Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Yhteishuoltajuus näille, sehän on selvä. Mut kumpikaan ei saa manipuloida lapsia toisiaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko sanoi aikoinaan haastattelussa että kotona odottaa tyttövauva ja kihlattu. Hienoin asia elämässä siihen asti. Ei edes ura kiekkoilijana ja rahavirrat ja menestys ole ollut yhtä ihanaa. Harmi kun Mikko ei osaa olla yhden naisen kanssa pitkään. Taisi Helenan kanssa olla pisimpään ikinä. Toivottavasti uusi liitto kestää.
Kyllä se kestää, Mikko on nyt löytänyt Sen Oikean.
Kaikki naiset on miehelle niitä "oikeita". Kunhan se yks värkki löytyy. 🤣
Meinaatko luottokorttia?
No ehkäpä sulla on käynyt myös hyvä tuuri ettet oo esim. sairastunut vakavasti tai lapsesi...
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhteisiä lapsia niin se huolenpito tavallaan jatkuu myös exää kohtaan. Ellet oo kyyninen kus...ä. Mä luulen et se et Hellu olis tyytyväinen ei vaatis paljon mut Mikko kiukuttelee ku aikuislapsi.
Jep! Mikko vielä vannoi pitävänsä Helenasta huolen koko loppuelämän. Miten tää nyt näin meni?
Mun ihana isukki oli vähän kuin Mikko. Naisia riitti. Äidille se oli raskasta mutta kun oli kotirouva vailla tuloja eipä ollut vaihtoehtoja kuin kestää tilanne. Mutta isä lupasi pitää huolta äidistä taloudellisesti ja sen lupauksen hän piti. Vaikka oli menevä mies ja menestynyt ura ja hankki keskusta-asunnon itselleen, äidiltä ei mitään puuttunut. Ja testamenttasi lapsuudenkotini äidille! Isä kuoli alle 60 vuotiaana, lapsia avioliitosta sekä lisäksi kahden eri naisen kanssa. 🙄 Näiden kanssa en ole tekemisissä juuri lainkaan. Sen verran rikkoi se isän touhu ihmisiä.
Veikkaan H:n ponnettoman ja hiljentyneen someränttäykseen syyksi sitä, että keinot Mikon kiusaamiseen alkaa olla loppu. Hänet on poistettu toisen kiinteistöltä luvattoman oleilun ja murron vuoksi ja lapset ok kiireellisesti sijoitettu isälle. Rahaa tulee vain elarit ja niistä täytyy nyt kustantaa ihan itse asuminen kuten normaalisti muutkin ihmiset. Ei ole nyt mitään millä kiristää ja kiusata. Niin hyvä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhteisiä lapsia niin se huolenpito tavallaan jatkuu myös exää kohtaan. Ellet oo kyyninen kus...ä. Mä luulen et se et Hellu olis tyytyväinen ei vaatis paljon mut Mikko kiukuttelee ku aikuislapsi.
Mistä teitä tulee?Uskoisin että kaikkien tuttavapiirissä on avioero pareja.Hoitavtko näissä eroissa ex miehet vielä ex vaimonsa asumisen elatuksen yms?En käsitä miten Helenan kohdalla nainen nähdään avuttomana olentona joka ei itsenäisesti pysty hoitamaan elämäänsä.Ei asuntoa ei töitä eikä kykene hoitamaan lapsiaan.Ex mies velvoitetaan kaiken.Tämä vaan ei ole todellista
Vierailija kirjoitti:
No miten ajattelit että Helena on pitänyt Mikosta huolta? Eikun joo, unohdin miten pyyteettömästi hän muutti Mikon kesämökillä asumaan pitääkseen siitä huoltoa ja valvoi että työmiehet tekevät hommansa jne. Häntä on huolettanut myös Mikon alkoholinkäyttöä - liikuttavaa!
Veikkaan, arvaan, luulen, oletan, kuvittelen... näin ne mikkofanit arvuuttelee. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee uusiin naimisiin kun edellinen on tavallaan vielä kesken; mihin kiire? Helena on Mikon lasten ÄITI. Mikon pitäisi hoitaa asiat toisin. Onkohan Mikko luonnevikainen?
Sydän tahtoo mitä sydän tahtoo. Normaalisti tuo ero olisi hoidettu puolessa vuodessa eli ehkä jopa vuoden 2020 aikana mutta joku pitkitti prosessia ja siksi ero nuijittiin lopullisesti vasta 2023. Kolme vuotta on pitkä aika, ei se mikään ihme ole jos uusi kumppani jo löytyi.
Helena ei vaan mene eteenpäin, löysyisi edes mies
Yksi jo löytyi mutta se meni naimisiin yhden Natalien kanssa.
Sille yhdelle kelpasi käytetty ja hyllytetty toisen täde 3 lapsen kanssa. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee uusiin naimisiin kun edellinen on tavallaan vielä kesken; mihin kiire? Helena on Mikon lasten ÄITI. Mikon pitäisi hoitaa asiat toisin. Onkohan Mikko luonnevikainen?
Sydän tahtoo mitä sydän tahtoo. Normaalisti tuo ero olisi hoidettu puolessa vuodessa eli ehkä jopa vuoden 2020 aikana mutta joku pitkitti prosessia ja siksi ero nuijittiin lopullisesti vasta 2023. Kolme vuotta on pitkä aika, ei se mikään ihme ole jos uusi kumppani jo löytyi.
Helena ei vaan mene eteenpäin, löysyisi edes mies
Yksi jo löytyi mutta se meni naimisiin yhden Natalien kanssa.
Sille yhdelle kelpasi käytetty ja hyllytetty toisen täde 3 lapsen kanssa. 😂😂😂
Helenasta eroon ja Natalie on nyt Mikon vaimo. Helenan pitäisi löytää mies joka rakastaa Helenaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä jatku! Oon 10v sitten eronnut nainen. En ole todellakaan tarvinnut tai halunnut exää huolehtimaan asioista. Katsos, kun asioista huolehtii itse ja kantaa vastuun itse, niin silloin on myös vapaus tehdä kuten tahtoo.
Tämä,näin toimii naiset.
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä sulla on käynyt myös hyvä tuuri ettet oo esim. sairastunut vakavasti tai lapsesi...
Tässä tapauksessa tietenkin huolehdittaisiin lapsesta. Se on eri asia kuin exöstä huolehtiminen.
Isäpuoleni oli vakavasti, kroonisesti sairas. Kyllä se oli äitini, joka hänestä huolehti eikä ex-vaimonsa.
Mun miehen ex-vaimo taas on tätä roikkuvampaa sorttia. Luuli, että eron jälkeenkin mies huolehtii remonteista ja huonekalujen kokoamisista. Suuttui, kun mies tapasi minut, eikä ollutkaan enää ykkösprioriteetti. Tavattiin vasta eron jälkeen.
Että kyllä minulla on tästä kokemusta suuntaan ja toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, arvaan, luulen, oletan, kuvittelen... näin ne mikkofanit arvuuttelee. 😂
Hah, päinvastoin. Ketjussa on ollut jopa suoria lainauksia oikeuden päätöksistä ja siellä esitetyistä faktoista. Toisin kuin mukeilla.
Plus Helenan omista videoista ilmi käyvistä faktoista kuten Helenan tekemistä rikoksista, joista on jo syytteessä.
Sekä myös Helenan itsensä Edinan taloon vuosia sitten tuomasta ja hehkuttamasta Troystä, josta Helena on nyt hipihiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä teitä tulee?Uskoisin että kaikkien tuttavapiirissä on avioero pareja.Hoitavtko näissä eroissa ex miehet vielä ex vaimonsa asumisen elatuksen yms?En käsitä miten Helenan kohdalla nainen nähdään avuttomana olentona joka ei itsenäisesti pysty hoitamaan elämäänsä.Ei asuntoa ei töitä eikä kykene hoitamaan lapsiaan.Ex mies velvoitetaan kaiken.Tämä vaan ei ole todellista
En mä tiedä. Mun ympyröissä eronneet kyllä tosiaan huolehtivat ihan itsestään, ehkä pikemminkin niin että se ex on suurinpiirtein viimeinen jonka kanssa halutaan olla tekemisissä. Asunnot ja muutot on hoidettu itse, jotain kränää voi olla mutta lasten takia ollaan siivosti. Eniten riitaa aiheuttaa toki raha mutta myös esimerkiksi lasten kanssa sovitut säännöt ja niiden noudattaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mukijengi ei arvele, kaikki on faktaa vaikkei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten ajattelit että Helena on pitänyt Mikosta huolta? Eikun joo, unohdin miten pyyteettömästi hän muutti Mikon kesämökillä asumaan pitääkseen siitä huoltoa ja valvoi että työmiehet tekevät hommansa jne. Häntä on huolettanut myös Mikon alkoholinkäyttöä - liikuttavaa!
Kenen Apina viinitonkat oli Kakskerrassa?
Helenasta eroon ja Natalie on nyt Mikon vaimo. Helenan pitäisi löytää mies joka rakastaa Helenaa.
Näin se ehkä on. Jos Helena löytäisi uuden miehen, voisi paha olo alkaa helpottaa. Toivottavasti löytäisi jonkun kunnon hepun joka tarvittaessa puhuisi hänelle järkeä ja rauhoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen nainen kunniallinen mikä asuu monta vuotta avioliitossa olevan 3 lapsen isän kanssa ja leikkii kirkossa hurskasta?. Vastaan että kumpikaan eivät ole kunniallisia eivätkä oikeassa uskossa. Mitä lapset aikuisena tstä sanoo ????
On. Sellainen nainen on ihan kunniallinen koska mies on eronnut. Lapset ei sano siitä mitään koska sillä ei ole nykyaikana mitään väliä. Tervetuloa 2020-luvulle!
Montako vuotta Natalie ja Mikko eli avoliitossa kun Mikkolla ei ollut virallista eroa . ????🤔🤔🤔🤔
Eivät eläneet avoliitossa Minnesotassa, kummallakin oli oma koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Non nyt naiset selvisi. Kesällä huntuhäissä Natalien isä antaa virallisen ortodoksi luvan poksauttaa ikänenon immenkalvon. Koko Koivujen suku kohahtaa. Vasta sitten voivat alkaa naamaan sitä ensimmäistä iltatähteä. Ilmankos ei Näitten vuosien saatossa ei ole tullut tiineeksi kun piti odottaa hääyötä. Aaauuummm...koivunsittepölyä leijuu juhlissa . 😆🤣😆🤣😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kukakohan on sovittu jalkojen pitelijäksi???? Olisiskko Itse Jukka ja vaimo. Olisi aika söpöä.
Mikko on selvittänyt tilanteen lasulle jos on kysytty tai Helena kertonut niin Mikolta varmistettu tilanne.
Minulle sattu maho. No toimii hyvin kodikoneena. Käyn vieraissa.