Oletteko syöneet jo paljon mansikoita?
Tulee melkein joka päivä ostettua 400g rasia. Se vaan kuuluu kesään mielestäni.
Kommentit (23)
Rasian ostin ja olivat keskeltä raakoja.
Ei kuuku keskituloisen kesään. Makkara ja olut saa riittää.
Noin 1l tulee syötyä päivässä omasta mansikkamaasta.
Olen syönyt paljon, lähdenkin taas kohta keräämään metsämansikoita. Tulee happihyppely ja lenkki tehtyä samalla. Ihan ilmaista.
Yhden pikkurasian kun myivät illalla puoleen hintaan.
En mutta pensas mustikoita tuli syötyä rasiallinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kuuku keskituloisen kesään. Makkara ja olut saa riittää.
Nuo on köyhän ruokia.
Olen tosi paljon, joka aamu aamiaisella ja lisäksi olen ollut Wimbledonissa kahdesti ja siellä strawberries & cream kuuluu asiaan.
Mansikat tuli syötyä toukokuussa ja kesäkuun alussa. Espanjalaisia ja Hollantilaisia. Kilohinta oli alle 5€. En osta suomalaisia koska hinta-laatusuhde ei toimi, ovat liian kalliita.
Tulisiko halvemmaksi ostaa 5kg laatikko.
Itse ostan kesän aikana 2 - 3 isoa 5kg:n laatikkoa vain syödääkseni niitä. Oikeasti ovat niin hyvä etten kaipaa karkkeja tai muuta makeaa.
Suomalaiset, makeat mansikat ovat parhaita riisi/soijajäätelön tai soijajugurtin kanssa. Nam!
Ai niin, olen pienituloinen.
Olen, syön aina kesällä paljon mandikoota vaikka ovat ihan hurjan kalliita. 1 l radia jonka nielasee liki yhdeltä istumalta jos on isoja ja makeita maksaa 6-7 €. Iso laatikko oli jo 47 €. Mietin jopa ensimmäistä kertaa että ostanko isoa laatikkoa pakkaseen ollenkaan kun kaupan pakadtealtaadta saa kotimaisia makeita mandikoita kuitenki muutamalla e pussi koko talven.
Kolmisen litraa syönyt tähän mennessä.
En yhtään. En pidä mansikoita. Olen ostanut yhden litran rasian vadelmia (eivät olleet kovin hyviä) ja paljon herneitä.
Olen teistä varmaan outo, mutta en pidä mansikoista! Vadelmista kyllä pidän.
En, olen syönyt porkkanoita, kesä sipulia, varhaisperunoita jne.
Vierailija kirjoitti:
en yhtään, järjettömän hintasia.
Tämä!
Joo espanjassa meni 500g 1,50€ rasioita usein kermavaahdolla yms. Iso laatikko tais olla jotain 3,99.
Muutaman. Mulla on yks amppeli kasvihuoneessa. Ja siemenistä laitoin mansikkaa kasvamaan,mut eihän ne vielä mitään tuota. Siksi ostin myös yhden amppelin kaupasta.