Puheenjohtajatentti mtv3 klo 20-22
Juuri alkamassa. Vuorossa jälleen kiihkeää väittelyä. Saa nähdä mihin suuntaan toimittajat ohjaavat keskustelua.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ainakin Riikka putoaa eduskunnasta seuraavissa eduskuntavaaleissa. Petteri toki lähtee sinne eläkevirkaansa EK:n johtoon. Riikalle voi olla vaikea löytää uutta työtä. Hakee sitten Kirkkonummen, Kouvolan ja Keravan johtoon.
Vaikea nähdä Riikkaa missään töissä
Myy Aseman lapsille Arbeit macht frei -tauluja ja tanssii samalla.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ja Perussuomalaiset on hyviä puolueita, ja hyvällä asialla.
Antti Lindtman on epäluotettava.
-winner-
Ai että, siellähän oli välissä käynyt tämä ketjun rikkain pudokas varastelemassa älykkäämmän henkilön nimimerkin, koska vaikka vara-winner- on tietysti hirmu rikas, niin edustaa ajattelumaailmassaan vaalien häviäviä, ideologisesti idioottien, puolueita ;DDDDDD
Ja kaiken lisäksi luulee, että kannatan Lindtmania ja kommentillaan olisi jotain merkitystä ;DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Saksipurra ei sitten uskaltanut sanoa keneltä hän eväisi hoidot.
Huh, Purra on kyllä kylmäävä ihminen. Vallan puikoissa arvelluttava tuollainen persoonallisuus. Sitä kaksinaamaisuutta! Katsotaanpa vaalien jälkeen taas, miten alkaa saksikäsi naurunpyrähdyksillä huitoa. Nyt yrittää pinnistellä vielä, ettei kertoisi kaikkea tulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksella on huikea vaalimainos, yksi parhaimmista ever.
Siis telkussa
Nauratti kyllä, kun se sama Petteri on just livenä ihan zero.
-winner-
Se on yks eniten vaaleja voittaneita puolueen puheenjohtajia Suomen historiassa niin jotain se tekee oikein.
Se et sä oot köyhä ja et se ei aja sun asiaa ei tee siitä huonoa.
Kokoomuksesta tekee huonon se, että se saa noin 18-20 % kannatuksen joka vaaleissa, koska sitä äänestää se sama rikas, muita riistävä eliitti joka varmasti äänestää joka ainoassa vaalissa, kaikilla muila on vaihtelua, kuten Persutkin tulevat kohta huomaamaan.
Petteri on henkilönä täysi nahjus, narsisti ja ylimieline
Skitsofreniaa sairastavan teksti voi olla epäloogista, joskus täysin sekavaa sillisalaattia sisältäen omia sanoja (neologismit). Joskus taas skitsofreniaa sairastavan teksti on korostuneen seikkaperäistä, yksityiskohtiin takertuvaa, sisällöltään ja tunneilmaisultaan köyhtynyttä tai väsyttävää saman asian toistamista (perseveraatio).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra näyttää siltä että voisi räjähtää hetkenä minä hyvänsä
Purran olemassaolo puoltaa tiukkoja aselakeja.
Laitoin Facebook hakuun "Riikka Purra" niin johan siellä oli kuva, kun sisäministerimme Mari Rantasen kanssa olivat laittaneet huivin kasvoilleen kuten mu sliminaisilla on usein. Naureskelivat ivallisesti kuvassa.
En voi ymmärtää tällaista käytöstä. Persu tai ei
Juntteja.
Tuskin oikeasti Riikka on irtisanoutunut Scripta-kirjoituksistaan. Persukavereiden kesken on varmaan edelleen se sama, joka haaveili m-muuttajalasten ampumisesta. Julkikuvaa yrittää sitten pinnistää julkaisukelposammaksi, vaikka tiukkaa tekee selvästi - hymyä jäljittelevä irvistys ja kiilusilmät ilkeine katseineen kertovat paljon. Pahatahtoista katsetta eivät valtion varoilla hankitut irtoripsetkään pehmennä.
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo=Hillityn valtiomiesmäinen
"Hillitty" vanutettu ja virutettu lapanen.
Virneeseen peitelty itkun pidätteleminen.
Dementiako vaivaa, kun ei muista Sofian lähettämiä vaihtoehtobudjetteja. No laitetaan kolmannen kerran tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ainakin Riikka putoaa eduskunnasta seuraavissa eduskuntavaaleissa. Petteri toki lähtee sinne eläkevirkaansa EK:n johtoon. Riikalle voi olla vaikea löytää uutta työtä. Hakee sitten Kirkkonummen, Kouvolan ja Keravan johtoon.
Vaikea nähdä Riikkaa missään töissä
Back to McDonalds
Vierailija kirjoitti:
Sari E on ollut vähän hiljaa.
Jokohan Juudaksella on alkanut hiukan omatunto soimata, kun on puolustanut vähävaraisten, sairaiden ja vanhusten (ja m_muuttajien) kiusaamista.
"Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?' Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin moniongelmaisena oikeasti ilman apua jääneenä pitkäaikaistyöttömänä ei ole mukava kuulla olevansa pelkkä menoerä. Toki olen tajunnut sen itsekin. Mielelläni olisin sellainen ns. tuottava ihminen ilman ongelmiani, vaikeuksiani ja diagnoosejani, mutta se ei vaan ole mahdollista varsinkaan kun en ole saanut mitään apua parantaakseni tilannettani.
Niin? Ne sun viemät rahat on silti pois lapsiperheiden harrastuksista.
Lapsiperheitäkin on monenlaisia. Usea pystyy rahoittamaan lasten harrastukset itse. Usea pärjäisi vallan hyvin myös ilman lapsilisiä.
"Sun viemät rahat" - kuulostatpa kyllä melko törkeältä ja kylmäkiskoiselta. Joidenkin kylmyys viittaa persoonallisuushäiriöön, joka on vain jäänyt diagnosoimatta. "Empatia ei kuulu politiikkaan" -Purra tämän joukon johtohahmo.
HS-analyysi | Lindtman sanoi Orpon puhuvan pötyä - ja oli oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Riikan mielestä jokainen voi vaikuttaa tilanteeseensa syömällä terveellisesti. Riikka ei taida tietää mitä terveellinen ruoka maksaa ja kovin innoissaan on leikannut tukia.
Välikysymyskeskustelussa eilen ent. bodaaja Kike Elomaa toitotti myös tuota omaa vastuuta. En väitä etteikö osittain ole noin, mutta hyvä on Kikenkin moittia vähäosaisia ruokavaliostaan, kun itsellä ei ole niin sentin päälle mitä kaupasta ostaa. Perskokkareiden ansiosta monikin joutuu puntaroimaan senttejä. Tosiasia myös on, että kun ihmisellä on paljon taloudellisia huolia, joka puolella kiristyvää tilannetta, asumistuet, työttömyys - niin myös mieli on vaarassa masentua. Masentuneena ei välttämättä riitä voimavaroja perehtyä ja luoda terveellisiä aterioita. Ylhäältä käsin on aina helppoa nuhdella heikompiaan ja arvostella heidän elämäntyyliä ja muka parempana opastaen ja ohjaten. Sivulauseena vielä, ihmettelen miten tuo Elomaa on noinkin pitkään roikkunut tuolla eduskunnassa. No, hän osaa olla mielinkielin aina ennen vaaleja ja olla mm. niin vanhuksista huolta kantavaa että sädekehä oikein väpättää. Vaalien jälkeen sävy muuttuu - aivan kuten Riikallakin.
"Äänestä Suomi terveeksi" persujen slogan. Kun katsoo persujen yhteistä rikoshistoriaa, niin käy mielessä pakostakin, että voisivatko nuo aloittaa ihan sen oman puolueen tervehtymisestä:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92f27da3-ac82-426e-afc3-907a1de5c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin moniongelmaisena oikeasti ilman apua jääneenä pitkäaikaistyöttömänä ei ole mukava kuulla olevansa pelkkä menoerä. Toki olen tajunnut sen itsekin. Mielelläni olisin sellainen ns. tuottava ihminen ilman ongelmiani, vaikeuksiani ja diagnoosejani, mutta se ei vaan ole mahdollista varsinkaan kun en ole saanut mitään apua parantaakseni tilannettani.
Olet ihan yhtä tärkeä ja arvokas ihminen kuin kuka tahansa muukin. Erittäin harva valitsee sairauden ja köyhyyden tietentahtoen
Juuri näin. Tätä eivät perskokkareet ylemmyydentunnossaan aina halua myöntää. On helpompi puolustaa leikkauksia väittämällä, että joku ihmisryhmä on valinnut olla "vapaamatkustaja".
Kyseisten tahojen kliseiset termit "oleskeluyhteiskunnasta" kertoo paljon ideologisesta lähestymisestä asioihin - ei niinkään kovin syvällisesti analysoiden asioiden syitä ja taustatekijöitä.
Populismi käyttää AINA helppoja vastauksia. Äänestäjäkunta on yleensä sellaista, jota ei analyyttinen puntarointi kiinnosta, heihin uppoaa heppoiset kliseet ja sloganit.
Vierailija kirjoitti:
Ressukka-Lapanen taas valehtelee ja MutQSannattelee.
Eikö ymmärrä, kuinka munatonta on vielä tässä vaiheessa hallitustaivaltaan syytellä Sannaa kaikesta!
"Mutkusanna emmä muuta keksinyt"
Vierailija kirjoitti:
Korulauseita - valitettavasti käytäntö on ihan muuta. Ideologia edellä - on ryhmiä, joista ei piitata, muuten kuin kiiltokuvaa kiillottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minja Koskela on kyllä älykkö. Hyvä kansanedustaja
Äänestän häntä.
