Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan opi ymmärtämään, mitä miehet pitävät viehättävänä

Vierailija
02.04.2025 |

Luulin, että se on normaalipaino/hoikkuus, tiimalasivartalo, pitkät hiukset, kauniit kasvot ja naisellinen tyyli ja liikkumistapa.

Silti näistä moni paikoin poikkeava nainen saa paljon kaverillista ja leikillistä huomiota = kiinnostusta?

Miehet, avatkaa vähän! Riittääkö jokin yksittäinen piirre kuten vaikka valkoiset hampaat ja hymy tähän?

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua viehättää ihminen, joka on sinut itsensä kanssa eikä yritä esittää jotain, mitä ei ole. Tärkeintä ei ole täydellinen ulkonäkö. Usein jokaisessa on jokin piirre, joka viehättää. Positiivisuus ja iloinen elämänasenne auttaa aina. Kuvankauniit ihmiset saavat toki pään kääntymään, mutta ei se tarkoita etteivätkö muutkin voisi viehättää.

Pitää lakata uskomasta prinsessasatuihin. Miehet hyväksyy vähän paremmin sen, etteivät keskimäärin ole maailman komeimpia. 

Musta tuntuu että tää on se mitä valtaosa naisista ei halua kuulla. Että muut kääntävät pään, mutta kyllä hekin kelpaavat. 

Vierailija
102/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko elämäni etsinyt naista, joka ei ihastuessaan muuttuisi tossuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme yhä edelleen naisten palstalla. Mikä siinä on niin loputtoman vaikeaa ymmärtää?

Jaa mikäs tästä tekee naisten palstan, tuo muinaisjäänne vauvako vaikkei täällä edes vauvoista ole puhuttu aikoihin? Ja sitäpaitsi eikös nykyään miehetkin voi olla koti-iskiä.

Vierailija
104/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua viehättää ihminen, joka on sinut itsensä kanssa eikä yritä esittää jotain, mitä ei ole. Tärkeintä ei ole täydellinen ulkonäkö. Usein jokaisessa on jokin piirre, joka viehättää. Positiivisuus ja iloinen elämänasenne auttaa aina. Kuvankauniit ihmiset saavat toki pään kääntymään, mutta ei se tarkoita etteivätkö muutkin voisi viehättää.

Musta tuntuu että tää on se mitä valtaosa naisista ei halua kuulla. Että muut kääntävät pään, mutta kyllä hekin kelpaavat. 

Entisen tyttöystävän kanssa liikkuessa en uskaltanut kääntää päätä, koska hän oli sairaalloisen mustasukkainen. Opettelin kääntämään vain silmiä päätä kääntämättä. Nykyinen vaimo ymmärtää, jos pää joskus vähän kääntyy. Kääntyy sillä itselläkin joskus miesten takia. Ei tuollaisesta pidä hermostua.

Vierailija
105/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää lakata uskomasta prinsessasatuihin. Miehet hyväksyy vähän paremmin sen, etteivät keskimäärin ole maailman komeimpia. 

Että ihan pitää. Mitä tapahtuu jos ei lakkaa uskomasta? Kuka pakottaa lopettamaan?  

Mä olen huomannut että onnellisimpia suhteita ovat ne joissa puolisot tosiaan haluavat olla toistensa kanssa ja ihailevat toistensa ulkonäköä. Jos nyt jäisin sinkuksi niin sitten jäisin, tyytyminen tai se että joku tyytyisi minuun ei kiinnosta. Miehillä taitaa olla kovempi tarve parisuhteelle joka tapauksessa. 

Vierailija
106/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisen tyttöystävän kanssa liikkuessa en uskaltanut kääntää päätä, koska hän oli sairaalloisen mustasukkainen. Opettelin kääntämään vain silmiä päätä kääntämättä. Nykyinen vaimo ymmärtää, jos pää joskus vähän kääntyy. Kääntyy sillä itselläkin joskus miesten takia. Ei tuollai

Ei liity mitenkään kommenttiini. On täysin ok jos pitää muitakin viehättävänä. 

