Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt tutustunut uuteen mieheen ja olen todella ihmeissäni hänen käytöksestään minua kohtaan

Vierailija
04.04.2025 |

En osaa edes selittää minkälainen hän on, mutta tunnen ettei kaikki ole kunnossa. Yritän laittaa tähän esimerkkejä, koska olen niin ihmeissäni.

- kaikki, siis aivan kaikki, on minun vikaani. Jos hän vaikka satuttaa minua fyysisesti, hän kääntää sen minun viakseni

- juttelee aivan ihmeellisiä juttuja, aivan kuin yrittäisi painaa minua alas. Kun kerroin, että ostin yhden käytetyn vaatteen nuorelta naiselta, niin kysyi, että mahduit sitten siihen. Sanoi myös, että kelpaan kyllä hänelle tällaisena kuin olen. Aivan kuin olisin jotenkin tosi huono.

- kohtelee minua kuin tyhmää pikkutyttöä, joka ei osaa eikä tiedä mitään. Saattaa selittää jonkun todella yksinkertaisen jutun minulle kuten jollekin idiootille

Olen vain ihan ihmeissäni, enkä tiedä miten suhtautua asiaan

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on todella älykäs mies. Ammatiltaan lääkäri. Todella kylmä ja epäempaattinen, ainakin minua kohtaan.

ap

Puhuuko totta? 

Miksi ei puhuisi totta? Ite oon tuntenut mieslääkäreitä jotka ovat aivan sekasin. Luonnehäiriöiset miehet hakeutuvat vaativiin ammatteihin. 

Joo, en siis kysynyt siksi, että ei voisi olla lääkäri, vaan siksi, että on olemassa todella epärehellisiä ihmisiä. Eli ihan kaikkea ei kannata uskoa, mitä joku uusi tuttavuus höpisee. Mutta ap oli tarkistanut asian, eli mies oli puhunut tässä asiassa ilmeisesti totta.

Lääkereissä ja kirurgeissa nimenomaan on paljon narsisteja ja psykopaatteja, ja joskus vuosia sitten oli tutkimuskin siitä, että lääkärit kärsivät paljon mielenterveysongelmista.

Tohtorilla on ilmeisesti noussut pisu päähän ja luulee itsestään vähän liikoja, ja vähän on vikaa ilmeisesti korvien välissäkin. Vaihtoon vain. Vaikuttaa kahelilta tyypiltä.

Vierailija
102/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, kyllähän tämä kuulostaa todella oudolta kun kirjoitan sen auki tuohon. Jotenkin menen niin hämilleni kaikesta tuosta ja epäilen jo itseäni, kuvittelinko kaiken vai tapahtuiko tuo oikeasti.

ap

Sellainen kaasuvalo palaa että parempi juosta ja lujaa jos tämä on totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on todella älykäs mies. Ammatiltaan lääkäri. Todella kylmä ja epäempaattinen, ainakin minua kohtaan.

ap

Koulutus ei takaa älyä eikä viisautta.

Vierailija
104/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko vielä sitä että tuo mies hakkaa niin ettet siitä nouse enää? Juokse nyt hyvä nainen vielä kun kerkeät!

Vierailija
105/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä on mies ja tämä on provo.

Vierailija
106/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koulutus ei takaa älyä eikä viisautta.

Minusta hän vaikuttaa harvinaisen tyhmältä mieheltä. 

Vierailija
107/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin tuota Hellstenin videota narsismista. En täysin yhdistä tätä miestä narsistiin, koska hän ei etsi ihailua suurelta porukalta. Eikä edes miltään hovilta. Tuntuu, että hän on aika yksinäinen. Hän on vain jotenkin kylmä, epäempaattinen ja välinpitämätön.

ap

No, jos nuo ovat ominaisuudet, joita toivot rakastetultasi, niin olet tietenkin kohdannut elämäsi miehen.

Vierailija
108/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut ihmisen, jolla on vähintäänkin naristisia piirteitä. Toivon, että lopetat sen suhteen heti oman itsesi ja hyvinvointisi takia.

Vierailija
109/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen "kelpuuttaja" ollut itselläkin. Olen ollut aina hoikka ja harrastanut liikuntaa, mutta milloin oli löysää siellä, allia täällä ja persettä varsinkin olisi pitänyt reenata, mutta onneksi "kyllä sinä mulle riität" - voi kun hienoa :D 

Vierailija
110/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin tuota Hellstenin videota narsismista. En täysin yhdistä tätä miestä narsistiin, koska hän ei etsi ihailua suurelta porukalta. Eikä edes miltään hovilta. Tuntuu, että hän on aika yksinäinen. Hän on vain jotenkin kylmä, epäempaattinen ja välinpitämätön.

ap

Peppu polkka auttaa aina. Porvoossa lääkäri määrää sitä vaivaan kuin vaivaan.

Vierailija
111/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on soraan kuin erään Hooverin kirjasta.

Vierailija
112/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkase ukko pihalle

Vierailija
113/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 👏🏻helvetissä👏🏻te👏🏻naisihmiset👏🏻tapailette👏🏻tollasia👏🏻miehiä👏🏻?!?!?!

En tapaile ap.n kaltaisia miehiä.

Vierailija
114/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies eikä tämä ole provo. Olen vain täysin uudessa tilanteessa, missä en ole ikinä ollut. Takana hyvä lapsuus eikä mitään traumataustaa. Olen vain ihmeissäni ja hämilläni. En ole koskaan kohdannut tällaista. 

ap

Vierailija
115/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin yksinkertainen, että hyväksyy tapailumieheltä väkivaltaista ja alistavaa käytöstä, ei edes ap, joten olemme provoilun mestarin kanssa tekemisissä. Mutta miksi ihmeessä ap tykkää tehdä näin?  

Vierailija
116/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo satuttamistilanteet ovat olleet vahinkoja, mutta kuitenkin niin että minua on sattunut. Reagoi kuitenkin niihin tosi välinpitämättömästi ja kylmästi, katse on todella jäätävän kylmä. Ei siis välitä, vaikka minuun on sattunut.

Ja tänne kirjoittelen, kun jotenkin häpeän tätä tilannetta.

ap

Vierailija
117/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hämilläsi? Mitä ihmeteltävää sinulla oikein on??

Kerrot miehellä olevan kaikki mahdolliset red flagit ja silti vielä ihmettelet?

Onko sinulla ap kaikki hyvin?

Vierailija
118/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole niin yksinkertainen, että hyväksyy tapailumieheltä väkivaltaista ja alistavaa käytöstä, ei edes ap, joten olemme provoilun mestarin kanssa tekemisissä. Mutta miksi ihmeessä ap tykkää tehdä näin?  

AP on itse tuo kuvailemansa mies. 

Vierailija
119/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole edelleenkään vastannut miksi tapailee kyseistä miestä. Keksii vain lisää baitteja joilla kalastelee kommentteja.

Kirjoita vaikka kirja, rikosromaanit myy aina.

Vierailija
120/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu että aloittajalla on tylsää ja hän päätti aloittaa keskustelun jossa kiertelee ja kaartelee asian ympärillä sivutolkulla. Samaan tyyliin kuin legendaarinen "pitääkö riisua pikkuhousut kun lähtee ambulanssilla synnyttämään".