Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55670)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu, kun aina välillä Helenan insta on yksityinen ja sitten taas ei?
Moi Mikko kysy häneltä itseltään eikä täältä mummoilta.
Miksihän joku Mikko Koivu kirjottelis tänne??
No tämä. Kertoo mukien älykkyydestä paljon että he itsepintaisesti uskovat noin ja Mikon vielä maksavan muille kirjoittelijoille.
Mitä se kertoo sinusta että kaikki, jotka on erimieltä sun kanssa, on muka mukeja? Älykästä?
Ohis: muki on yleisnimitys kaikille Mikon herjaajille. Kuuluu tiimiin tai ei, on ostanut mukin tai ei.
Helena sitä vastoin on jäänyt kiinni kirjoitteluistaan Ylilaudalle ja Jodeliin. Kirjoitti mm. mun ja Mikon rahoista. Kun jäi kiinni, poisti tekstinsä. Jodelista heitettiin pihalle.😆
Älä paskapää valehtele. Jos olet esiintynyt somessa helenana, se on rikos.
Mukilaisen vasta-argumentointi on aina yhtä tasokasta. Epävakaa mielenterveys paistaa myös läpi näissä kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan Helena ens viikolla tavata lapsia normaalisti.
Palstalaiset taitavat olla siitä asiasta enemmän huolissaan kuin Helena itse. Valvotut tapaamiset saattavat olla myös helpotus Helenalle, koska hän on ollut ilmeisen rasittunut joidenkin omien hoitovuorojensa aikana. Lisäksi on tämä asuntokysymys, joka on myös tärkeä, että saa rauhoitettua tapaamistilanteet myös itselleen. Jos Helena pääsee tai joutuu järjestämään hoitovuoronsa itse, niin siinä on myös tekeminen ruokailuineen ja yöpymisineen.
Mahomätyskettely ym on käytöksen kritisoimista? Ja hirveästi kritisoitavaa pitkospuista, siemennäkkäristä ym? Järjenjättiläiset kun riehuvat valloillaan niin sellaista se sitten on. Ei mukit erota todellista huonoa käytöstä ja sen kritisoimista ja omaa aiheetonta solvausta toisistaan. Vaikka muita älykkäämpinä ja omilla aivoilla ajattelevina itseään pitävätkin. Erikoista - eikä vättämättä positiivisessa mielessä - porukkaa.
Mätyskä on Helenan haukkuja.
Olet selvästi tyhmä ja harhainen, muuten et niputtaisi isoa joukkoa kanssasi eri mieltä olevia joksikin ryhmäksi, mukeiksi, jotka kaikki ovat keskenään identtisiä. Anna mun nauraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä annetaan lyödä Mikko ja Natalie Koivua kuin vierasta sikaa? Missä on heidän oikeusturva? He ovat tavallinen vasta- avioitunut pari joka haluaa elää rauhallista ja tavallista elämää lasten kanssa. Mikään ei oikeuta tällaiseen sairaaseen netti- solvaamiseen. Myös lasten isoäiti isän puolelta on vedetty tänne lokaamiseen.
Oletko sokea? Paskaa trollaamista. Tässä ketjussa solvataan Helenaa ja läheisiään sata kertaa pahemmin mitä Mikkoa, vaimoaan tai vanhempiaan. Mikään ei oikeuta sua Helenaa vainoamaan ja solvaamaan pakkomielteisesti aamusta yöhön. Lopuksi yrität vielä kääntää asian päälaelleen. Mikon haukkuminen on täysin sun Helenan vainoamisesi syytä. Porukka kyllästynyt siihen ja vastaiskuna tekee noin, kritisoi mikon ja vaimonsa käytöstä. Mikään ei tosiaan taida lopettaa sun vihaa ja pakkomiellettä Helenaa kohtaan, kuin lusikan nurkkaan heittäminen
Ymmärrän kyllä kirjoituksesi kosto-pointin. Mutta se on silti huono selitys ja tuollainen toiminta on ala-arvoista. Sellaisena se myös vahvistaa jo entuudestaan vahvaa käsitystä Helenasta tukijoineen moraalisesti matalamielisinä ihmisinä.
Sillä siinä on ratkaiseva ero, keskustellaanko jonkun henkilön itse aktiivisesti julkisuuteen tuomista asioista vai solvataanko yksityishenkilöä valheellisin ja täysin keksityin väittein. Myös juridisesti ero on iso, jos tullaan tilanteeseen jossa sananvapauden rajoja joudutaan pohtimaan lain näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tulee mieleen ne Stefun ja Sofian seikkailuja ruotineet ketjut vuonna 2020-2021, jotka oli yhtä karmean asiattomia suhteessa siihen, mitä tosielämässä oli tapahtunut. Jostain syystä vauva.fi on hyvin myrkyllinen, kun anonyymit pääsevät haukkumaan varakkaan puolison nyk./ex-naisia.
Samat henkilöt äänessä molemmissa ja monissa muissa. Osa ylläpidosta. Nyt joku kilpaileva media voisi paljastaa julkisuudessa sanoman törkytoiminnan ja naisvihan.
Kyllä nimenomaan tällä palstalla paistaa läpi erityisesti miesviha. Helena on yllyttänyt mielenterveyspotilaat vainoamaan Mikko Koivua. Ovat kuin jotain lahkolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Menkää muutamaksi tunniksi happea haukkaamaan.
Ja sinä täällä sitten näppis sauhuten yksinpuhelisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tavata se on ainoa oikea päätös 50/50.
Onko kotia? Viranomaiset päättää.
Ei ole vieläkään.Lähfödsä Suomesta siksi ei haki asuntoa.Uusi elättää ja oltavat on löydettävä.Tavallinen asunto tiputtaa rahvaan tasolle.Siksi ei voi kulkea junalla.Msjakanrsnnan asunto olisi säilyttänyt tason.Asumusratksisu ei olisi tullut missään esille.No Helena teki toisenlaisen ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Kertoo mukien älykkyydestä paljon että he itsepintaisesti uskovat noin ja Mikon vielä maksavan muille kirjoittelijoille.
Mitä se kertoo sinusta että kaikki, jotka on erimieltä sun kanssa, on muka mukeja? Älykästä?
Ohis: muki on yleisnimitys kaikille Mikon herjaajille. Kuuluu tiimiin tai ei, on ostanut mukin tai ei.
Mutta missä on ne oikeat posliinimukit ja hupparit? Kuka hoitaa tuotteet ostajille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta oletko heikkolahjainen/apukoululainen? Skitsofreenikko tai entinen rappionarkomaani?
Vierailija kirjoitti:
Helenan sanomisia ja tekemisiä ei tarvitse keksiä, hän on itse kuvannut ne kaikki. Löytyvät tälläkin hetkellä ylilaudalta. Jokainen voi siis katsella videot ja arvioida itse.
Miksi sä sitten keksit? Sehän onkin ihan ok, jos sä haluat kertoa mitä Helena on kuvannut (vaikka tyhmää sekin on), kaikki speku niiden takaa, on sun pään tuotosta.
Tuollainen väite pitää yksilöidä. Minkä asian olen Helenasta keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taas kertoo sen kaikelle kansalle jos saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudulla joku kommentoi, että tinttiniinku on joutumassa vastuuseen kirjoitteluistaan. Toivotaan, että nämä Pirkot, Tiinat ja muut mummot laitetaan myös vastuuseen.
Toivottavasti ja myös tämä naisten ihmisarvoa loukkaava kirjoittaja vauva.fi palstalla.
Sekin on selvityksessä. Ennen muuta tunnistettavien henkilöiden loukkaamisen osalta. Nykyisin poliisi tutkii matalammalla kynnyksellä tällaisia rikoksia.
Kumpa nää palstan hullun vainoamiksi ja maalitamiksi joutuneet yksityishenkilöt tekisivät rikosilmoitukset. Se on ainut keino saada sanoma joskus vastuuseen. Eli Helenan sisarukset, siskon puoliso, vanhemmat, ystävät, anu, marjut, troy jne. Uskomatonta, että Sanoma sallii YKSITYIShenkilöidenkin törkeän herjaamisen alustallaan.
Miksi sitten itse herjaat rivoin ja räävittömin sanakääntein Mikkoa ja Natalieta? Ja jopa Mikon äitiä, josta ei tiedetä mitään muuta kuin nimi?
Vierailija kirjoitti:
Helena sitä vastoin on jäänyt kiinni kirjoitteluistaan Ylilaudalle ja Jodeliin. Kirjoitti mm. mun ja Mikon rahoista. Kun jäi kiinni, poisti tekstinsä. Jodelista heitettiin pihalle.😆
Älä paskapää valehtele. Jos olet esiintynyt somessa helenana, se on rikos.
Mukilaisen vasta-argumentointi on aina yhtä tasokasta. Epävakaa mielenterveys paistaa myös läpi näissä kommenteissa.
Muki ja Manu mukimanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta itsekin tämä kirjoittaa, mutta Ylilaudalla on huomattavasti asiallisempi keskustelu tästä aiheesta.
Olen samaa mieltä, mutta tällaisen jatkuvasti selvästi sääntöjen vastaisen ala-arvoisen sisällön ylläpitäminen on väärin ja mainostajienkin kannalta arveluttavaa. Ihmettelen, että ylläpidon moderointi ei lainkaan toimi ja törkyviestit pysyvät ketjussa.
Ylläpito osallistuu itse Helenan herjaamiseen. Vuosia ovat herjanneet ja vainonneet montaa eri naisjulkkista. Jonkun pitäisi tutkia kunnolla ja paljastaa vauvapalstan likainen rikollinen toiminta
Helena itse aiheuttaa omalla toiminnallaan kirjoittelua mm. julkaisemalla instassa törkeyksiä ja valheita. Enemmä
Niinpä. Mielisairaus paistaa vahvasti tän vainoajan kommenteissa. Hänen vainonsa kohteeksi kun voi joutua ilman mitään kannanottoja asiaan; uhriksi ja maalitettavaksi on joutunut niin helenan sisko, hänen miehensä, vanhemmat, ulkomailla asuvia ystäviä myöten. Vainoajilla on kummallisia selityksiä toiminnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko muutkin vauva.fi keskustelupalstan aihepiirit päivittäin täynnä samanlaista asiatonta mulkku, kikkeli, immenkalvo, tiine, keskenmeno keskustelua vai onko kyse pelkästään tästä ketjusta, jossa jatkuvasti pilkataan yhtä avioparia törkeillä, varsinkin puolison naiseutta ja henkilökohtaista terveyttä koskevilla keskustelupalstan sääntöjen vastaisilla loukkauksilla?
Miksi tätä keskustelua ei useista pyynnöistä huolimatta suljeta?
Toivon, että joku asialehti tekisi jutun tällaisesta ihmisarvoa loukkaavasta ketjusta.
Se on katsos #TeamHelenan ja Helenan itsensä tapa olla kaikenlaista kiusaamista vastaan ja kaikkien naisten puolella. He myös aina perustelevat (omien sanojensa mukaan) kaikki väittämänsä älykkäästi.
Miksi ne sitten kuulostaa niin tyhmiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin. Ja ihan kuin Mikon asemassa olevalla ihmisellä ylipäätään olisi aikaa ja kiinnostusta joihinkin kateellisten ressukkamukien aivopieruihin.
Vierailija kirjoitti:
Mahomätyskettely ym on käytöksen kritisoimista? Ja hirveästi kritisoitavaa pitkospuista, siemennäkkäristä ym? Järjenjättiläiset kun riehuvat valloillaan niin sellaista se sitten on. Ei mukit erota todellista huonoa käytöstä ja sen kritisoimista ja omaa aiheetonta solvausta toisistaan. Vaikka muita älykkäämpinä ja omilla aivoilla ajattelevina itseään pitävätkin. Erikoista - eikä vättämättä positiivisessa mielessä - porukkaa.
Mätyskä on Helenan haukkuja.
Olet selvästi tyhmä ja harhainen, muuten et niputtaisi isoa joukkoa kanssasi eri mieltä olevia joksikin ryhmäksi, mukeiksi, jotka kaikki ovat keskenään identtisiä. Anna mun nauraa :D
Ns Mukeja todellakin yhdistää Mikon ja Natalien solvaaminen älyttömin "perustein" ja muiden kommentoijien rivo haukkuminen. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta itsekin tämä kirjoittaa, mutta Ylilaudalla on huomattavasti asiallisempi keskustelu tästä aiheesta.
Olen samaa mieltä, mutta tällaisen jatkuvasti selvästi sääntöjen vastaisen ala-arvoisen sisällön ylläpitäminen on väärin ja mainostajienkin kannalta arveluttavaa. Ihmettelen, että ylläpidon moderointi ei lainkaan toimi ja törkyviestit pysyvät ketjussa.
Ylläpito osallistuu itse Helenan herjaamiseen. Vuosia ovat herjanneet ja vainonneet montaa eri naisjulkkista. Jonkun pitäisi tutkia kunnolla ja paljastaa vauvapalstan likainen rikollinen toiminta
Helena itse aiheuttaa omalla toiminnallaan kirjoittelua mm. julkaisemalla instassa törkeyksiä ja valheita. Enemmän täällä haukutaan Mikkoa ja Natalieta, jotka eiv
Sinä olet päättänyt että Helena valehtelee ja sen perusteella oikeutat herjasi. Sama Mikon kohdalla, olet päättänyt että Mikko puhuu totta ja sen perusteella jälleen maalitat Helenaa. Ne sun todisteet on tasan ILn sana siitä että Mikko on tarjonnut rahaa eroprosessin aikana. Onpas ihmeellistä! Ja kertakaikkiaan kertoo sen että Mikko ei koskaan milloinkaan ole tehnyt mitään väärin saati kertonut muuta kuin totuuden ja faktan.
Ei aiheuta. Sun mt-häiriöt aiheuttaa Helenan muka oikeutetun vainon ja herjaamisen. Olet umpihullu taparikollinen.