Vierailija
107/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon miehestä. Itse en pidä viehättävänä enää juuri mitään koska olen täysin tympääntynyt parisuhteeseen tai intiimiin kanssakäymiseen tähtäävään toimintaan joten en myöskään enää katso naisia sillä silmällä. Olkoon mitä ovat.

Vierailija
108/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vähentää pinnallisuutta ja ole vapaammin ihminen.

Uskoisin että monikin mies pitäisi.

Vierailija
109/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Candice Swanepoel on kaunis nainen miesten makuun. Jos et näytä häneltä, olet ruma.

Voi rumillekin huomiota antaa. Niiltä saa helposti.  

Vierailija
110/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta aika kammottavia pensselisilmämuijia oli prismassa töissä kun pitkästä aikaa kävin. Onko se jotain muotia tollanen tuksuilu nyt tällä hetkellä, hyi hitto.

Vierailija
111/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vähentää pinnallisuutta ja ole vapaammin ihminen.

Uskoisin että monikin mies pitäisi.

Tässä puhutaan ulkonäöstä. Miksi tähän pitää sotkea muut asiat? 

Vierailija
112/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nuori, ja hoikka, hän pukeutuu (paljastelee) kutkuttelevasti siten että seksuaalinen kiinnostukseni herää ja hänen käytöksensä, eleensä, katseensa ym. ovat feminiinin flirttailevia.  Täydellinen telaketjufémakon tai julman lésbon vastakohta.

Vierailija
113/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Candice Swanepoel on kaunis nainen miesten makuun. Jos et näytä häneltä, olet ruma.

Aika miehekkäät kasvot hänellä

Vierailija
114/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisen tyttöystävän kanssa liikkuessa en uskaltanut kääntää päätä, koska hän oli sairaalloisen mustasukkainen. Opettelin kääntämään vain silmiä päätä kääntämättä. Nykyinen vaimo ymmärtää, jos pää joskus vähän kääntyy. Kääntyy sillä itselläkin joskus miesten takia. Ei tuollai

Erittäin epäkunnioittavaa katsella muita naisia, kun vaimo/tyttöystävä on vieressä. Arvostus ja rakkaus on silloin nolla. 

Vierailija
115/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika miehekkäät kasvot hänellä

Tärkeintä on olla vaalea, sinisilmäinen ja hoikka. Sellainen nainen on kaunis. 

Vierailija
116/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihan pitää. Mitä tapahtuu jos ei lakkaa uskomasta? Kuka pakott

No sitten jää helpommin yksin. Veikkaan ettet itsekään tosipaikan tullen kestäisi vuosikymmenten sinkkuutta, etenkään jos haluaisit vielä lapsia ja perheen. Silloin monen pitää ottaa mies joka ihailee enemmän vaikka Suvi Tiilikaisen ulkonäköä. 

Vierailija
117/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihan pitää.

Väärin veikkaat, naiset pääosin kestävät sinkkuutta paljon paremmin kuin miehet. Lapsia saa ilman että ottaa sellaisen miehen joka vain sietää puolisoaan ja hänen ulkonäköään tai miettii mitä lie julkkiksia. 

Vierailija
118/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on olla yksin kuin jonkun muita naisia toljottavan juntin kanssa, joka on "tyytynyt" minuun.

Vierailija
119/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit näyttää Suvilta ja silti nämä tietyt miehet katselevat muita antaumuksella.

Vierailija
120/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se, ettei pidä puolisoaan maailman kauneimpana, tarjota ettäkö vain sietäisi tämän ulkonäköä eikä pitäisi yhtään kauniina. Yleensä vaan ne kauneimmat saa rahaa siitä että ovat kauniita ja useimmat ei sille tasolle yllä. Silti miehet ei koe että oman kumppanin pitäisi näyttää miss Suomelta samoin kuin naiset ei koe että miehen pitäisi näyttää Henry Cavillilta.

(itse olen ei-minkäännäköinen nainen joka paljon miettinyt ulkonäkö asioita ja mitä voi vaatia, toim huom) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän