Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
41821/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota toisen omaa. 

Hyvä muistutus Nataliellekin. Saa nähdä miten siunattua liitto on kun lapsiperheen isän nappaa ja omii lapsetkin.

Miksi valehtelet? Natalie ei rikkonut perhettä eikä vienyt Mikkoa Helenalta. Sen sijaan puhutaan että Helenalla oli suhde Troyhin jo kun olivat vielä Mikon kanssa naimisissa ja Troy kävi Helenan luona Mikon talossa, lasten kotona kun Mikko oli pelimatkoilla. Joten osoitapa sanasi idolillesi Helenalle.

Natalie se tuli avioliiton aikana väliin. Ja muutama muukin Mikon "hoito".

Vaikka kuinka moneen kertaan luen en löydä sitä paljon puhuttua mukien älykästä p

Niinpä. Kun eivät he ole älykkäitä eivätkä pysty väittämisiään perustelemaan. Koivuistakin pokkana "tietävät" vaikka mitä mutta perustella eivät mahtikyvyistään huolimatta "viitsi" :)

Vierailija
41822/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkasen latella on pian yli 300 miljoonaa euroa, siinä apukoulun kendotyypit kalpenee!

Juu, tiedän että sä kajaanin punkero tappisormi alapeukuttaja et tajua vaikeasta lajista kuten koris yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41823/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin naapuritalon ovikelloa ja sisäänpäästyäni muutin sinne asumaan. Olen asunut siellä ihan asiallisesti jo vuoden. Nyt minut poistettiin sieltä enkä pääse hakemaan omia tavaroitani ja niitä tavaroita mitä käytin kuin omiani.

Luulin että tämä maa on oikeusvaltio.

Mä yritin käydä naapurin kämpästä hakemassa tavaroita, aattelin että en häiritse kun ovat muualla, ja heti syytetään asuntomurrosta. Kävivät läpi mun tavarat ja autonkin vaikka sanoin että kaikki on ihan mun omia kamoja. Ei oo oikeusvaltio tämä.

(Nyt olen saanut mun tavarat mutta sit kuitenkaan en ole. Oon aika varma siitä että jotain tavaroita mulla kuuluisi olla ja jonkun ne kuuluisi mulle järjestää.)

Vierailija
41824/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkasen latella on pian yli 300 miljoonaa euroa, siinä apukoulun kendotyypit kalpenee!

Entäs Antti Herlin ?

Vierailija
41825/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko miso luuserikapteeni edes 50 miljoonaa kasaan? täysi luuseri!

Vierailija
41826/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"avioliitto on hyvä, ei kukaan pääse väliin" Siis ajatteleeko joku juntti noin? varmaan teemulla ja sirpallakin on hyvä avioliitto, mutta aika monia naisia on väliinsä temen oksaa ehkä hamunneet ja.... 

Ihan kuin joku hämyinen avioliitto ois hyvä, jos toinen painaa joka tapauksessa menemään. Ei hyvää päivää mitä urpoja.

Ja misolla on kateus juuri tuosta, että teemu saa painaa menemään ja itse käryää.

eiköhän Teemu oo rauhoittunut, ei taida käydä enää Kotkan meripäivilläkään

Vierailija
41827/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"avioliitto on hyvä, ei kukaan pääse väliin" Siis ajatteleeko joku juntti noin? varmaan teemulla ja sirpallakin on hyvä avioliitto, mutta aika monia naisia on väliinsä temen oksaa ehkä hamunneet ja.... 

Ihan kuin joku hämyinen avioliitto ois hyvä, jos toinen painaa joka tapauksessa menemään. Ei hyvää päivää mitä urpoja.

Aika naiivi tollainen kerrasta poikki-asenne. Avioliitto on paljon muutakin kuin panemista.

Vierailija
41828/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs Antti Herlin ?

Antti on niin paksu, että voi harmittaa sporttisemmat miljonäärit. :)

Vierailija
41829/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja misolla on kateus juuri tuosta, että teemu saa painaa menemään ja itse käryää.

eiköhän Teemu oo rauhoittunut, ei taida käydä enää Kotkan meripäivilläkään

Ei taida edes lista sinistä riittää tuolle ruudinkeksijälle.

Vierailija
41830/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika naiivi tollainen kerrasta poikki-asenne. Avioliitto on paljon muutakin kuin panemista.

Juu, esim. perseen nuolemista, kuten sirpa selänteellä :D

Vierailija
41831/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko maksaa mielummin juristeille kuin lastensa äidille. Mitä se kertoo hänestä?

Kertoo siitä että ymmärtää mihin rahojaan kannattaa käyttää. Järkevä rahankäyttö on usein vierasta ihmisille jotka eivät kapitaaliaan ole itse tienanneet eivtkä ymmärrä sen tienaamisen vaikeutta.

Lasten äiti on jo saanut kaiken mikä kuuluu. Vai haluatko itse maksaa entisille kumppaneille ku ne vinkuu rahaa. Lapsilta ei ole mitään pois.

Vierailija
41832/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hullu-hellu Kakskerrassa?

Vierailija
41833/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrasta poikki, entäs sadasta kotkan meripäivien kerrasta poikki? ai että ku te ootte helppoja. ja olen toki kateellinen temen miljoonille ja erityisesti älylle :D

Vierailija
41834/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohjalla on.

Vierailija
41835/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Helenalla on varaa uuteen sähkö Audi maasturiin, mutta ei varaa omaan asuntoon?

Tämä sama tilanne oli Minnesotassa. Osti sinne Edinasta ulos heitto viikolla uuden maasturin. Julkisuudessa esitti köyhää ja perustettiin keräyskin. 

Valehtelija Helena Von Munchausen 

Oletko köyhä luuseri kuullut ikinå leasing-autosta tai osamaksusopimuksesta? Ei hyvää päivää näiden palstalokkien tyhmyyttä ja tietämättömyyttä! 

Helena kertoo olevansa varaton tarkoittaa ei ole rahaa eli ei kykene maksamaan tai ostamaan mitään.Liesing ja osamaksu pitää olla juuri rahaa millä maksaa kuukausittain.Eli tarkemmin Helenalla on siis rahaa hän ei ole varaton.5 vuotta jo elänyt ilman palkkatuloa.

Vierailija
41836/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisiko nyt olla aika, että fanfaarien soiton myötä kutsutaan paikalle itse PIANOM PIMPUTTAJA. Katselee ylpeästi teitä tyhmempiä kendofaneja ja kirjoitustaidottomampia omasta tornistaan, mutta muutaman kerran voi misoa kehua... odotellaan!

Vierailija
41837/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohjalla on.

Mies henkilö kysyi mistä hänet löytää.Pientä sutinaa.Toivotaan että tarpeeksi rahaa herra xllä

Vierailija
41838/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa Mikko on haukkunut omassa instassa Helenaa tai jakanut kuvia lapsistaan julkisesti muille. Kuinka monta kertaa Helena on sitä tehnyt  ? 

Oletpa neropatti🤣 Mikko haukkunut miljoonien levikillä olevissa lehdissä. Lasten normaalien kuvien jakaminen ei ole millään muotoa väärin. Lasten kuvia on joka puolella ja lapset ovat myös osa tätäkin (lapsivihamielistä)yhteiskuntaa. 

Helena on haukkunut Mikon samassa ja muissakin lehdissä moneen kertaan. Mikko ei haukkunut Helenaa, hän vihdoin katsoi olevan syytä hänenkin kertoa oma näkemyksensä ja kokemuksensa asiasta ja teki sen asiallisesti. Helenan instassansa julkaisemat kuvat, videot ja tiedot lapsista eivät ole normaaleja. 

Mikko sitä,Helena tätä,Mikko tuota.On teillä huolet ja murheet teille täysin tuntemattomien elämästä!Köyhää järjenjuoksua ja suvikin jo !!!! Nauttikkaa !

Vierailija
41839/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisiko nyt olla aika, että fanfaarien soiton myötä kutsutaan paikalle itse PIANOM PIMPUTTAJA. Katselee ylpeästi teitä tyhmempiä kendofaneja ja kirjoitustaidottomampia omasta tornistaan, mutta muutaman kerran voi misoa kehua... odotellaan!

Tulee, kunhan "soittaa ja treenaa vähän" ja "auttaa lapsiaan", tulossa on siis kuin juti lennolta!

Vierailija
41840/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikalla, kuulin kutsun.

Ketju on lukittu.