Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies kiusoittelee naista leikillisesti, onko tämä aina merkki ihastuksesta?

Vierailija
04.04.2025 |

Vai tekevätkö he sitä ihan huvikseen ja ollakseen sosiaalisia kuten naiset?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi olla ei ainakaan tahdo naiselle pahaa ,on hyvää ja huonoa kiusaamista myöskin,tiedätte mitä tarkoitan.Minä jos kiusaan naista leikillä niin varmistan sen että hän  on mukana leikissä ,kyllä sen huomaa ja siinäkin on ne rajat pidettävä.

Vierailija
22/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole!

Jos mies kertoo olevansa ihastunut ja pyytää sinua ulos, se on merkki ihastumisesta.

Kaikki muu flirttailu tai kiusoittelu voi olla esim. tylsyyden tappamista, tarvetta saada itse ihailua, pinttynyt tapa, valtapeliä tai sitten se osoitus ihastumisesta. Tämä on täysin tapauskohtaista. Sama pätee tietysti ihan kaikkiin ihmisiin. Vain selkeästi ilmaistus ihastuksen kertominen on täysin varmasti merkki ihastumisesta.

Tämän ymmärtäminen jo vuosia sitten olisi säästänyt minut monilta sydänsuruilta ja turhilta toiveilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina merkki ihastuksesta. Sitä voi tehdä muutenkin.

Vierailija
24/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on leikillinen kiusoittelu? Esimerkkejä, kiitos.

No esim. jonkin taidon kyseenalaistaminen leikkisään sävyyn

Vierailija
25/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, no ei se heti mitään ihastusta ole.

Mutta kiinnostusta naista kohtaan.  Kokeillaam kepillä jäätä, että millainenhan huumoritaju on noin kivalta tuntuvalla naisella.

Siitähän se juttelu sitten käyntiin lähtee. Mies huomaa onko kaikupohjaa. Ja jos on, siitähän voi pikku hiljaa kehittyä seurusteleva pari.

Mutta usein miehet kiusoittelevat vain tahallaan huvikseen, saadakseen juttuseuraa.

Olen nainen ja itsekin olen joissakin tilanteissa aloittanut juttelun kiusoittelulla, esim. pitkissä jonoissa, työpaikan kahvitauoilla, baarissakin,

Mutta tuollainen tapa edellyttää molemmilta huumorintajua ja small talkin hallitsemista.

Vierailija
26/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan kun kiusoittelen tytärtäni tai vaimoani.

M47

Mitäh??? Etkö ole ihastunut vaimoosi???

Samaa mietin. Voi vaimo parka. Mutta joo, mun äidin puoliso, ei siis mun isä, useinkin kyllä vitsailee ja kiusoittelee, mutta en kyllä ikinä voisi uskoa, että olisi ihastunut. Ja aika yäk, jos olisi muka ihastunut. Sitä on jatkunutkin jo niin monta vuotta, että ihan sellaista toverillista läppää se vain on.

Vierailija
27/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksia mukaan lähes aina kyse on ihastumisesta. Siinähän annetaan huomiota ja koitetaan saada toiselta vastareaktio. Todellinen kiusaaminen ja leikillinen kiusaaminen on ihan eri asioita. Leikillisessä kiusaamisessa ei ikinä satuteta toista tarkoituksella ja aiheet on kepeitä. Vastaa lähinnä sitä, kun pojat hellästi vetää tyttöä letistä ja koputtaa olkapäähän juoksee karkuun. Itse tykkään leikillisestä kiusaamisesta ja teen sitä myös miehille. Olen empaattinen ja älykäs nainen.

Vierailija
28/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti kusipää. 

Vierailija
29/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei! 

Kiusaaminen on kiusaamista. Joskus on hauska kiusata, etenkin hauskoja ja huumorintajuisia ihmisiä. Kohteen sukupuolella ei ole merkitystä. T. Kiusaaja

Kiusaaminen on eri asia, kuin kiusoittelu.

Miten tyhmiä taas tämä palsta on täynnä?

Vierailija
30/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo ala-asteella vedettin tyttöä letistä joka istui edessäsi ,sitten naurettiin ja ope sanoi nurkkaan seisomaan .

Vierailija
31/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen tästä ketjusta saanut tähän mennessä tällaisen kokoaman:

Miehet sanovat:ei välttämättä

Naiset sanovat:melkein aina

Tulkitsenko oikein?

Vierailija
32/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan kun kiusoittelen tytärtäni tai vaimoani.

M47

Mitäh??? Etkö ole ihastunut vaimoosi???

En, enkä tyttäreeni.

Asialliset välit kumpaankin.

M47

Vierailija
33/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo ala-asteella vedettin tyttöä letistä joka istui edessäsi ,sitten naurettiin ja ope sanoi nurkkaan seisomaan .

Oltiinko tyttöön silloin ihastutuu vai oliko se vain hupia?

Vierailija
34/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksia mukaan lähes aina kyse on ihastumisesta. Siinähän annetaan huomiota ja koitetaan saada toiselta vastareaktio. Todellinen kiusaaminen ja leikillinen kiusaaminen on ihan eri asioita. Leikillisessä kiusaamisessa ei ikinä satuteta toista tarkoituksella ja aiheet on kepeitä. Vastaa lähinnä sitä, kun pojat hellästi vetää tyttöä letistä ja koputtaa olkapäähän juoksee karkuun. Itse tykkään leikillisestä kiusaamisesta ja teen sitä myös miehille. Olen empaattinen ja älykäs nainen.

Juuri näin.

Kiusoittelu on myötämielistä.

Vierailija
35/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, tai siinä tapauksessa hämmentävän moni olisi ollut minuun ihastunut. Ei kai terve ihminen halua aiheuttaa epämukavaa oloa ihastuksen kohteelle?

Vierailija
36/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, kun sinä olet surkea kuski ja haha, tuota ruokaa ei voi tarjota edes koirille, noinko?

Vierailija
37/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti kusipää. 

Olet sinä itse.

Kun et käsitä suomalaisten sanojen eroja, niin päälle päätteeksi olet myös älyllisesti vajavainen.  Siis tyhmä.

Lue enemmän niin käsittät sanojen erillaisia sävyjä ja niiden merkityksiä.

Tapaa myös enemmän ihmisiä, että opit käsittämään erilaisia tapoja, sanontoja, erilaisia ihmisiä.

Siim yleensä sosiaalisuutta.    

Sinä näytät elävän tyhjiössä.  Kuplassa, ihan yksin.

Vierailija
38/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kiinnostuneet leikilliseen kiusoitteluun vain sen jälkeen kun muutuin kauniiksi.

Vierailija
39/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse nainen, ja voin heittää miesten kansa semivittuilu-läppää. Sen, johon olen korviani myöten ihastunut kanssa taas vakavoidun usein, ellei tule jotain tilannetta, jossa heitetään läppää yhdessä jostain muusta asiasta.

Ne, joiden kanssa kiusoitteleva läppä lentää eniten, ovat puhtaasti kavereita. Aloitin tämän ketjun, koskamietin, että toimivatko miehet tässä ihan toisin kuin naiset?

Joskus nuorena itseäni vanhempi mies kiusasi mina loukkaantumiseen asti, ja kyyneleeni nähtyään kertoi olevansa ihastunut.

Nykyihastukseni heittää läppää muutamankin naisen kanssa, mutta ei mun. Hän etsii silti usein katsekontaktiani.

Vierailija
40/103 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, kun sinä olet surkea kuski ja haha, tuota ruokaa ei voi tarjota edes koirille, noinko?

Tyyliin