Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT keskellä viikkoa*^*

14.03.2007 |

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein enkat varmaan pinon pituudessa! Ja huumoriakin löytyy...Kiitos Pumpuli, tis is hjuumor! Kiitokset vaan kaikille ihanista viesteistä,niitä on niin mukava lukea!

Jamssa: Sinuapa ajattelen välillä kun silmät ristissä imetän poikaa sun tuhannennen kerran yön pimeydessä:)

Paljon olis assiaa,mutta jättäköön jotain huomiseksikin:) Illan jatkoja kaikille!

Nuohooja kera Liisa-tytön:)

Vierailija
82/83 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy harkita, etten otakaan niitä maitoja mukaan. Lähinnä mietin, jos ottaisin NANia jauheena, kun ollaan niin pikkuriikkiseen kaupunkiin (kylään) menossa, ettei sieltä mitään isoja supermarketteja löydy. Ei tuo jauhea niin kauheasti tilaa vie ja toisaalta paluumatkalla ne ei enää laukkua kuormittaisi. Puuron varmaan joka tapauksessa otan jauheena mukaan, myös tuolle esikolle, joka on tosi tarkka iltapaloistaan.

Huh, minä huokaisen helpotuksesta, on nimittäin lapsukaiset molemmat sängyissään. Neela jo nukkuu, esikoinen vielä lueskelee kirjaa. Meillä on huomenna fysioterapeutin aika ja vähän jännittää, mitä tällä kertaa tytöstä sanotaan. Varmaan saadaan ainakin hyviä jumppaohjeita lisää.

Nyt takavasemmalle! Ajattelin hautautua sohvalle lukemaan lehtiä ja ehkä hörppäsen lasin punaviiniä. Olen mielestäni sen ansainnut :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitsit mikä pino! Tulen minäkin vielä tänne hännille höpöttelemään!

Taisin tonne aikaisemmin kirjoitellakin (kai), että tylysti tiputin tytöltä yösyöpöttelyt pois, kun sapuskojen painopiste alkoi uhkaavasti siirtyä yöhön päivän sijaan. Alkuun olin vähän huolissani, kun päivän syöntimäärät eivät lisäntyneet, mutta nyt on alkanut päivälläkin puuro ja jopa maito maistumaan! Eli kaipa nuo lapset sitten vain osaavat ottaa tarvitsemansa.... meillä oli silloin alkuun se hässäkkä, että tyttö oli täysin tyytyväinen ja veteli 3-4 tunnin unia, mutta paino vain laski, kun ei saanut tarpeeksi maitoa. Tämän vuoksi olen hippasen ylihysteerinen, jopa omasta mielestäni, tuon syömisen suhteen.... ehkä tästä voisi taas rauhoittua.

Mutta galluppeja: ikäero tulee juu näille lyhyeksi, se oli kyllä alunperinkin haaveissa, mutta ihan näin lyhyttä en ajattellut onnistuvaksi. Mutta eiköhän sitä pärjätä, samaa mieltä olen siitä, että rytmiä ja rutiinia vaan elämään ja oikeaa asennetta, niin hommat klaarataan. Mun ajatus lasten kanssa on muutenkin enemmän perhe- kuin lapsentahtinen, mielestäni vauva voi hyvin, silloin kun koko muukin perhe voi hyvin. Ja tämä tarkoittaa myös sitä, että äiti saa välillä omaa aikaa...

Sisaruksista: mulla on yksi vanhempi sisar ja ikäeroa on likemmäs kymmenen vuotta. Ei sillä enää ole väliä, mutta kyllä se lapsena oli aikamoista tappelua. Mä pidän sisaruksia rikkautena ja ehdottomasti olin aina sitä mieltä, että lapsia pitää olla useampi kuin yksi ja lyhyemmällä ikäerolla. Mulle on meinaan sisko sanonut joskus sen, että se oli oikeasti hänen elämänsä suurin järkytys kun minä synnyin. Joten siinä mielessä ymmärrän tuon vihasuhdetekstin, josta on ollut puhetta.

Lehdistä ja tv:stä: meille tulee Hesari (vaikka asutaan Turussa, omituista...), mulle suuri käsityölehti ja painonvartijat (piti laihduttaa, mutta..). Lisäksi tulee kauppojen lehdet, metsästäjä, koiramme ja vissiin moottorilehti. Eli näitä eri liittojen jäsenlehtiä. Ai niin ja mulle tietty vielä ekonomi ja talouselämä. Ihmeesti noita kertyy, vaikka nykyään aika tyly olenkin puhelinmyyjille... :o) Tv:stä katson usein salkkarit, jos olen antamassa iltapulloa tytölle juuri siihen aikaan. Idolsin finaaleita olen seurannut ja Amazing Racea. Sarjoja ei juuri tule seurattua, joskus toisella silmällä Housea, Kotikatua tai Käenpesää. Teho-osasto täytyy kyllä katsoa, kun uudet jaksot taas alkavat!

Mutta nyt vaippapyykin ripustukseen ja nukkumaan! Hyvää yötä!