Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan opi ymmärtämään, mitä miehet pitävät viehättävänä

Vierailija
02.04.2025 |

Luulin, että se on normaalipaino/hoikkuus, tiimalasivartalo, pitkät hiukset, kauniit kasvot ja naisellinen tyyli ja liikkumistapa.

Silti näistä moni paikoin poikkeava nainen saa paljon kaverillista ja leikillistä huomiota = kiinnostusta?

Miehet, avatkaa vähän! Riittääkö jokin yksittäinen piirre kuten vaikka valkoiset hampaat ja hymy tähän?

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua viehättää ihminen, joka on sinut itsensä kanssa eikä yritä esittää jotain, mitä ei ole. Tärkeintä ei ole täydellinen ulkonäkö. Usein jokaisessa on jokin piirre, joka viehättää. Positiivisuus ja iloinen elämänasenne auttaa aina. Kuvankauniit ihmiset saavat toki pään kääntymään, mutta ei se tarkoita etteivätkö muutkin voisi viehättää.

Musta tuntuu että tää on se mitä valtaosa naisista ei halua kuulla. Että muut kääntävät pään, mutta kyllä hekin kelpaavat. 

Entisen tyttöystävän kanssa liikkuessa en uskaltanut kääntää päätä, koska hän oli sairaalloisen mustasukkainen. Opettelin kääntämään vain silmiä päätä kääntämättä. Nykyinen vaimo ymmärtää, jos pää joskus vähän kääntyy. Kääntyy sillä itselläkin joskus miesten takia. Ei tuollai

Jättäisin miehen samantien, jos tekee noin. 

Vierailija
122/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erittäin epäkunnioittavaa katsella muita naisia, kun vaimo/tyttöystävä on vieressä. Arvostus ja rakkaus on silloin nolla. "

Tarkoitatko, että katse täytyy pitää koko ajan vaimossa tai tyttöystävässä? Vai koko ajan tiukasti eteenpäin? Eikö saa havainnoida, mitä ympäristössä tapahtuu? Saako miehen pää kääntyä vain, jos katsoo miehiä tai koiria, mutta ei naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Erittäin epäkunnioittavaa katsella muita naisia, kun vaimo/tyttöystävä on vieressä. Arvostus ja rakkaus on silloin nolla. "

Tarkoitatko, että katse täytyy pitää koko ajan vaimossa tai tyttöystävässä? Vai koko ajan tiukasti eteenpäin? Eikö saa havainnoida, mitä ympäristössä tapahtuu? Saako miehen pää kääntyä vain, jos katsoo miehiä tai koiria, mutta ei naisia?

Miksi pitäisi oikein erikseen kääntää päätä kun näkee viehättävän ihmisen? Oletko joku lapsi jonka katse harhailee ties minne kun pitäisi keskittyä? Kyllä mä huomaan viehättävät miehet ilman dramaattisia eleitäkin, osaan vilkaista kohteliaasti. 

Vierailija
124/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäristöä saa katsella, miehiä ja koiria, mutta hyvännäköisiä naisia ei. Kyllä sen vilkuilun tai tuijottelun huomaa ja päänkääntelyn naisten perään vielä selvemmin. Jotkut miehet yrittävät aurinkolasien takaa tiirailla, ei jää huomaamatta sekään. Jos kaunis nainen kävelee näköpiiriin, niin heti katse vaimoon/tyttöystävään, maahan tai vieraasta naisesta poispäin. Sitä on kunnioitus ja arvostus. 

Vierailija
125/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ympäristöä saa katsella, miehiä ja koiria, mutta hyvännäköisiä naisia ei. Kyllä sen vilkuilun tai tuijottelun huomaa ja päänkääntelyn naisten perään vielä selvemmin. Jotkut miehet yrittävät aurinkolasien takaa tiirailla, ei jää huomaamatta sekään. Jos kaunis nainen kävelee näköpiiriin, niin heti katse vaimoon/tyttöystävään, maahan tai vieraasta naisesta poispäin. Sitä on kunnioitus ja arvostus. 

Kynnysmattonaiset tätä alapeukuttavat. 

Vierailija
126/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ylipainoa, ei riipputissejä ja kapea vyötärö ja pyöreä, treenattu perse. Enempää en naiselta toivo. 

Eli kelpaa vaikka 75v hampaaton kälättävä tatuoitu karvainen yh rullatuolissa,  jos on noi ominaisuudet? Ok.

Vierailija
127/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisen seksikäs ottaa silmään heti. Pyöreää muotoa, kauniit, napsun verran paljastavat vaatteet, esim. Kaunis kesämekko, toppi ja hame. Kuitenkaan mikään Eerika Viikman ei iske, koska on liian tyrkky. Mutta siis sillai sopivasti. 😘 Älykkyys paistaa jo kauas ja siitä pidän. Laihuutta moni nainen pitää tärkeänä, mutta minä pidän siitä, kun on ti**iä ja pakaraa. 😅

Vierailija
128/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mäkin ihmettelen, kun naapuri on alkanut osoittamaan huomiota minulle.

Vierailija
129/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua viehättää ihminen, joka on sinut itsensä kanssa eikä yritä esittää jotain, mitä ei ole. Tärkeintä ei ole täydellinen ulkonäkö. Usein jokaisessa on jokin piirre, joka viehättää. Positiivisuus ja iloinen elämänasenne auttaa aina. Kuvankauniit ihmiset saavat toki pään kääntymään, mutta ei se tarkoita etteivätkö muutkin voisi viehättää.

Musta tuntuu että tää on se mitä valtaosa naisista ei halua kuulla. Että muut kääntävät pään, mutta kyllä hekin kelpaavat. 

Entisen tyttöystävän kanssa liikkuessa en uskaltanut kääntää päätä, koska hän oli sairaalloisen mustasukkainen. Opettelin kääntämään vain silmiä päätä kääntämättä. Nykyinen vaimo ymmärtää, jos pää joskus vähän kääntyy. Kääntyy sillä itselläkin joskus miesten takia. Ei tuollai

Just noin. Joskus harvoin kiinnitän erityistä huomiota miehiin, mutta kerran Lontoossa ollessamme piti oikein miehellekin sanoa, että siinäpä on niin tiptop, että ilo silmälle. Niin täydellisen istuvat, silitetyt ja tyylikkäät vaatteet siihen kroppaan ja yhteensopivat kenkiä, kelloa ja vyötä myoten. Harvoin näkee, mies ei kylläkään omaan makuuni, mutta oli vaan niin täydellinen paketti.

Vierailija
130/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ihminen joka ei saa paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ihastuu helposti siihen jolta saa huomiota. Yleensä siis miehet ihastuu lähes keneen tahansa naiseen, joka sattuu vilkaisemaan heitä päin ilman, että näyttää heti pahoinvoivalta.

Vierailija
131/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että ihminen joka ei saa paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ihastuu helposti siihen jolta saa huomiota. Yleensä siis miehet ihastuu lähes keneen tahansa naiseen, joka sattuu vilkaisemaan heitä päin ilman, että näyttää heti pahoinvoivalta.

Totta. Oon tämmöinen nainen ja olen tosi usein luullut jonkun miehen flirttailevan vaikka tämä on ollut vain ystävällinen. 

Vierailija
132/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon rehevä beba saa viisarin värähtämään. Taitaa olla luonnonlaki. :)

Vierailija
133/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään  lyhythiuksisita naisista. sirot kasvot, korkeat poskipäät. Pisamat plussaa. Nätti hymy, Hyvä huumorintaju. 

Vierailija
134/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille riittää se että on pillu, tissit ja persereikä, muu on sivuseikkaa.

Ei se riitä. Pitäämyös osata antaa niitä.

Vierailija
135/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehetkään minkään kuvan kanssa ala seurustelemaan, kyllä se luonne on se, jonka kanssa ollaan. Ja kiva nainen muuttuu omissa silmissä kuin itsestään kauniiksi. 

Vierailija
136/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa, haluan oppia tajuamaan teitä

No kohdatessa uuden ihmisen huomaa aina seikkoja joita ei osaa eritellä jossain kyselyssä,tämähän siinä usein hämää.

Vierailija
137/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä millä saa huomiota ja kaikki käyvät tyyliin yhden yön suhteisiin, mutta mikä on se juttu, että jotkut löytävät aina parisuhteen eron jälkeen tai saavat olla pitkässä parisuhteessa vaikka 50 vuotta. 

Vierailija
138/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaas, itse olen ihastunut muun muassa:

-150cm, vanttera, lyhyet mustat hiukset, ujo, arka, hiljainen, tuolloin n. 22v nuori nainen.

- 185cm vehnäpelto-blondi, hoikka kuin mikä. Hän olisi käynyt fantasia-leffaan haltijana. Kuivan asiallinen, mutta ystävällinen.

- rääväsuinen, kovaääninen, povekas n. 50v törkyturpa, lyhyet hiukset. Kunnon "muija" hyvällä tahdolla sanottuna.

- vähän liikaa viinaan menevä, n. 35v nainen. Keskimittainen, hiukan ylipainoa, hiekkatien harmaat hiukset, mutta niin ystävällinen ja ymmärtäväinen kaikkia kohtaan.

Itse olin välillä 26v-31v näiden tapausten kanssa. Kaikki olivat tuolloin varattuja joten ei niistä suhdetta tullut, en varattuihin koske. Jos joku noista nyt löytää jonkun yhdistävän tekijän niin sanokoon.

Ystävällisyys,

Ihastua voi yksipuolisesti. Olin siis ihastunut näihin kyseisiin naisiin, mutta kun paljastui, että olivat jo varattuja jätin koko asian sikseen.

Sitä minä tarkoitin, huonosti kirjoitettu.

Vierailija
139/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa, haluan oppia tajuamaan teitä

Erittäin usein se viehättävyys on myös olemuksessa, eli onko hymyilevä, koska tosi harva yli 25v nainen enää on, ja onko sellainen huolettomia kivoja juttuja puhuva, eikä sellainen: älä syö lihaa, älä hauku tummia, älä lähde taas kavereiden kanssa, älä juo kaljaa - nalkutus tyyli.

Noilla pääsee jo pitkälle ilman mitään ulkonäköä, toki pitää tuollaisenkin olla vähintään "normaalin" näköinen, että se toimii.

Vierailija
140/153 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun vaimo/tyttöystävä ei ole paikalla, niin sitten saa läähättää ja roikottaa kieltä jokaisen piukkapeppuisen teinin perään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi