Järvisydän: konkka vai ei konkka?
Tällainen uutisointi ei ainakaan lisää luottamusta kyseiseen yritykseen.
Uskaltaisitko sinä varata tuollaisesta vaikkapa tonnien joululomia, ja etenkään maksaa mitään etukäteen?
Kommentit (10)
Varmaan velkoja hakenut konkkaan ja Järvisydän saanut sitten sovittua asian / maksusuunnitelman velkojan kanssa ja konkurssihakemus on peruttu (tältä erää). Näitä tapahtuu joskus. Se, miten kauan kyseinen pulju pysyy pystyssä tän jälkeen, on sitten eri asia.
Katsot liikevaihtoa ja liiketulosta, niin kyllä uskaltaa varata. Heiskanen vaan vähän leväperäinen välillä maksuissa..
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian vierestä, mutta näköjään Holiday Club on taas aktivoitunut myymään kohteitaan halvoilla viikonlopuilla. Sis. pakollisen 2 tunnin esittelyn.
Imettelen vaan, että miten minä olen päätynyt persaukisena mainosten postituslistalle?
Osoitetiedothan on ostettu Asiakastiedolta. Millä kriteereillä?
Et ole ikinä majoittunut HolidayClubin hotelleissa / huoneistoissa?
"Käräjäoikeus teki yksipuolisen ratkaisun kolmeen haastehakemukseen tämän vuoden puolella, sillä vastaaja, eli Lomakylä Järvisydän oy tai Järvisydän oy, ei vastannut käräjäoikeuteen tulleisiin haasteisiin määräaikaan mennessä."
Miten on varaa tällaisiin mokiin?
Mainehaitta näkyy taatusti myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian vierestä, mutta näköjään Holiday Club on taas aktivoitunut myymään kohteitaan halvoilla viikonlopuilla. Sis. pakollisen 2 tunnin esittelyn.
Imettelen vaan, että miten minä olen päätynyt persaukisena mainosten postituslistalle?
En muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Katsot liikevaihtoa ja liiketulosta, niin kyllä uskaltaa varata. Heiskanen vaan vähän leväperäinen välillä maksuissa..
19 milj.€ liikevaihto, tulos pari viime kautta puoli miljoonaa plussalla. Ei huonosti, ottaen huomioon tilanteen yleisesti, mutta ei tuolla kuuhunkaan lennetä.
Omavaraisuusaste 23%, että on siellä paljon velkaakin takana.
Pikkulaskuja ei kannattaisi päästää perintään jo ihan mainehaitan vuoksi. Tuota muutakin rasitetta kun on ollut. Vesiongelmia ja silleen.
Ainakin itse saattaisin katsella toista kohdetta. Maksuhäiriöt ja talousongelmat kun näkyy AINA laadussa.
Penniäkään en maksaisi etukäteen, ainakaan muuten kuin luottokortilla.
Entä jos joku yritys hakee virkistystapahtumapaikkaa? Ottaisitko riskin?
Kuvien perusteella siellä on vain yksi allas. Pitääkö paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muistaakseni.
Sitten se on erikoista, sillä mulle on alkanut tulla noita mainoksia sen jälkeen, kun olen kerran majoittunut Holiday Clubilla. Ja toki tiedostin sen jo etukäteen, että näin varmaan tulee käymään.
Ei. Kyse oli pikku summista joista ilmeisesti ollut kiistaa. Toinen vei sit saatavat käräjille. No sai IP lehdet taas kohista