Naiset! Mistä tällainen käytös aina johtuu?
Olin treffeillä naisen kanssa joka oli todella kiinnostava ja sama toisinpäin. Treffejen jälkeen kysyin naisen mielipidettä että mitä mieltä hän on kiinnostaako vielä nähdä, tähän nainen vastasi että ehdottomasti kiinnostaa. Kuitenkin sama meno jatkuu niinkuin aina naisten kanssa, minkäänlaista aloitteellisuutta mihinkään yhteydenpitoon ei tule naiselta, ei kysy että milloin nähdään, vastaa vain lyhyesti kaikkeen. Okei, joo, niinpä, kyllä se sopii. Mitä te oikein haluatte miehistä kun ensin on hehkutettu niitä miehen ominaisuuksia, mutta sitten ei minkäänlaista aloitteellisuutta mihinkään yhteydenpitoon?
Kommentit (23)
Minä olen nainen ja mulle kävi miehen kanssa noin. Mies oli ihan myyty kanssani, oli hän pitkään ollut kuulemma ihastunut. Nähtiin. Sitten laitoin parin päivän päästä viestiä, että nähdäänkö ensi viikonloppuna? Viikonloppu tuli ja meni,.ei mitään vastausta. Sitten vastasi, että oli kuulemma tosi kiireinen. Mutta mä lopetin homman siihen. Jos on viikon niin kiireinen, ettei ehdi edes vastata kyllä tai ei, niin eihän sillä mulle aikaa ole.
Haluan että mies pitää aktiivisesti yhteyttä. Muuten luullaan että nainen jahtaa miestä ja mies katoaa. Nainen joutui olemaan passiivinen nukke.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja mulle kävi miehen kanssa noin. Mies oli ihan myyty kanssani, oli hän pitkään ollut kuulemma ihastunut. Nähtiin. Sitten laitoin parin päivän päästä viestiä, että nähdäänkö ensi viikonloppuna? Viikonloppu tuli ja meni,.ei mitään vastausta. Sitten vastasi, että oli kuulemma tosi kiireinen. Mutta mä lopetin homman siihen. Jos on viikon niin kiireinen, ettei ehdi edes vastata kyllä tai ei, niin eihän sillä mulle aikaa ole.
Ihan totta. Vaikuttaa, että pelasi jonkun toisen naisen kanssa. Jos olisi ollut oikeasti kiireinen vain työ- tai muiden asioiden vuoksi, niin olisi laittanut viestin ja sanonut vaikka että tämä viikko on huono, mutta ehdottomasti haluan nähdä, käyvisikö seuraava viikonloppu.
Jospa ap kysyisi asiaa siltä nimenomaiselta naiselta joka näin käyttäytyi. Kertokoon sitten täällä mikä oli tuon yhden naisen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Haluan että mies pitää aktiivisesti yhteyttä. Muuten luullaan että nainen jahtaa miestä ja mies katoaa. Nainen joutui olemaan passiivinen nukke.
Miksi? Jos mies on mielestäsi todella kiva ja hänessä on juuri ne tärkeät asiat joita haluat miehestä niin eikö ole vähän outoa että et halua tietää hänestä kokoajan lisää ja lisää.
Ap, tuo voi olla naiselta ujouttakin. On kuitenkin sanonut, että ehdottomasti kiinnostaa. Kysy, sopiiko ensi viikonloppuna johonkin aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap kysyisi asiaa siltä nimenomaiselta naiselta joka näin käyttäytyi. Kertokoon sitten täällä mikä oli tuon yhden naisen vastaus.
Kun tällä tavalla käyttäytyy suurin osa naisista. Kehutaan deittiäpeissä että olet auttamatta koko sovelluksen fiksuin mies, tykätään kovasti kun on tosi järkeviä ajatuksia. Ollaan treffeillä aina että olet todella kiva, kyllä haluan nähdä uudestaan. Mutta sitten se sama lahnailu vain jatkuu ja jatkuu mikä naisilla on aloitteiden suhteen. Sitten viimeisenä syytetään miehiä kun katoavat oudosti. Miksi?
Joko ei halua sanoa suoraan, että ei kiinnosta, ja luulee, että tuo on jotenkin kohteliaampaa, tai haluaa nähdä, onko mies oikeasti kiinnostunut.
Naisille on kautta aikojen opetettu, että mies metsästää, nainen ei saa jahdata, että osa naisista uskoo sen oikeasti. Ja huom, miehet tuota hokevat naisille.
Se ei vain kehdannut sanoa, että sä et sytyttänyt sitä. Unohda koko juttu, ei se ole susta kiinnostunut.
Yksinkertaistettuna: jos tuntuu vaikealta, ei kiinnostusta ole tarpeeksi. Sanoa voi mitä vaan, mutta lopulta teot ja käyttäytyminen kuitenkin ratkaisee. Tämän asian tiedostaminen helpottaa elämää kummasti.
Olen itse siis nainen ja aiemmin aina selitellyt miesten käytöstä milloin milläkin, kun totuus on kuitenkin se, että kiinnostunut ja tasapainoinen ihminen ei pelaile mitään pelejä, eikä mitään tarvitse arvuutella. Tämä pätee sekä miehiin että naisiin.
Ehdota sille naiselle näkemistä ja katso mitä vastaa. Jos kiemurtelee ja ei ota selvää, unohda.
Kyllä yhden kerran voi naiselle soittaa itse ja olla aloitteellinen, mutta jos ei vastaa tai palaa viestillä niin siinä vaiheessa pitää itsekunnioitusta löytyä sen verran, että antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Joko ei halua sanoa suoraan, että ei kiinnosta, ja luulee, että tuo on jotenkin kohteliaampaa, tai haluaa nähdä, onko mies oikeasti kiinnostunut.
Naisille on kautta aikojen opetettu, että mies metsästää, nainen ei saa jahdata, että osa naisista uskoo sen oikeasti. Ja huom, miehet tuota hokevat naisille.
Outoa, kun vielä ennen treffejä siitä keskusteltiin että kumppanin pitää olla kiinnostava monella tavalla, että pahinta olisi joutua olemaan jonkun sellainen tyytymiskumppani. Ja siitä että todellakin jos ei kiinnosta niin se kannattaa sanoa. Oli tosi yhteiset mielipiteet myös siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos mies on mielestäsi todella kiva ja hänessä on juuri ne tärkeät asiat joita haluat miehestä niin eikö ole vähän outoa että et halua tietää hänestä kokoajan lisää ja lisää.
Naisen oletetaan kysyvän vasta sitten kun mies ei koe sitä uteluksi. Mies avaa keskustelutuokiot, kummallekin sopivaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yhden kerran voi naiselle soittaa itse ja olla aloitteellinen, mutta jos ei vastaa tai palaa viestillä niin siinä vaiheessa pitää itsekunnioitusta löytyä sen verran, että antaa olla.
Nainen voi odottaa kovasti yhteydenottoa. Ellei kerro ettei oikein kiinnosta.
No minä ainakin haluan, että mies osoittaa kiinnostuksen. Jos mies ei ole aloitteellinen uuteen tapaamiseen, niin eipä hän sitten olisi minusta niin kiinnostunut. Olisi varmaan kierrossa muitakin enkä olisi spesiaali. Kuka sellaisella miehellä mitään tekisi. 😅
Tietenkin soitat ja kysyt milloin voidaan tavata. Jos olette kerran vasta olleet treffeillä niin ainakin minä naisena odotan miehen ehdottavan seuraavaa tapaamista. Vai oletko jo kysynyt? Vai oletteko vain jotain yleistä keskustelleet? Sitten kun ollaan jo enemmän ttuntustuttu niin kumpi vaan voi ehdottaa tapaamista. Mutta ensimmäisten treffien jälkeen se on mies.
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin haluan, että mies osoittaa kiinnostuksen. Jos mies ei ole aloitteellinen uuteen tapaamiseen, niin eipä hän sitten olisi minusta niin kiinnostunut. Olisi varmaan kierrossa muitakin enkä olisi spesiaali. Kuka sellaisella miehellä mitään tekisi. 😅
Mutta kun minusta tuntuu että sillä naisella on kierroksessa miehiä kun ei ne hyväksi hehkutetut ominaisuudet kelvanneetkaan.
Aika monet naiset on kasvatettu, että "miehet juoksevat perässä" ja "älä ole aloitteellinen". Sitten joutuu siinä ristipaineessa elämään, omien halujen ja tarpeiden ja yhteiskunnallisten paineiden välissä. Nainen haluaa saada sen kumppanin, joka sitoutuu yhteen ja perustaa perheen ja jos nainen on liian helppo saalis, se ei saa vakituista kumppania. Näinhän meille on opetettu. Olen 3 viikon aikana huomannut, että deittisovelluksissa on paljon eronneita naisia, jotka etsivät naiskumppania. Veikkaan, että he ovat saaneet niin tarpeekseen miesten miellyttämisestä, että ovat "päättäneet vaihtaa puolta". En keksi muuta selitystä ilmiölle.
En tiedä. En ole ikinä ollut treffeillä.