En koskaan opi ymmärtämään, mitä miehet pitävät viehättävänä
Luulin, että se on normaalipaino/hoikkuus, tiimalasivartalo, pitkät hiukset, kauniit kasvot ja naisellinen tyyli ja liikkumistapa.
Silti näistä moni paikoin poikkeava nainen saa paljon kaverillista ja leikillistä huomiota = kiinnostusta?
Miehet, avatkaa vähän! Riittääkö jokin yksittäinen piirre kuten vaikka valkoiset hampaat ja hymy tähän?
Kommentit (153)
En pidä viehättävänä:
- räväkkyytä, tatuointeja, lävistyksiä, alatyylistä kiroilua, tyhmyyttä
- fitnessiä, mallin mittoja, instagramiin poseeraamista
- uraohjusasennetta, girlbossailua, intersektionaalista feminismiä
- runsasta alkoholinkäyttöä, päihdehistoriaa
- sitä että nainen on minua pidempi
- sivistyneisyydellä/korkeakulttuurin harrastamisella brassailua
- urheilusporttisuutta, penkkiurheilun harrastaminen/katsominen
- yrittää rajoittaa mielenkiinnon kohteitani/musiikkimakua/harrastuksia tms
Pidän viehättävänä:
- aitoutta, suloisuutta, riitelemättömyyttä
- rauhallisuutta, huumorintajua ja positiivisuutta
- meikkaamattomuutta, chubbyyttä/pyöreyttä (ei kuitenkaan sairaalloista ylipainoa), luonnollisen värisiä hiuksia, hyvää hygieniaa
- sitä että nainen on minua nuorempi ja lyhyempi, käy töissä joissa enimmäkseen viihtyy
- tykkää tehdä asioita yhdessä (niin ulkoilua, sohvalla löhöilyä sun muuta)
- vähäistä/olematonta alkoholin käyttöä, tupakoimattomuutta
- introvertismiä
Kamalaa mutta totta: miehillä on erilaisia naismakuja.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaas, itse olen ihastunut muun muassa:
-150cm, vanttera, lyhyet mustat hiukset, ujo, arka, hiljainen, tuolloin n. 22v nuori nainen.
- 185cm vehnäpelto-blondi, hoikka kuin mikä. Hän olisi käynyt fantasia-leffaan haltijana. Kuivan asiallinen, mutta ystävällinen.
- rääväsuinen, kovaääninen, povekas n. 50v törkyturpa, lyhyet hiukset. Kunnon "muija" hyvällä tahdolla sanottuna.
- vähän liikaa viinaan menevä, n. 35v nainen. Keskimittainen, hiukan ylipainoa, hiekkatien harmaat hiukset, mutta niin ystävällinen ja ymmärtäväinen kaikkia kohtaan.
Itse olin välillä 26v-31v näiden tapausten kanssa. Kaikki olivat tuolloin varattuja joten ei niistä suhdetta tullut, en varattuihin koske. Jos joku noista nyt löytää jonkun yhdistävän tekijän niin sanokoon.
Ystävällisyys, poikkeava empaattisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Silti näistä moni paikoin poikkeava nainen saa paljon kaverillista ja leikillistä huomiota = kiinnostusta?"
Jotkut meistä vaan tykkää vilpittömästi ihmisistä ilman että siinä on mitään seksuaalista tai muutakaan hyötymistä taka-ajatuksena. Tietysti myös pullukat viehättää... ja huonohampaiset.
Ei tarvitse olla edes täydellinen hymy, riittää kun on kiva tyyppi. Sellaiset vetää puoleensa. Ulkonäkö tulee kakkosena, luonne on aina tärkein. Kuvankauniilla, tylsällä ja ilkeällä ihmisellä, joka ei katso sinua päinkään, ei ole mitään arvoa.
Tää viesti oli sikäli kuvaava, että taas asetetaan vastakkain hyvä ulkonäkl ja hyvä luonne. Joltain voi löytyä molemmat.
Ei asetettu. Tulkitsit viestin väärin. Lue se nyt vielä pari kertaa uudestaan ja huomaa, ettei siinä väitetty mitään sellaista, etteikö jollain voisi olla paskan ulkonäön lisäksi paska luonne, tai hyvän ulkonäön lisäksi hyvä luonne. Ei kai nyt jokaisessa viestissä tarvitse ihan kaikkia komboja käydä lävitse? Vai tarviiko?
