Jos mies kiusoittelee naista leikillisesti, onko tämä aina merkki ihastuksesta?
Vai tekevätkö he sitä ihan huvikseen ja ollakseen sosiaalisia kuten naiset?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, tai siinä tapauksessa hämmentävän moni olisi ollut minuun ihastunut. Ei kai terve ihminen halua aiheuttaa epämukavaa oloa ihastuksen kohteelle?
Ei tietenkään halua.Kyse on huomion hakemisesta. Siitä, että mielenkiinnon kohde huomaa hänet.
Ei niitä alaluokilla kaikilta tytöiltä vedelty. Vain niiltä jotka kiinnosti.
Eikä tuota kuka tahansa saanut tehdä. Jos et ollut luokan komein/rikkain/suosituin, piti kohteen joko olla lapsuudesta asti tuttu tai jo muuten susta kiinnostunut. Muuten sai turpaan
En usko. Eräs ei niin -tuttu mies kiusoittelee melkein aina, kun nähdään, mutta vaikuttaa enemmän pahantahtoiselta piikittelyltä.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Eräs ei niin -tuttu mies kiusoittelee melkein aina, kun nähdään, mutta vaikuttaa enemmän pahantahtoiselta piikittelyltä.
Millaisia asioita sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole!
Jos mies kertoo olevansa ihastunut ja pyytää sinua ulos, se on merkki ihastumisesta.
Kaikki muu flirttailu tai kiusoittelu voi olla esim. tylsyyden tappamista, tarvetta saada itse ihailua, pinttynyt tapa, valtapeliä tai sitten se osoitus ihastumisesta. Tämä on täysin tapauskohtaista. Sama pätee tietysti ihan kaikkiin ihmisiin. Vain selkeästi ilmaistus ihastuksen kertominen on täysin varmasti merkki ihastumisesta.
Tämän ymmärtäminen jo vuosia sitten olisi säästänyt minut monilta sydänsuruilta ja turhilta toiveilta.
Tämä. Jos mies on kiinnostunut niin hän kyllä ilmaisee sen nopeasti ja suoraselkäisesti niin ettei tarvitse arpoa. Muu on sitten vain kevyttä sosialisointia.
Oletko ruotsinkieliseltä alueelta? Tarkoitan tuota sosialisointia. Joku neuvoi koiranpennun kanssa lähtemään sosialisoimaan, mutta kun olen enemmän oikeistolainen ja umpisuomalainen, niin en lähde toisilta omin päin ottamaan heidän omaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole merkki ihastuksesta, todistettu on kun sain pakit kiusoittelijalta :D
Mitä tapahtui? Kuulostaa ikävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia asioita sanoo?
No en kaikkea muista, mutta esimerkiksi, että "jaaha, taas kaljaa kannetaan selkä vääränä" tai "huolestuttaa tuo ajotyyli" tms. Ihan hauskoja ne kommentit, mutta se supina toisen henkilön kanssa paljastaa sen, että pahantahtoistahan se on eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia asioita sanoo?
No en kaikkea muista, mutta esimerkiksi, että "jaaha, taas kaljaa kannetaan selkä vääränä" tai "huolestuttaa tuo ajotyyli" tms. Ihan hauskoja ne kommentit, mutta se supina toisen henkilön kanssa paljastaa sen, että pahantahtoistahan se on eikä mitään muuta.
Okei, joo eivät nuo kovin ystävällisiä (tai ainakaan kiusoittelevia) ole. Tosin, joillekin miehille nuo tunneasiat ovat sula mahdottomuus. Tulee ulos sitten piruiluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia asioita sanoo?
Okei, joo eivät nuo kovin ystävällisiä (tai ainakaan kiusoittelevia) ole. Tosin, joillekin miehille nuo tunneasiat ovat sula mahdottomuus. Tulee ulos sitten piruiluna.
Tiedän kyllä yhden miehen, joka oli ihastunut ja piikitteli samanlaisella tyylillä (ehkä jopa vähän rankemminkin), mutta tästä henkilöstä vaikea uskoa mitään ihastumista.
Vierailija kirjoitti:
Melkein aina on.
Totta. Psyk.sh.
Miespuolinen ystävä harrastaa kaksimielistä kiusoittelua, josta en pidä.
En ymmärrä miksi tekee sitä ja väittää, ettei tiedä itsekään. Jos se on olevinaan jonkinlaista flirttiä, niin ei toimi. Lähinnä se on kiusallista. Tunteet ovat minun puoleltani täysin kaverillisia ja hän tietää sen.
Olen kuunnellut youtubesta useita videoita, joissa kerrotaan miehen kiinnostuksesta ja sen ilmenemisestä. Kiusoittelu on niiden mukaan merkki kiinnostuksesta lähes varmasti.
Mitä ihmeen leikillistä kiusoittelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein aina on.
Totta. Psyk.sh.
Psykoottinen sumpin hörppijä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikea selittää tarkasti. Tilannekohtaista ja vaatii jonkin verran tilannetajua, jotta saa toivotun reaktion.
PS. Olen siinä surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!
Kiusaaminen on kiusaamista. Joskus on hauska kiusata, etenkin hauskoja ja huumorintajuisia ihmisiä. Kohteen sukupuolella ei ole merkitystä. T. KiusaajaOlethan mies?
Tämä ei ole sukupuolikysymys.
On se. Naiset voivat harrastaa kaikenlaista kommunikointia miehiä enemmän olematta kohteesta sen kiinnostunermpia. Miehillä taas usein tuntuu olevan jokin motiivi noteerata nainen millään tavalla. Vai olenko väärässä?
Mieheni tekee tuota kaikille, se on hänen tapansa olla hauska.
Vierailija kirjoitti:
Ei!
Kiusaaminen on kiusaamista. Joskus on hauska kiusata, etenkin hauskoja ja huumorintajuisia ihmisiä. Kohteen sukupuolella ei ole merkitystä. T. Kiusaaja
Korjaan, häiriintynyt kiusaaja 😈
Vierailija kirjoitti:
Kato Google.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, tai siinä tapauksessa hämmentävän moni olisi ollut minuun ihastunut. Ei kai terve ihminen halua aiheuttaa epämukavaa oloa ihastuksen kohteelle?
Ei siitä tule epämukava olo. Kiusoittelu saattaa jopa pelastaa nolosta tilanteesta tai kääntää sen huumoriksi. Kiusoittelu vaatii mielestäni tietynlaista älykkyyttäkin ja kykyä lukea toista. Se on yksi huumorin muoto ja koska itse rakastan tilannekomiikkaa ja sarkasmia, niin minuun puree hyvin kiusoittelu. Minua usein miehet kiusoittelee vasta hetken tuntemisen jälkeen.
Monella älykkyys ei riitä huomaamaan kelle voi näin ja millä tavalla tehdä. Ja kiusaamiseksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikea selittää tarkasti. Tilannekohtaista ja vaatii jonkin verran tilannetajua, jotta saa toivotun reaktion.
PS. Olen siinä surkea.
Miksi teet niin, jos tiedät olevasi surkea siinä? 😂
Ei ole välttämättä merkki mistään. Minä varmaan olisin varovaisempi kiusoittelemaan ihastuksen kohdetta kuin muuta kaverinaista.
Koskaan minun tarkoitukseni ei ole aiheuttaa kenellekään pahaa mieltä, mutta onhan senkin riski aina olemassa ja kenties se on koko homman suola. Se on tietyllä tavalla testi sille miten hyvin tuntee toisen ja osaako valita sanansa oikein.