Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakas täti ei suostu tarjoamaan lapsille Linnanmäki-päivää

Vierailija
02.04.2025 |

Lasten täti on TODELLA varakas, rahasta ei ole pulaa ja itselläni on taas rahasta tiukkaa. Lasten haaveena on ollut päästä Linnanmäelle kesällä ja otin nyt jo hyvissä ajoissa lasten pyynnön esille. Pyysin tältä tädiltä siis rannekkeita minulle ja kolmelle lapselle, lisäksi rahaa käydä Lintsiburgerissa syömässä (lapset haaveilleet niistä kierreranskalaisista) ja lisäksi vähän rahaa muuhun eli pehmiksiin, narunvetoihin ym. Tämä täti suorastaan naurahti ja katsoi kuin halpaa makkaraa kun esitin pyynnön hänelle. Selitin kuinka tämä olisi lapsille elämys ja kun hänellä kerran rahaa on niin ei olisi iso asia lapsille tätä elämystä lahjoittaa.

Mutta ei, sanoi, ettei ala meille mitään Linnanmäki-päivää maksamaan. Menin järkytyksestä ihan sanattomaksi ja  puhelu loppui aika pian tämän jälkeen. Puhelun jälkeen, aloin itkeä tätä maailman epäoikeudenmukaisuutta, että toiset hautovat satojatuhansia euroja tilillä ja pienille lapsille ei voi muutaman satasen kesälomaelämystä rahoittaa.

Miksi lasten pitää kärsiä siitä, että minä olen köyhä? Minä olen aina ajatellut, että jos itselläni olisi rahaa niin mielelläni lahjoittaisin Linnanmäki-päivän sukulaislapsille ja vaikka tuntemattomillekin lapsille.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? Jos yli 14. V., niin olisit ehdottanut, että tulevan tädin luokse vaikka siivoamaan ja siitä sitten palkkana saatavilla rahoilla saisi ne liput. 

Vierailija
102/111 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma kevään merkki kun edellisen vuoden lintsiprovot uudelleenkäytetään. Kyllä minäkin nyt katson ap:tä kuin halpaa puhelinmakkaraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin kannattaisi maata gigolojen kainalossa non stoppina, kun kerran rahaa on, eikä jättää MITÄÄN lokeille.

Vierailija
104/111 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tässä ei ole kyse mistään hyvätuloisesta vaan todella VARAKKAASTA.

On useampi omistusasunto, sijoitustileillä äitini arvion mukaan satoja tuhansia (hän on nähnyt niitä lappusia tarkemmin), kaikki on hienoa, huonekalut, autot, vaatteet jne.

Koko elämänlaatu on aivan eri luokkaa kuin tavallisella suomalaisella.

T. Ap

Niin, miksi sinulla ei ole asuntoja ja autoja? Mitä olet tehnyt eri lailla? Anna mä arvaan. 

Et ole tehnyt töitä, olet maannut kotona muiden passattavana, et ole kouluttautunut ja olet törsännyt rahasi turhuuksiin samalla kun hän on säästänyt ja tehnyt viisaita päätöksiä. 

Kuten jo kirjoitin aiemmin niin hän on niin varakas ettei sellaiseen omaisuuteen pääse käsiksi kuin hyvin harva, ei edes kouluttautumalla.

<

Onneksi Linnanmäki-päivän voi kuitenkin kustantaa ihan tavallisella työllä, jopa tuista säästämällä.

Vierailija
105/111 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyysitkö vain rahaa? Et pyytänyt tätiä edes mukaan pitämään hauskaa. Törkeää. En olisi minäkään rahaa antanut. 

Vierailija
106/111 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla itkuntuhruiset silmät? 

Vierailija
107/111 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sillä tavalla vakavarainen että.on velaton asunto, auto ja retkeilyauto. On myös varaa pitää hevosta, mikä ei ole täyshoidossa halpaa. Vakituinen työ. Ei lapsia ja ihan itsekseni elelen. Jonkin verran säästöjäkin jo kerennyt, kun maksoin asuntolainan loppuun pari vuotta sitten.

Sitten on kummityttö, jonka äiti keksii milloin mitäkin, mitä tyttö haluaa. Viestin alku hei mummit ja kummit tarkoittaa, että nyt pitäisi saada uus puhelin tms. 

Olen elänyt säästeliäästi, ostan usein punalappua, en juuri matkustele muuta kuin omat retkeilyautoreissut, teen tallitöitä, jotta hevosen "hintalappun" tulee vähän säästöä. En käy kasvohoidoissa eikä minulla ole rakennekynsiä, ripsipidennyksiä tai täyteaineita naamassa. Hiukset ja kulmat osaan itse värjätä. Samaa tavallista kännykkää käytän aina kunnes hajoaa eikä ole tarvetta saada mitään tonnin luuria.

Kuten joku hyvin sanoi, tuntuu nämä kerjuut kohtuuttomilta, kun on itse päässyt omaan taloudelliseen vakavaraisuuteen tinkimällä turhista mielihaluista. 

Vierailija
108/111 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän KATSOI sinua _puhelussa_ kuin halpaa makkaraa?

Videopuhelu, hallooo. 

No, hallooooota perkele!

Taidat ollakin sama, joka taannoin teki avauksen iäkkäistä vanhemmistaan jotka muka tekee remontin taloonsa metsäkaupoista saaduilla rahoilla.

No ei todellakaan ollut mun viesti tuo jota lainasit paskavam mainen. Ei mitään muka vaan mun vanhemmat tekee remonttia taloon metsäkaupoista saaduilla rahoilla. Missään en paskavam mainen kirjoittanut, että ne kaikki rahat menee remonttiin. Olet todella vajaaälyinen ja harhainen ihminen.

Vierailija
109/111 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kiinnostunut siitä, paljonko rahaa tätisi tilillä on?

110/111 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täti taas oikein kutsuu ja pyytelee täditeltäviään huvipuistokavereiksi 🎢🎡🎠😎

Vierailija
111/111 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama paska aloitus. Poistoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi