En koskaan opi ymmärtämään, mitä miehet pitävät viehättävänä
Luulin, että se on normaalipaino/hoikkuus, tiimalasivartalo, pitkät hiukset, kauniit kasvot ja naisellinen tyyli ja liikkumistapa.
Silti näistä moni paikoin poikkeava nainen saa paljon kaverillista ja leikillistä huomiota = kiinnostusta?
Miehet, avatkaa vähän! Riittääkö jokin yksittäinen piirre kuten vaikka valkoiset hampaat ja hymy tähän?
Kommentit (153)
No et tietenkään opi, jos kuvittelet miesten olevan joku kollektiivi, jolla on yhteiset ajatukset ja mieltymykset. Mitäs jos ajattelisit, että miehet ovat ihmisiä, ja jos jonkun tietyn miehen mieltymykset kiinnostavat, niin puhuisit hänelle kuten ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Todella moni nainen ei ymmärrä kuinka valtavasti tatuointi laskee naisen viehättävyyttä
Ja lävistykset.
29 alapeukkua aloituksessa. Wow! Mikähän tässäkin taas ärsytti?
Jos lapsihaaveet on täysin erilaisia niin ulkonäöllä ei voi ongelmaa korjata.
Vela ei ota kumppanikseen edes Miss Universumia, jos hän haluaa saada lapsia. Se on dealbreaker.
Ei ylipainoa, ei riipputissejä ja kapea vyötärö ja pyöreä, treenattu perse. Enempää en naiselta toivo.
Vierailija kirjoitti:
Todella moni nainen ei ymmärrä kuinka valtavasti tatuointi laskee naisen viehättävyyttä
Niin, sinun ja kaltaistesi silmissä. Itse pyörin nuorempana rock- ja punk-piireissä eikä hoteimmat rokkarimiehet katsoneet muhun päinkään kun olin tatuoimaton. Liian pliisu. Runsaimmin tatuoidut naiset taas olivat kaikkein tavoitelluimpia.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisin, että tällainen:
Ikuisesti tyttömäinen, pienet suloiset, sympaattiset kasvot ja salaperäinen hymy huulilla.
Räväkkä ja puhelias ajoittain, mutta usein hiljainen mietteliäs älykkö.
Mä olen melkein tällainen, mutta silti olen ollut eron jälkeen 14v sinkkuna. Miehet viihtyvät seurassani esim. työpaikalla, olen huumorintajuinen, mutta yksin olen jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnnonkauniit kasvot ovat ihan ykkönen miehenä, kovin monella ei ole. Sellaiset kasvot jotka menevät meikkaamalla vain huonommaksi.
Mutta millaiset ne kasvot ovat? Antakaa vaikka joku näyttelijätär ym. esimerkiksi
1) ykkösen säätieteilijä Henriikka Heikinoja, 2) näyttelijä Satu Tuuli Karhu
Periaatteessa joka mies haluaa nuoren hedelmällisen naisen. Paapatkin ovat vielä perhettä perustamassa.
Monen miehen naismaku on vielä kyseenalainen. Ehkä se riittää että on lehmä mitä lypsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinun ja kaltaistesi silmissä. Itse pyörin nuorempana rock- ja punk-piireissä eikä hoteimmat rokkarimiehet katsoneet muhun päinkään kun olin tatuoimaton. Liian pliisu. Runsaimmin tatuoidut naiset taas olivat kaikkein tavoitelluimpia.
Näin rokkaripiireissä, mutta ihmisen elämänpiirin kannalta ja varsinkin ajalta, ne ovat sangen kapeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin rokkaripiireissä, mutta ihmisen elämänpiirin kannalta ja varsinkin ajalta, ne ovat sangen kapeat.
Elämänpiirin kannalta ja ajalta? Mitkä ovat kapeat? En ymmärrä kommenttiasi. Itse en tatuoimattomana pariutunut noissa piireissä mutta tosi moni pariskunta on edelleen yhdessä ja viehättyy varmasti edelleen toistensa tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa joka mies haluaa nuoren hedelmällisen naisen. Paapatkin ovat vielä perhettä perustamassa.
Monen miehen naismaku on vielä kyseenalainen. Ehkä se riittää että on lehmä mitä lypsää.
Jos nainen luulee, että mies tavoittelee lehmää, mitä lypsää, ei tule tulevaisuudessakaan käsittämään, mitä miesten enemmistö etsii, ystävällistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tatuoidut naiset pidä tatuoiduista miehistä ja toisin päin. Joten turha sinun on tatuoimattomana miehenä katsellakaan niitä tatuoituja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ylipainoa, ei riipputissejä ja kapea vyötärö ja pyöreä, treenattu perse. Enempää en naiselta toivo.
Eli luonnevikainen kelpaa kunhan persus on tiukka. OK.
Suurin osa miehistä on sellaisia tossuja, että suurin vetovoimatekijä lienee naisen helppo lähestyttävyys.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on sellaisia tossuja, että suurin vetovoimatekijä lienee naisen helppo lähestyttävyys.
Totta. Monet vässykät tyytyvät vain siihen jota uskaltavat lähestyä.
Katsotaas, itse olen ihastunut muun muassa:
-150cm, vanttera, lyhyet mustat hiukset, ujo, arka, hiljainen, tuolloin n. 22v nuori nainen.
- 185cm vehnäpelto-blondi, hoikka kuin mikä. Hän olisi käynyt fantasia-leffaan haltijana. Kuivan asiallinen, mutta ystävällinen.
- rääväsuinen, kovaääninen, povekas n. 50v törkyturpa, lyhyet hiukset. Kunnon "muija" hyvällä tahdolla sanottuna.
- vähän liikaa viinaan menevä, n. 35v nainen. Keskimittainen, hiukan ylipainoa, hiekkatien harmaat hiukset, mutta niin ystävällinen ja ymmärtäväinen kaikkia kohtaan.
Itse olin välillä 26v-31v näiden tapausten kanssa. Kaikki olivat tuolloin varattuja joten ei niistä suhdetta tullut, en varattuihin koske. Jos joku noista nyt löytää jonkun yhdistävän tekijän niin sanokoon.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, haluan oppia tajuamaan teitä
Miehet haluavat naiselta eri asioita. Kuten naisetkin miehiltä.
Miesten naismaku on keskenään todella vaihtelevaa ja yksilöllä melko vakio. Et pysty "väkisin iskemään" jotain tiettyä miestä jos et satu osumaan hänen mieltymyslokeroonsa.
Naisilla kai sama juttu?
Aika moni tuntuu hakeutuvan yhteen sellaisten kanssa, jotka muistuttavat jollain tavalla ulkonäöllisesti itseään tai on sillä klassisella samalla aaltopituudella.
Yksittäinen ulkonäköpiirre joka tuntuu yhdistävän monia pareja on samanlainen nenä - "naimanaamat".
Klassisen kaunis naisellinen nainen miellyttää varmasti monen silmää muttei takaa että nainen tuntuu oikealla tavalla kotoisalta.
Kuvittelisin, että tällainen:
Ikuisesti tyttömäinen, pienet suloiset, sympaattiset kasvot ja salaperäinen hymy huulilla.
Räväkkä ja puhelias ajoittain, mutta usein hiljainen mietteliäs älykkö.