Kiva katsoa näin asiantuntevaa ja harkitsevaa kommentointia. On ihan oikeassa hommassa.
Li on vain ainutlaatuinen, vaikea päästä yli hänestä. Näkihän sen miten rakastettu hän on eurovaaleissa.
Minja on ottanut kuitenkin homman haltuun mukavasti. Ei valittamista.
Kuinkaha sekasin ihmiset on jotka äänestää niitä?
Miehille katkeroituneet kaupungin vuokrakerrostaloissa asuvat vanhatpiiat?
Voi sinua ja sinun kalkkeutuneita stereotypioitasi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmat ja sairaudet ne on meillä töissä käyvilläkin. EI elämä helppa ja kivutonta ole. harvalle on. Kotona maakaminen ja mankuminen. Ei auta yhtään. Kokemusta on.
Sulle vielä tässä ihan erikseen: työttömyys, sairaus, masennus, köyhyys yms. EI OLE ihmisen oma valinta.
Välillä tuntuu, että nämä työlämässä olevat mankujat ne kaikkein pahimpia ovatkin.
Voi kauheeta kun minä raadan ja läkähdyn täällä töissä ja te vain makaatte ja mangutte! Siis oikeasti - vaatikaa työnantajaanne hoitamaan tilanne, palkkaamaan lisää tekijöitä mm. Sinun nääntymisesi työtaakan alle EI OLE työttömien vika. Suurin osa heistä tulisi ilomielin paikallesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreivi on kyllä melkoinen hopeakettu 🥰. Jessus mitkä silmät ja kasvot.
Parhaimman näköinen tyyppi tentissä. Panisin.
Sama! Oon yleensä itseä nuorempien perään mutta Adlercreutz on aivan saatanan kuuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ne sun viemät rahat on silti pois lapsiperheiden harrastuksista.
Ja miksi lapsiperheellä ei ole rahaa harrastuksiin? Onko se työttömien vika? Vai onko tämäkin jotenki vielä laitettavissa Sannan niskaan?
Multa, perheenisältä verotetaan sen takia niin paljon et te saatte hyvän elämän. Ne on pois mun lasten harrastuksilta.
Se vähä, millä työtön tai sairas elää, ei tee luulottelemaasi "hyvää elämää". Oletko niin arvostelukyvytön, että sinuun uppoaa valheet "ruhtinaallisista tuista"?
Muista että sinunkin lapsesi saattavat joku päivä tarvita yhteiskunnan tukia. Syystä tai toisesta. Tai joku muu läheisesi. Harva vaikeuksiaan varsinaisesti valitsee, harva täällä tieten tahtoen valitsee niukan ja köyhän elämän. Harva myöskään nauttii ajatuksesta, että on jotenkin "tukien varassa". Se on alentavaa ja aiheuttaa jo itsessään monelle masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis telkussa
Nauratti kyllä, kun se sama Petteri on just livenä ihan zero.
-winner-
Se on yks eniten vaaleja voittaneita puolueen puheenjohtajia Suomen historiassa niin jotain se tekee oikein.
Se et sä oot köyhä ja et se ei aja sun asiaa ei tee siitä huonoa.
Kokoomuksesta tekee huonon se, että se saa noin 18-20 % kannatuksen joka vaaleissa, koska sitä äänestää se sama rikas, muita riistävä eliitti joka varmasti äänestää joka ainoassa vaalissa, kaikilla muila on vaihtelua, kuten Persutkin tulevat kohta huomaamaan.
Petteri
Skitsofreniaa sairastavan teksti voi olla epäloogista, joskus täysin sekavaa sillisalaattia sisältäen omia sanoja (neologismit). Joskus taas skitsofreniaa sairastavan teksti on korostuneen seikkaperäistä, yksityiskohtiin takertuvaa, sisällöltään ja tunneilmaisultaan köyhtynyttä tai väsyttävää saman asian toistamista (perseveraatio).
No nyt saatiin sinulta hyvä selitys, miksi hallituksella on jatkuvasti se mutkuSanna ja mulla on tässä hyvä hallituspaperi lapasessa. Nehän ovat skitsofreenikkoja.
Vauvan diagnostikkoihin voi aina luottaa :DDDD
-winner-
Petteri on henkilönä täysi nahjus, narsisti ja ylimielinen sellainen ja pääministerinä täydellinen epäonnistuminen. Jotain Kokoomuksesta kertoo, ettei kenestäkään tule edes haastajaa hänelle ja Kokoomuksen pitää heittää Rydman ja Mäkelä naapuripuolueeseen, jotta saavat kahden puolueen hölmöjen äänet ja minimaalisen äänivallan salissa ;DDDD
Ja SILTI Kokoomuksen vaalivoittaja Petteri on jokaisessa vaalikeskustelussa ihan pihalla, koska on "paras" voivottelemalla parantelemaan asioita ;DDDD
-winner-