Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puheenjohtajatentti mtv3 klo 20-22

Vierailija
02.04.2025 |

Juuri alkamassa. Vuorossa jälleen kiihkeää väittelyä. Saa nähdä mihin suuntaan toimittajat ohjaavat keskustelua.

Kommentit (232)

Vierailija
181/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkain 10% hyötyy tämän hallituksen toimista eniten. Miettikää nyt. 

Amerikan ihmemaassa omaisuus keskittyy vielä pienemmälle porukalle. Sitä kohti oikeisto meitä vie 

Suomessa rikkaat ovat kovimpia veronmaksajia maailmassa. Rikkaimmat eivät tässä maassa hyötymään pääse mitenkään.

Suomessa on about 20 000 hyvätuloisia ja 2 miljoonaa elätettävää. Niin 

Nää väittää muutenki olevansa samassa veneessä keskiluokan kanssa vaikka keskiluokka niitä elättää. Keskiluokka saa elättää omat lapsensa ja sit vielä Vasemmistoliiton äänestäjät.

Et taida tietää, millainen on vasemmistoliiton äänestäjän profiili.

Ei ne varmaan hirveen rikkaita oo. 

Vierailija
182/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsekästä haluta hyvinvointivaltiota. Itse olen ihan hyvin toimeentuleva nelikymppinen perheellinen nainen. 

Haluaisin, että lapset voisivat luottaa tulevaisuuteen ja jokainen saisi mahdollisuuden edetä elämässään. Mokailla jopa, eikä tarvitsisi tietää teininä mitä aikoo tehdä aikuisena työkseen.

Nyt pienituloisille lapsiperheille on annettu niin kylmää kyytiä, että en voi hyväksyä sitä millään tasolla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itsekästä haluta hyvinvointivaltiota. Itse olen ihan hyvin toimeentuleva nelikymppinen perheellinen nainen. 

Haluaisin, että lapset voisivat luottaa tulevaisuuteen ja jokainen saisi mahdollisuuden edetä elämässään. Mokailla jopa, eikä tarvitsisi tietää teininä mitä aikoo tehdä aikuisena työkseen.

Nyt pienituloisille lapsiperheille on annettu niin kylmää kyytiä, että en voi hyväksyä sitä millään tasolla 

Jo 50 vuotta on tehty uravalinta ammattikoulu/lukio 15-vuotiaana... Ehkä kauemminkin

Vierailija
184/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso tenttiä tällä hetkellä, mutta tänne pamahti niin hirvee läjä persujen trolleja että Riikka ei taida loistaa? Taaskaan. 😂

Vierailija
185/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmiston pitäisi nousta suurten joukkoon. Ihmettelen ettei näin ole.

Vierailija
186/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka oli jo kateellinen lääkäreille lääkäreiden korkeista palkoista. Noh, niitähän voi sitten helposti leikata.

Riikka ei edes tajua, että korkeaa palkkaa nauttivat henkilöt ovat niitä, joita köyhä valtio tarvitsee verotuloihin.

10 000 euron palkkakatto tarvittaisiin niille joilla elämä on jo pelkkää verosuunnittelua rahojensa takia, mutta ei riitä Riikalla pallit sieltä nyhtää...

1500 egen osa-aikaisen nollasopparilla palkatun palkasta ei vaan saada nyhdettyä kuin 750e vaikka veroprossa olisi 50%... mIljardeihin on piiiiiiiiiiiiiiiitkä matka, vaikka näitä saataisiin se 100 000 kpl työllistettyä.

-winner-

Äskenhä sä väitit et sä oot rikas ja nyt oot 750€ tienaava nollasopparilainen

Vierailija
187/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 50 vuotta on tehty uravalinta ammattikoulu/lukio 15-vuotiaana... Ehkä kauemminkin

No, itse kiersin vaikeimman kautta. Keskeytin monta koulua. Jos olisi kouluunpääsy evätty nuoruuden tyhmyyden takia, tuskin olisin sitten amiskan papereilla hakenut yliopistoon ja sitä kautta sitten kiinni keskipalkkaan ja keskivertoelämään.

Vierailija
188/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso tenttiä tällä hetkellä, mutta tänne pamahti niin hirvee läjä persujen trolleja että Riikka ei taida loistaa? Taaskaan. 😂

Jos on eri mieltä missään vasemmistoliiton kanssa=persujen trolli?

Vierailija
189/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse kiersin vaikeimman kautta. Keskeytin monta koulua. Jos olisi kouluunpääsy evätty nuoruuden tyhmyyden takia, tuskin olisin sitten amiskan papereilla hakenut yliopistoon ja sitä kautta sitten kiinni keskipalkkaan ja keskivertoelämään.

Mä en oo käyny yliopistoa ja mulla on rahaa niin paljon etten paskalle taivukaan

Vierailija
190/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja: Kaikki ei voi yhtä aikaa saada. 

Taidan olla todella väsynyt kun tuo on ollut tämän tentin hauskin ja mieleenpainuvin kohta.

Vierailija
191/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minja Koskela on kyllä älykkö. Hyvä kansanedustaja

Äänestän häntä. 

Kiva katsoa näin asiantuntevaa ja harkitsevaa kommentointia. On ihan oikeassa hommassa.