Minua viehättää ihminen, joka on sinut itsensä kanssa eikä yritä esittää jotain, mitä ei ole. Tärkeintä ei ole täydellinen ulkonäkö. Usein jokaisessa on jokin piirre, joka viehättää. Positiivisuus ja iloinen elämänasenne auttaa aina. Kuvankauniit ihmiset saavat toki pään kääntymään, mutta ei se tarkoita etteivätkö muutkin voisi viehättää.
Luotaantyöntäviä ovat tupakointi, huumeet, liika alkoholi, äärimmäiset mielipiteet, liian hallitsevat tatuoinnit ja lävistykset, epäsiisteys, tekotörröhuulet, mököttäminen, töykeys, epäkohteliaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-150cm, vanttera, lyhyet mustat hiukset, ujo, arka, hiljainen, tuolloin n. 22v nuori nainen.
- 185cm vehnäpelto-blondi, hoikka kuin mikä. Hän olisi käynyt fantasia-leffaan haltijana. Kuivan asiallinen, mutta ystävällinen.
- rääväsuinen, kovaääninen, povekas n. 50v törkyturpa, lyhyet hiukset. Kunnon "muija" hyvällä tahdolla sanottuna.
- vähän liikaa viinaan menevä, n. 35v nainen. Keskimittainen, hiukan ylipainoa, hiekkatien harmaat hiukset, mutta niin ystävällinen ja ymmärtäväinen kaikkia kohtaan.
Itse olin välillä 26v-31v näiden tapausten kanssa. Kaikki olivat tuolloin varattuja joten ei niistä suhdetta tullut, en varattuihin koske. Jos joku noista nyt löytää jonkun yhdistävän tekijän niin sanokoon.
Ystävällisyys, poikkeava empaattisuus?
Olit heidän kanssaan, mutta varattuihin et koske?
Äly ja vääristynyt huumorintaju tärkeintä. Kuitenkin naisessa tulee olla jotain mistä ottaa kiinni. Carrie Moon ja Alura Jenson esimerkkejä. Samoin.myöhemmän ajan Vanessa Blue. Laitoin aikuisviihde-esimerkkejä, koska kuvia löytyy. Vaimolla on tuon tyyppinen vartalo.
Miehillä on erilaisia naismakuja juu mutta kaikki tykkää kauniista kasvoista, ja kauniita on lähestulkoon kaikkien miesten mielestä samat naiset. Vaikka yksi tykkäisi lyhyistä ja toinen pitkistä naisista, niin kukaan ei tykkää semmoisista jotka ei ole koskaan kuulleet keltään olevansa kauniita.
Ei mitään ja kaikkea. Yhtenä päivänä miestä viehättää joku juttu ja seuraavana päivänä se on lähes s..tanasta. Tällä tavalla pystyy kontrolloimaan naisia, jotka asiasta välittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisyys,
Olit heidän kanssaan, mutta varattuihin et koske?
Lukutaito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnnonkauniit kasvot ovat ihan ykkönen miehenä, kovin monella ei ole. Sellaiset kasvot jotka menevät meikkaamalla vain huonommaksi.
Mutta millaiset ne kasvot ovat? Antakaa vaikka joku näyttelijätär ym. esimerkiksi
Tzuyu.
Väärin kysytty. Miehillä ei ole yhtä ja samaa makua. Täysin yksilöllistä minkälaisesta naisesta tykkää.
Jokaisella miehellä on omat mieltymyksensä joten olisitko vaikka vain oma itsesi?
Kun tapaat mukavan miehen ja pidätte toisistanne, on luonnollista haluta miellyttää erityisesti tätä miestä mutta ei koskaan kuitenkaan väkisin.
Fakta. Ota tosissasi.
Sillä jos muokkaat ensin itsestäsi tietynlaisen, saattaa potentoaalia valua ohitsesi liian paljon ja samalla saatat muokkautua vääränlaiseksi josta itsekin kärsit jatkossa vieläkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Väärin kysytty. Miehillä ei ole yhtä ja samaa makua. Täysin yksilöllistä minkälaisesta naisesta tykkää.
Kaikki miehet tykkää kauniista naisista. Kauneudelle on yleiset määritelmät. Esim hyvin epäsymmetriset kasvot, suuret sieraimet, olematon leuka ei ole kenestäkään kaunista.
Kyllä melkein jokaiselle naiselle joku ottaja löytyy. Jotkut ovat myös parempia hyödyntämään hyviä puoliaan kuin toiset.
En pidä viehättävänä:
- räväkkyytä, tatuointeja, lävistyksiä, alatyylistä kiroilua, tyhmyyttä
- fitnessiä, mallin mittoja, instagramiin poseeraamista
- uraohjusasennetta, girlbossailua, intersektionaalista feminismiä
- runsasta alkoholinkäyttöä, päihdehistoriaa
- sitä että nainen on minua pidempi
- sivistyneisyydellä/korkeakulttuurin harrastamisella brassailua
- urheilusporttisuutta, penkkiurheilun harrastaminen/katsominen
- yrittää rajoittaa mielenkiinnon kohteitani/musiikkimakua/harrastuksia tms
Pidän viehättävänä:
- aitoutta, suloisuutta, riitelemättömyyttä
- rauhallisuutta, huumorintajua ja positiivisuutta
- meikkaamattomuutta, chubbyyttä/pyöreyttä (ei kuitenkaan sairaalloista ylipainoa), luonnollisen värisiä hiuksia, hyvää hygieniaa
- sitä että nainen on minua nuorempi ja lyhyempi, käy töissä joissa enimmäkseen viihtyy
- tykkää tehdä asioita yhdessä (niin ulkoilua, sohvalla löhöilyä sun muuta)
- vähäistä/olematonta alkoholin käyttöä, tupakoimattomuutta
- introvertismiä
Kuulostaa naisen kannalta tosi rajoittavalta. Mikä sulla on naisyrittäjiä tai johtavassa asemassa olevia naisia vastaan, ja miten aikuisen ihmisen musiikkimakua voi rajoittaa?
AP: "normaalipaino/hoikkuus"
Normaalipaino, ylipaino, sairaalloinen lihavuus, yms. ovat terveydellisiä määreitä. Ne ovat kelvottomia kauneuden kannalta.
BMI 18,5 on hoikka, BMI 24,9 on rumapainoinen läski, vaikka kummatkin ovat 1800 luvulta peräisin olevan määrittelyn mukaan normaalipainoisia.
Alla on kauneudelliset määreet BMI asteikolta luettuna, Beauty Mass Index, lasketaan samoin kuin terveydellinen BMI:
alle 18 = söpöpainoinen
18 ... 20 = kaunispainoinen
20 ... 22 = siedettäväpainoinen
22 ... 25 = rumapainoinen
25 ... 30 = järkyttäväpainoinen
yli 30 = kammottavapainoinen
BMI = paino (kg) / pituus (m) / pituus (m)
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää ihminen, joka on sinut itsensä kanssa eikä yritä esittää jotain, mitä ei ole. Tärkeintä ei ole täydellinen ulkonäkö. Usein jokaisessa on jokin piirre, joka viehättää. Positiivisuus ja iloinen elämänasenne auttaa aina. Kuvankauniit ihmiset saavat toki pään kääntymään, mutta ei se tarkoita etteivätkö muutkin voisi viehättää.
Musta tuntuu että tää on se mitä valtaosa naisista ei halua kuulla. Että muut kääntävät pään, mutta kyllä hekin kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä melkein jokaiselle naiselle joku ottaja löytyy. Jotkut ovat myös parempia hyödyntämään hyviä puoliaan kuin toiset.
Mulle ei ole löytynyt johtuen rumasta naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikä sekään ole niin yksiselitteistä. Jollain voi olla joku tietynlainen naisihanne, mutta silti ihastuu täysin toisenlaiseen. Ihan arpapeliä se on kehen ihastuu. Ulkonäköä korostetaan ihan liikaa. Se on hyvin harvoille pääsyy. Ihan nuoret voivat luulla niin, mutta vähän kypsemmät ajattelevat asioista vähän laajemmin. Ikuisesti keskenkasvuiset ovat eri asia.
No ei kevyt meikki tee rumasta kaunista