Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies kiusoittelee naista leikillisesti, onko tämä aina merkki ihastuksesta?

Vierailija
04.04.2025 |

Vai tekevätkö he sitä ihan huvikseen ja ollakseen sosiaalisia kuten naiset?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, okei, eritelläänpä nyt kiusoittelun alalajit.

-Viaton kiusoittelu "varo vaan ettet taas unohda avaimia", perustuu johonkin tosiasiaan, ja on siksi relevanttia ja tarkoitusperä on selvä.

-Ennakko-oletuksia sisältävä kiusoittelu. Naiselle: "osaatkohan varmasti peruuttaa parkista", sisältää sukupuolta alleviivaavaa halveksuntaa.

-Seksuaalinen kiusoittelu "mahtuukohan sun tisut noihin turvaliiveihin", olet objekti.

-Ihastunut kiusoittelu "oliko tää se sun lempibiisi", perustuu johonkin henkilökohtaiseen huomioon tai kahden kesken koettuun tilanteeseen, josta kiusoittelija muistuttaa toivoen uutta yhteistä hetkeä.

-Huolestuttava kiusoittelu "tajuatkohan sä tätäkään", huonoitsetuntoinen kiusoittelija pyrkii nujertamaan.

Vierailija
102/103 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairas mies saattaa yrittää peitellä häiriintyneitä puuhiaan väittämällä vitsailuksi. Lisäksi tyhmä mies voi kuvitella hänellä voivan olla varaa yrittää oman realistisen tasonsa yläpuolelle. Kuten ikäloppu tai ruma mies. Rikollinen normaalia, nasse tervepäistä, insel normaalia sosiaalisilta taidoiltaan ja niin edelleen.

Mun exä harrasti tätä kiusoittelua heti alusta. Olin hämmentynyt, ja hän pilkkasi että mulla on liian herkkä nahka eikä huumorintajua. Näin hän pikkuhiljaa polki itsetuntoni maan rakoon, ja aiheutti ahdistuneisuushäiriön. Vitsit olivat tyyliä "äänesi on kuin pikkulapsella", "noissa vaatteissa sua pidetään uskovaisena", "osaatkohan sä käynnistää sitä tietokonetta" tai "mun vanhemmat varmaan heittää sut ulos kun näkee sut". Osa näistä vitseistä muiden kuulen jotta voi alleviivata mun huumorintajuttomuuden. Ennen seurustelua vitsit oli seksuaalisia, ja silloinkin hieman nöyryyttäviä. Ihastuneena vain kuvittelin sen olevan kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, okei, eritelläänpä nyt kiusoittelun alalajit.

-Viaton kiusoittelu "varo vaan ettet taas unohda avaimia", perustuu johonkin tosiasiaan, ja on siksi relevanttia ja tarkoitusperä on selvä.

-Ennakko-oletuksia sisältävä kiusoittelu. Naiselle: "osaatkohan varmasti peruuttaa parkista", sisältää sukupuolta alleviivaavaa halveksuntaa.

-Seksuaalinen kiusoittelu "mahtuukohan sun tisut noihin turvaliiveihin", olet objekti.

-Ihastunut kiusoittelu "oliko tää se sun lempibiisi", perustuu johonkin henkilökohtaiseen huomioon tai kahden kesken koettuun tilanteeseen, josta kiusoittelija muistuttaa toivoen uutta yhteistä hetkeä.

-Huolestuttava kiusoittelu "tajuatkohan sä tätäkään", huonoitsetuntoinen kiusoittelija pyrkii nujertamaan.

- "sun kanssa kun menee lenkille niin kuulee jo kauas missä sä kuljet" "ai että et yhtään ymmärrä huumoria, sun parastahan tässä vaan yritän" ja taputukset pepulle.