Li on vain ainutlaatuinen, vaikea päästä yli hänestä. Näkihän sen miten rakastettu hän on eurovaaleissa. 

Minja on ottanut kuitenkin homman haltuun mukavasti. Ei valittamista.

Kuinkaha sekasin ihmiset on jotka äänestää niitä?

Miehille katkeroituneet kaupungin vuokrakerrostaloissa asuvat vanhatpiiat?

Li on yksi älykkäimistä kansanedustajista joka ollut Suomessa. Oli hyvin perillä asioista ja teki

Älykkäät ei ole puolueessa, joka haluaa ihmiset jonkun politpyroon johdettaviksi

Vierailija
192/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreivi on kyllä melkoinen hopeakettu 🥰. Jessus mitkä silmät ja kasvot.

Vierailija
193/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksella on huikea vaalimainos, yksi parhaimmista ever.

Siis telkussa

Nauratti kyllä, kun se sama Petteri on just livenä ihan zero.

-winner-

Se on yks eniten vaaleja voittaneita puolueen puheenjohtajia Suomen historiassa niin jotain se tekee oikein.

Se et sä oot köyhä ja et se ei aja sun asiaa ei tee siitä huonoa.

Millä perusteella oletat, että olen köyhä ;DDDD

Mitäs, jos olen niin rikas, että minulla on varaa käyttää aikaani tärkeisiin asioihin?

Sinulla tuntuu olevan sitä aeimmin mainitsemaani mielen köyhyyttä aika paljon.

-winner-

No paljonko sä tienaat ja mitä teet työkses?

Freelancerina vaihtelee. Rahaa on loppuelämäksi, eikä työ ole itseisarvo. Olen tehnyt kaikenlaista mansikanpoiminnasta maataloustöihin, kirjanpidosta yrittäjyyteen, musiikista mainostoimistoon, omaishoidosta autonkorjaukseen...

Entä sinä?

-winner-

Vierailija
194/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari oikeassa klo 8.00, nukkumaan aikaisemmin. 

Pennut kuriin...

Vierailija
195/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi 9 aamut oli huonoja kun kumminkin heräsi aikaisemmin. 10 aamut oli hyviä kun siinä kerkesi syömään kunnolla ja katsomaan lasten ohjelmat. Alakoulussa siis. Eli 10 ja 8.

Vierailija
196/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreivi on kyllä melkoinen hopeakettu 🥰. Jessus mitkä silmät ja kasvot.

Parhaimman näköinen tyyppi tentissä. Panisin.

Vierailija
197/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus tuota kokkareiden vaalimainosta 🤦.

Vierailija
198/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka oli jo kateellinen lääkäreille lääkäreiden korkeista palkoista. Noh, niitähän voi sitten helposti leikata.

Riikka ei edes tajua, että korkeaa palkkaa nauttivat henkilöt ovat niitä, joita köyhä valtio tarvitsee verotuloihin.

10 000 euron palkkakatto tarvittaisiin niille joilla elämä on jo pelkkää verosuunnittelua rahojensa takia, mutta ei riitä Riikalla pallit sieltä nyhtää...

1500 egen osa-aikaisen nollasopparilla palkatun palkasta ei vaan saada nyhdettyä kuin 750e vaikka veroprossa olisi 50%... mIljardeihin on piiiiiiiiiiiiiiiitkä matka, vaikka näitä saataisiin se 100 000 kpl työllistettyä.

-winner-

Äskenhä sä väitit et sä oot rikas ja nyt oot 750€ tienaava nollasopparilainen

Luetun ymmärtäminen ei ole vahvuuksiasi?

Esimerkkinä otin tuon, mutta joo, olen henkilö, joka pärjäisi loistavasti ilman tätä yhteiskuntaakin ja sen vinksahtaneisuutta rahaan 750 egellä/kk. Rahaa on ollut ja on niin paljon ja elämää kokenut sen verran laidasta laitaan, että olen ihmisenä onnellisempi ollut silloin kun sitä on vähemmän kuin että kun sitä on enemmän.

Entä sinä?

-winner-

Vierailija
199/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra on tyhmä kuin saapas, sorry saapas.

Riikalla ja numero 43:n saappaalla on kova kisa isommasta numerosta ÄO:n saralla...

Saappaalla ei silti ole mitään ongelmaa olla toisen ja jopa vasemman jalan mustan saappaan vieressä, toisin kuin Riikalla, jolle pitäisi olla vain oikea. 

-winner- 

Vierailija
200/232 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkain 10% hyötyy tämän hallituksen toimista eniten. Miettikää nyt. 

Amerikan ihmemaassa omaisuus keskittyy vielä pienemmälle porukalle. Sitä kohti oikeisto meitä vie 

Suomessa rikkaat ovat kovimpia veronmaksajia maailmassa. Rikkaimmat eivät tässä maassa hyötymään pääse mitenkään.

Suomessa on about 20 000 hyvätuloisia ja 2 miljoonaa elätettävää. Niin 

Nää väittää muutenki olevansa samassa veneessä keskiluokan kanssa vaikka keskiluokka niitä elättää. Keskiluokka saa elättää omat lapsensa ja sit vielä Vasemmistoliiton äänestäjät.

Et taida tietää, millainen on vasemmistoliiton äänestäjän profiili.

Miten rikas itse olet? t. miljonääri Vasemmistoliiton äänestäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä