Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55671)
Olisiko Helenalla tänään se Enbuske/Hörkkö -podcastin nauhoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukujuuret karjalaisena pakko sanoa, että Turussa on huomattava osa murjottavia varautuneita jäyhiä länsi-suomalaisia mutta samalla osa porukoista oikeinkin mukavia. Kuspäitä mahtuu kaikkiin suomen kolkkiin.
Toki. Minäkin olen sukujuuriltani 3/4 karjainen ja 1/4 osaa turkulainen.
Kolme sanaa sinulle, ole ystävä minulle.
Meitä paljasjalkaisia stadilaisia näillä geeneillä on varmasti muitakin. Ehkä karjalaisuudesta tulee se että tulen yleensä hyvin juttuun eestiläisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Mikon kanssa pysty sopimaan lasten asioista puhumattomuuden vuoksi, niin ei sillä perusteella voi hänestä tehdä yksinhuoltajaa. 😂😂😂
Mikko tarvii aina juristin ja poliisin vähintään.😂
Tottakai. Ei Helenan kanssa voi puhua ja sopia asioita kahden kesken, on pakko toimia virallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei täällä aivopestä on niin sairasta tekemällä tehtyä settiä. En edes lue noita sepityksiä.🙄 järki jo sanoo, että on niin Mikon porukoiden juttuja. Kova hätä on niillä mustamaalata Hellua onko niin huono omatunto niillä vai mikä.
Näin se mukilogiikka loistaa. "En edes lue ennakkokäsitykseeni sopimatonta materiaalia, ettei vaan pääsisi faktat ruokkimaan epäilyksiä."
Pidä toi. Usko kahden mantereen salaliittoihin, Pyhän Helenan viattomaan kärsimykseen, exän ja exän uuden vaimon ylimaalliseen pahuuteen ja voimaan...tai hae hoitoa. Voisi oikeasti elämä parantua.
Mites sun logiikka? Puhut faktoina itse keksimiäsi totuuksia, sulla ole edes sitä vähää mitä Helenaa uskovilla 😂 Usko vain Mikon hyvyyteen ja voimaan, viattomuuteen ja siihen että hänellä ei ole osaa eikä arpaa mihinkään, kaikki vain tapahtuu hänelle ykskaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei täällä aivopestä on niin sairasta tekemällä tehtyä settiä. En edes lue noita sepityksiä.🙄 järki jo sanoo, että on niin Mikon porukoiden juttuja. Kova hätä on niillä mustamaalata Hellua onko niin huono omatunto niillä vai mikä.
Näin se mukilogiikka loistaa. "En edes lue ennakkokäsitykseeni sopimatonta materiaalia, ettei vaan pääsisi faktat ruokkimaan epäilyksiä."
Pidä toi. Usko kahden mantereen salaliittoihin, Pyhän Helenan viattomaan kärsimykseen, exän ja exän uuden vaimon ylimaalliseen pahuuteen ja voimaan...tai hae hoitoa. Voisi oikeasti elämä parantua.
Minä uskon hieman intuitioonikin. Siihen että jos kaikki olisi niin hyvin ja oikeudenmukaisesti mennyt niin tälläistä kalabaliikkia ei olisi koskaan edes syntynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä oikesti on? En ole koskaan kuullut. Kuka on Helena Koivu? Miksi julkkis?
Jääkiekkoilija, pelasi NHL:ssä ja oli kapteeni, tienasi miljoonia.
Näitä hyllytettyjä entisiä kouluttautumattomia lätkäjätkiä on maailmassa miljoonia. Hommaan ei ole tarvinnut muuta älyä kun kepillä pyörittää lätkää jäällä. Hyllytyksen jälkeen jäävät tavismoukiksi. Uusia pelaajia seurataan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Pääsee Helena kerrankin ääneen ja tuolla ei kukaan rajoita sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Pääsee Helena kerrankin ääneen ja tuolla ei kukaan rajoita sananvapautta.
Ei hänellä taida olla enää pokkaa mennä tuonnekaan. Niin monta kertaa perunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä oikesti on? En ole koskaan kuullut. Kuka on Helena Koivu? Miksi julkkis?
Näitä hyllytettyjä entisiä kouluttautumattomia lätkäjätkiä on maailmassa miljoonia. Hommaan ei ole tarvinnut muuta älyä kun kepillä pyörittää lätkää jäällä. Hyllytyksen jälkeen jäävät tavismoukiksi. Uusia pelaajia seurataan. 😂
Mutku tienasi miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Mikon kanssa pysty sopimaan lasten asioista puhumattomuuden vuoksi, niin ei sillä perusteella voi hänestä tehdä yksinhuoltajaa. 😂😂😂
Mikko tarvii aina juristin ja poliisin vähintään.😂
Tottakai. Ei Helenan kanssa voi puhua ja sopia asioita kahden kesken, on pakko toimia virallisesti.
Mutta eipä ole kauaakaan kun sanoit että olis vaan pyytänyt Mikolta, niin olisi saanut. Rahaa ja asunnon ja lapset ja kaikki.
Jos nyt ihan vaan Helenan instan perusteella pitäisi arvata kumman kanssa kommunikointi tai sopiminen ei ihan suju, Mikkoa veikkaisin. Hänhän ei edes yrittänyt sopia mitään vaan tunki pesänjakaja-hakemuksen sisään suoraan. Ja sovitteluyritykset vasta kun ei saanut tahtoaan läpi suoraan ja kun Helena sanoi ei, sovittelut loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Helena jääkiekkoilija. Helena oli joskus hetken tuon vaimo. Nyt on kuuluisa siitä että ei tahdo irrottaa exästään eikä varsinkaan tämän rahoista vaikka erossa ovat olleet jo kauemmin kuin mitä avioliitto kesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin? Hän tämä koko sotkun on puheillaan ja teoillaan aiheuttanut. Loputonta draamaa, lailla on oikeus rajoittaa noita rikoksia mitä tekee kuten murtautumiset ja kunnianloukkaukset.
Mulla oli joskus luokkakaveri lukiossa nimeltään Veera. Muut puhuivat pahaa jostain tytöstä ja minä en siihen lähtenyt. Yhden ainoan kerran sanoin jotain pahaa ja Veera katsoi tietyllä katsella minua ja sanoi että minä en puhu koskaan muista pahaa.
Jotenkin tämä vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin? Hän tämä koko sotkun on puheillaan ja teoillaan aiheuttanut. Loputonta draamaa, lailla on oikeus rajoittaa noita rikoksia mitä tekee kuten murtautumiset ja kunnianloukkaukset.
Minkä sotkun? Osaatko sä nyt erottaa asioita toisistaan ollenkaan? Jos taas puhut avlla vellovasta sotkusta, ole hyvä ja lopeta sinä ensin ja huomaat ettei ahdista lainkaan yhtä paljon.
Täällä sananvapaus koskee vain niitä jotka eivät näy Helenan toimissa mitään väärää.
Heillä on oikeus haukkua esim. jos joku tuo esiin oikeuden päätöksiä.
Suomessa on Suomen laki ei Helenan laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon hieman intuitioonikin. Siihen että jos kaikki olisi niin hyvin ja oikeudenmukaisesti mennyt niin tälläistä kalabaliikkia ei olisi koskaan edes syntynytkään.
Niin. Oikeudenmukaista olisi ollut se, että Helena olisi ottanut vuonna 2020 miljoonansa eikä olisi valittanut Minnesotan oikeuteen allekirjoittamansa ja sopimansa avioehdon pätevyydestä. Molemmat olisivat jatkaneet omaa elämäänsä ilman julkisuutta ja riitoja. Miljoona euroa olisi taannut Helenalle hyvän elämän vuosiksi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkun teet perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä sotkun? Osaatko sä nyt erottaa asioita toisistaan ollenkaan? Jos taas puhut avlla vellovasta sotkusta, ole hyvä ja lopeta sinä ensin ja huomaat ettei ahdista lainkaan yhtä paljon.
No tämäpä. Porukka uhriutuu ja ahdistuu Mikon puolesta eikä tajua että itse ylläpitävät sotkua puuttuessaan heidän asioihinsa jo toista vuotta. Huoli-ilmoituksen paikka?
On sairasta, että näin moni käyttää aikaansa ja energiaansa pitämään Koivut otsikoissa. Hankkikaa elämä hyvät ihmiset!