Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Maksava taas saa turvaa sitä vastaan, ettei rahaa saava voi valitusrumballa viivyttää avioeroa ja elää sinä aikana toisen piikkiin ja sitten vielä saada sitä sovittua korvausta kaiken päälle.
Tämänhän oikeuskin totesi.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Helenalle voimia. Mä uskon että Hellu on oikeessa. Rahastahan tässä on kyse- Mikollekin. Lasten äiti tekee kotona vähän tärkeempää työtä, jos verrataan lätkän pelaamiseen!
Mikko sai kivat rahat lätkän pelaamisella jotka kelpasivat ja kelpaisivat yhä erittäin hyvin Helenallekin. Helena ei tehnyt mitään töitä luxusrouvana ollessaan, ihan muut ihmiset palkkaa vastaan hoitivat lapset ja kodin.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, arvaan, luulen, oletan, kuvittelen... näin ne mikkofanit arvuuttelee. 😂
Fiksumpaa niin kuin väittää totuutena että N on *maho*, roikkuu neliraajaotteella Mikossa ja massatekee epätoivoisena raskaustestejä ja Mikko joka iltaa juovuksissa viskistä ja päivisinkin niin ettei pysty autoa ajamaan. Vai onko minulta mennyt täysin ohi mukien tuolle antamat todisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee uusiin naimisiin kun edellinen on tavallaan vielä kesken; mihin kiire? Helena on Mikon lasten ÄITI. Mikon pitäisi hoitaa asiat toisin. Onkohan Mikko luonnevikainen?
Sydän tahtoo mitä sydän tahtoo. Normaalisti tuo ero olisi hoidettu puolessa vuodessa eli ehkä jopa vuoden 2020 aikana mutta joku pitkitti prosessia ja siksi ero nuijittiin lopullisesti vasta 2023. Kolme vuotta on pitkä aika, ei se mikään ihme ole jos uusi kumppani jo löytyi.
Helena ei vaan mene eteenpäin, löysyisi edes mies
Yksi jo löytyi mutta se meni naimisiin yhden Natalien kanssa.
Sille yhdelle kelpasi käytetty ja hyllytetty toisen täde 3 lapsen kanssa. 😂😂😂
Sen yhden Mikko olisi halunnut jo vuosia sitten mutta hetki ei ollut oikea. Niinpä sitten kelpasi Helenalle Natalien henkinen ja emotionaalinen "täde".
Milloin ne valvotut tapaamiset alkoi ja milloin loppuu? Joutuuko Mikko maksamaan elareita tällä aikaa?
Ja miksi ihmeessä Natalieta kutsutaan ikäneidoksi - hänhän on hyvänen aika Helenaakin nuorempi. Helena on syntynyt -83, Natalie taitaa olla -88 (vai 87?).
Eipä ole yksikään Helenan kannattaja tuonut ketjuun mitään todisteita Helenan puolesta ja Helenan väitteiden tueksi, korkeintaan sanovat "katso Helenan instaa!" ja kuvittelevat sen olevan 100% faktaa. Jos tuo on tiimiläisten taso, en yhtään ihmettele miksi Helenaa saa heiltä niin huonoja neuvoja. Helenahan oli poUstannut jonkun viestin jossa kehotettiin murtautumaan Kakskertaan. Miten meni noin niinku omasta mielestä, nyt kun Helenaa uhkaa taas uusi syyte?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole yksikään Helenan kannattaja tuonut ketjuun mitään todisteita Helenan puolesta ja Helenan väitteiden tueksi, korkeintaan sanovat "katso Helenan instaa!" ja kuvittelevat sen olevan 100% faktaa. Jos tuo on tiimiläisten taso, en yhtään ihmettele miksi Helenaa saa heiltä niin huonoja neuvoja. Helenahan oli poUstannut jonkun viestin jossa kehotettiin murtautumaan Kakskertaan. Miten meni noin niinku omasta mielestä, nyt kun Helenaa uhkaa taas uusi syyte?
Helena myös huhuili somessa apuvoimia murtokeikalle
Eka mukilainen väittää ettei mitään murtoa tapahtunut, sitten kun korjataan että kyllä poliisikin sen myönsi epäsuorasti niin valitetaan ettei poliisi olisi saanut niin sanoa. Haloo! Onko se totuus Helenan puuhista niin epämiellyttävä ettei sitä saa mainita?
Ja siis muistutuksena kaikille ettei Helena ole kieltänyt murtautuneensa. Käyttää vaan itse eri termejä, muttei kielläkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä Natalieta kutsutaan ikäneidoksi - hänhän on hyvänen aika Helenaakin nuorempi. Helena on syntynyt -83, Natalie taitaa olla -88 (vai 87?).
Heillä on kaksi vuotta ikäeroa. Helena on 38 vuotias ja Natalie 36 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on kaksi vuotta ikäeroa. Helena on 38 vuotias ja Natalie 36 vuotias.
Näköjään netissä luki väärin ja toisella sivulla lukeekin että Helena on -86. Ensimmäinen hakutulos väitti -83 syntyneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa Mikolta joku haastattelija kysyisi että olit avoliitossa 6 vuotta vaikka olit virallisesti avioliitossa. ?????pitääpä laittaa vinkki. 😝
Mikko ja Natalie muuttivat yhteen asumaan vasta muutettuaan Turkuun.
Ja se oli viisasta että muuttivat yhdessä, Mikko, lapset ja Natalie. Aloittivat perheenä uuden elämän Suomessa eikä niin että ensin Mikko ja lapset aikaa X ja jossain vaiheessa Natalie olisi tullut mukaan kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Helenasta eroon ja Natalie on nyt Mikon vaimo. Helenan pitäisi löytää mies joka rakastaa Helenaa.
Näin se ehkä on. Jos Helena löytäisi uuden miehen, voisi paha olo alkaa helpottaa. Toivottavasti löytäisi jonkun kunnon hepun joka tarvittaessa puhuisi hänelle järkeä ja rauhoittaisi.
Kukaan kunnon mies ei huolisi Helenaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne valvotut tapaamiset alkoi ja milloin loppuu? Joutuuko Mikko maksamaan elareita tällä aikaa?
Tätä minä pidän pahana ylireagointina lasulta, että Helena saa tavata vain oliko se 2 tuntia viikossa lapsiaan valvojan silmien alla. Eikö ole enää mitään yksityisyyttä äidillä ja lapsilla? Se on Helenalle osoitettu rangaistus, josta lapsetkin kärsivät, se on varmaa.
Näin rajuun muutokseen olisi tuskin päädytty, jos kysymyksessä olisi joku vähemmän kuuluisa isä, ja Mikko Koivua kunnollisempikin.
Vaan kun jääkiekkoilijat ja missit ovat tasavaltalaisille kuin kuninkaallisia, joissa jotkut eivät halua nähdä vikoja ja virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiireellinen sijoitus loppuu 8.5, alkoi kuukausi takaperin sillä se voidaan tehdä vain 30 päiväksi kerraallaan. Tuolloin alkoivat myös valvotut tapaamiset, 2h kerrallaan kahdesti viikossa. Mikko toistaiseksi maksaa elareita entiseen malliin eli tämän viikon perjantaina tulee Hellulle seuraava satsi, mutta hän on hakenut käräjäoikeudelta muutosta mm. huoltajuuteen ja elareihin. Joten jos hän saa yksinhuoltajuuden, loppuu elareiden maksu Helenalle hyvin todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhteisiä lapsia niin se huolenpito tavallaan jatkuu myös exää kohtaan. Ellet oo kyyninen kus...ä. Mä luulen et se et Hellu olis tyytyväinen ei vaatis paljon mut Mikko kiukuttelee ku aikuislapsi.
No miten ajattelit että Helena on pitänyt Mikosta huolta? Eikun joo, unohdin miten pyyteettömästi hän muutti Mikon kesämökillä asumaan pitääkseen siitä huoltoa ja valvoi että työmiehet tekevät hommansa jne. Häntä on huolettanut myös Mikon alkoholinkäyttöä - liikuttavaa!
Kenen Apina viinitonkat oli Kakskerrassa?
toivottavasti sai mukaan,
tuskin niitä ainakaan ambulanssin kyytiin laitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tulevissa kesähuntuhöissä Mikko saa luvan korkata hääyönä ikäneidon immenkalvon ensimmäisen kerran morsiamelta. Varmaan on ylähuuli tiukalla tuleeko koivunmahlaa? 🤭🤭
Siis mitä ihmettä? Kuka aikuinen ihminen selittää tällaista juttua ihan tosissaan? Uskoisin että tämä on viinipäissä kirjoitettu ellei nyt olisi maanantai-iltapäivä...
Tuo on niin sakeeta.Tulee vaan kirjoitus tyylistä huonot olettamukset,ei kai itse Helena olen näiden tarinoiden takana?
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin toiminut eri tavalla kuin Helena ja silti minusta tuntuu pahalta Helenan puolesta.
En ole edes somessa enkä ole ollut riippuvainen yhdestäkään eksästä. Olen aika herkkä ihminen ja Helenaan kohdistuva nettikiusaaminen on saanut minusta liian suuret mittasuhteet.
Onko muita jotka ajattelevat kuten minä?
Ajattelen toisin. Helenan itse tekemä ja masinoima karmea Mikkoon ja Natalieen kohdistuva kiusaaminen somessa ja mediassa (osa jopa ihan kadulla kasvotusten/kakkalähetyksenä postilaatikkoon) on saanut valtavat mittasuhteet. En tunne myötätuntoa Helenaa kohtaan, häntä on yritetty auttaa ja hänelle on puhuttu järkeä mutta kehuu supervoimallaan osaamalla olla kuulematta sanaakaan mitä toinen puhuu. Siinähän nyt nauttii supervoimansa hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin toiminut eri tavalla kuin Helena ja silti minusta tuntuu pahalta Helenan puolesta.
En ole edes somessa enkä ole ollut riippuvainen yhdestäkään eksästä. Olen aika herkkä ihminen ja Helenaan kohdistuva nettikiusaaminen on saanut minusta liian suuret mittasuhteet.
Onko muita jotka ajattelevat kuten minä?
Olet väärässä. Kukahan tässä kiusaa? Ota asioista selvää.
Tuolla periaatteella Mikko ei saisi ikinä mennä naimisiin, Helena pitäisi huolen että asiat ovat aina kesken. Kukahan se vikainen on? Lausuihan hän viime syksynä että Mikon tulisi odottaa 10-15 vuotta ennen kuin aloittaa uuden parisuhteen. Sillä tavallahan kaikki normaalit ihmiset tekevät, eikö niin?