita, sillä jos näin tehdään, lapsen abstrakti looginen päättelykyky alenee tilastollisesti merkitsevällä tavalla.

Harvinaisen matala tuntuu olevan mulla on 120 paljonko sulla on luulen että 70

Et silti osaa kirjoittaa edes suomen kieltä. 

Vierailija
24/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pohjois-Karjala-projekti

Venäjältäkö nämä kovia rasvoja rakastavien huuhaaväitteet on peräisin? Yrittävät tappaa suomalaiset sydäriin. 

Vierailija
25/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä älykkyysosamäärääni, mutta luulisin sen olevan kohtuullisen korkea. Ainakin ymmärtämään sen, että jos kova rasva on pahasta, niin tällöin vauvaa ei pitäisi imettää, koska äidin maidon energia tulee juuri kovasta rasvasta. Mutta tässä on looginen ristiriita, sillä jos näin tehdään, lapsen abstrakti looginen päättelykyky alenee tilastollisesti merkitsevällä tavalla.

Kyse on määristä ja kehitystasosta.

Sun äo jää alle keskiarvon.

Kommenttisi ei ole järin häävi. Maapähkinöissä on 10 kertaa enemmän kovia rasvoja kuin siipikarjan lihassa, mutta pähkinät ovat kuulemma hyvin terveellisiä. 

Ihan huuhaata tuo 10 kertaa enemmän. Mistä te näitä valheita keksitte?

Vierailija
26/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan. Sokeri, höttöhiilarit, yliprosesoidut elintarvikkeet ja siemenöljyt ovat pahasta.

Jopa carnivorea noudattavat lääkärit ovat myöntäneet, etteivät voi tietää onko se niiden ruokavalio pitkällä aikavälillä terveellinen, koska tutkimuksia ei ole. Vain niiden seuraajat pitävät sitä varmuudella terveellisenä.

Vierailija
27/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pohjois-Karjala-projekti

Venäjältäkö nämä kovia rasvoja rakastavien huuhaaväitteet on peräisin? Yrittävät tappaa suomalaiset sydäriin. 

Mä seuraan tuoreinta tutkimusta. Tässä ihan uutinen siitä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rasvattomat-vai-rasvaiset-maitotuot…

Pohjois-Karjala-projekti on 50 vuotta vanha juttu, tulkaa jo tälle vuosituhannelle sieltä Puskasta.

Vierailija
28/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vauvan ÄO?

En tiedä, mutta kolesteroli on vauvana samalla tasolla kuin se on luonnossa elävillä metsästäjä-keräilijöillä sekä villeinä elävillä kädellisillä ja nisäkkäillä (eli matala). Jostain syystä meillä luonnosta erkaantuneilla, aikuisilla ihmisyksilöillä tuppaa kolesteroli nousemaan pilviin.

Vierailija
29/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

But I speak five languages . Kuinka monta sinä puhut?  Äidin kieli 6 mitä vittua sitten. Olen autisti ja lukihäiriö.

But I couldn't write better in English, of you wouldn't be so dumb as mother  probably gave you mother's tits till you were 20 years old.

Do you feel now smarter than me ? Hmh .

Vierailija
30/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma poika tissi poski hahahah

Vierailija
31/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla ikävä sun äidin tissiä senkin mamman poika 

Vierailija
32/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitsekaan uskoa. Kovaa rasvaa saa jokainen työntää lärviinsä niin paljon kuin haluaa. 

Vierailija
33/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kivaa imeä sun äidin tissiä vielä aikuisenakin? Bostaakk se sun ÄÖöötä kuinka monta pinnaa .mammammaruiii

Vierailija
34/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolesterolista muodostetaan tärkeät hormonit kuten estrogeni, progesteroni, testosteroni ja muut. Liian vähäinen rasvan saanti tyhmentää koska aivotkin tarvitsevat rasvaa. 

Haitallisinta on TULEHDUS ja sitä aiheuttaa monet terveellisenä mainostetut rasvat. Esim rypsi ja rapsi. 

Lihatuotannon isoimpia ongelmia ovat tuotantomenetelmät, esim eläimen jatkuva stressi (tehotuotantolaitoksissa), viljoilla syöttäminen sekä "varmuuden vuoksi" lääkitseminen esimerkiksi antibiooteilla. Jos vapaata riistaa on mahdollista syödä, niin se on aikalailla terveellisintä ravintoa mitä ihmisille luonto suo. 

Voiko kolesterolia saada liian vähän, koska sitä muodostuu elimistössä itsestäänkin eikä sitä ole pakko saada ruoasta. Sen saanti on näin turvattu. Ja sitä tarvitaan aika pieni määrä noihin tehtäviin.

Vierailija
35/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitsekaan uskoa. Kovaa rasvaa saa jokainen työntää lärviinsä niin paljon kuin haluaa. 

Ja sä saat myöntää sun äitiä kukaan ei kiellä ja imeä sen ihanaa tissiö

Vierailija
36/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään todisteita eläinrasvan tai punaisen lihan haitallisuudesta. Eikä voi ollakaan sillä ne ovat ihmisen luontaista ravintoa.

Kehäpäätelmän mestari. 

Sinä et edes tiedä mikä on kehäpäätelmä :D Dorka!

Vierailija
37/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

But I speak five languages . Kuinka monta sinä puhut?  Äidin kieli 6 mitä vittua sitten. Olen auti

Aika surkeaa englannin kielen käyttöä. Ylipäänsä en ole kovin kiinnostunut, kuinka monta luonnollista kieltä ihminen osaa. Tieteen peruskieli on matematiikka, ja ilman matematiikan ymmärtämistä, ei ymmärrä perustiedettä. Ja ilman perustieteen ymmärrystä ...

Vierailija
38/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äiti soitti ja sanoi että ois taas kotona tissiä tarjolla . Kyllä nyt ääöö nousee

Vierailija
39/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolesterolista muodostetaan tärkeät hormonit kuten estrogeni, progesteroni, testosteroni ja muut. Liian vähäinen rasvan saanti tyhmentää koska aivotkin tarvitsevat rasvaa. 

Haitallisinta on TULEHDUS ja sitä aiheuttaa monet terveellisenä mainostetut rasvat. Esim rypsi ja rapsi. 

Lihatuotannon isoimpia ongelmia ovat tuotantomenetelmät, esim eläimen jatkuva stressi (tehotuotantolaitoksissa), viljoilla syöttäminen sekä "varmuuden vuoksi" lääkitseminen esimerkiksi antibiooteilla. Jos vapaata riistaa on mahdollista syödä, niin se on aikalailla terveellisintä ravintoa mitä ihmisille luonto suo. 

Voiko kolesterolia saada liian vähän, koska sitä muodostuu elimistössä itsestäänkin eikä sitä ole pakko saada ruoasta. Sen saanti on näin turvattu. Ja sitä tarvitaan aika pieni määrä noihin tehtäviin.

Ruoassa oleva kolestroli ei siirry sellaisenaan elimistöön. Koko kolestrolihypoteesi on debunkattu aikoja sitten.

Vierailija
40/176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on; sydän ja verisuonisairauksia ennustaa parhaiten veriarvoista korkea TG/HDL suhde. Triglyseridit saa korkealla hiilihydraatteja puputtamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän