Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
20701/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on koti, on huvilat ja suku, jolta perintö. Helenalla ei taida olla, vain nämä rikkaat lapset 🤔 on uhka, ettei lapset enää tarvitsisikaan äitiä. 

No ei ole mikään uhka. Ei lapset noin ajattele tai sitten ovat väärin kasvatettu. Äiti on äiti siellä kerrostalokämpässäkin.

Vaan haluaako Helena olla äiti kerrostalokämpässä? 

Vierailija
20702/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntuu unohtavan Mikon tekemän kiusan Helenalle. Mikko näemmä haluaa, että äidin luona asutaan vaatimattomasti ja isällä talot, mökit ja kaikki. Olisi antanut Helenan asua mökillä, lapsilla siellä olisi hyvät oltavat.

Nyt Helena savustettu mökiltä pois katkomalla lämmintä vettä ja sähköjä, ei päässyt pesemään pyykkejä, mykkäkoulun pito, hiippareiden lähettäminen tontille ja naamiomiehet ja lukkojen vaihdot, kun Helena viemässä lapsia kouluun... lista on loputon.

Kyllä miehet osaa olla itsekkäitä, olisi helposti mahdollistanut lapsille mukavan elämän, mutta viitsii kiusata lasten äitiä ja sitä kautta myös lapsia. Lapset ei äitiä hylkää, vaikka mitä Mikko yrittäisi.

Voi miten hyväuskoinen sinä olet. Luuletko että tuo äiti lapsistaan

Äiti on hyvä ja hankkii oltavat työllään eikä loisi päivät pitkät somessa kyyläten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20703/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että Natalie  rintoihin noussut maitoa runsaasti kun pihtisynnytti painavat kolmoset joita odotti tosi pitkään .

Luulen että lapset kukkuilee sille läpyskälle ., samoin Mikolle. Tottakai heillä on ikävä äitiään.

No Helena tekee neljännen yksinhuoltajahakemuksen ja hoitaa ihmep**tunsa ihan itse. Likka lähtee ensi syksynä äidin hoiviin, jos kukkuilee ja loput penskat perässä. Eikö tuo 1260 euroa ollut itse asiassa koko kuukauden lasten elarit?

Näin on. Jos mun muksut alkaa ryttyilemään, niin terve menoa. Tuo tytärhän on pelkkää v**tu tää on niin sairasta -juttua. 

Miksi olet noin aressiivinen ?   Harmittaako sinua vielä se perujen rökäletappio  vielä vihreistä ja vasemmistostakin huonommaksi ???🤭🤭🤭

Vierailija
20704/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei näytä tajuavan, miksi Helena "ränttää" asioita Mikosta instaan?

Lopettaisiko Mikko Helenan kiusaamisen, jos Helena ei julkaisisi mitään instassa?

Vastaus: Ei loppuisi, vaan Mikko kiusaisi entistä kamalammin, kun saisi katseilta piilossa tehdä kaikkea ilkeää. 

Lopeta Mikko kiusaaminen, niin ei tartte Helenalla kertoa koko maailmalle sun per*eilystä. Hyvin yksinkertaista. 

Vierailija
20705/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntuu unohtavan Mikon tekemän kiusan Helenalle. Mikko näemmä haluaa, että äidin luona asutaan vaatimattomasti ja isällä talot, mökit ja kaikki. Olisi antanut Helenan asua mökillä, lapsilla siellä olisi hyvät oltavat.

Nyt Helena savustettu mökiltä pois katkomalla lämmintä vettä ja sähköjä, ei päässyt pesemään pyykkejä, mykkäkoulun pito, hiippareiden lähettäminen tontille ja naamiomiehet ja lukkojen vaihdot, kun Helena viemässä lapsia kouluun... lista on loputon.

Kyllä miehet osaa olla itsekkäitä, olisi helposti mahdollistanut lapsille mukavan elämän, mutta viitsii kiusata lasten äitiä ja sitä kautta myös lapsia. Lapset ei äitiä hylkää, vaikka mitä Mikko yrittäisi.

Kyllä minä annan exän ja ex- appiukon lomailla lastemme kanssa omistamallani mökillä. Itse olen purjehtimassa kesän ja kiva kun mökkivahdit huolehtivat paikasta.

Jos asiasta on sovittu, on se tietysti ok. Tässähän ei siitä ole kyse, Helena meni paikalle ilman sen kummempia keskusteluja tai sopimisia ja jäi 10 kuukaudeksi vaikka Mikko vienosti vihjaili että olisi jo aika lähteä. Sen lisäksi tietysti että kun "talonvahti" oli paikalla, ei tontilla olisi saanut olla kukaan muu. Vähän eri asia siis.

Vierailija
20706/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee mieleen sellainen kuvio, että tunneasiat ja taloudelliset asiat sekä lasten elämät ovat vieläkin sekaisin eron jälkeen, joka on tapahtunut käytännössä jo vuosia sitten. Meidän ulkopuolisten on hyvin vaikeaa arvioida aikuisten motiiveja, kun sopua ei saada, vaikka ammattilaistenkin apua on käytetty. Vaikka useita sopimusehdotuksia on tehty ilmeisesti kummaltakin puolelta, niin kaikki tyssää aina johonkin. 'Kun nokka nousee, niin pyrstö tarttuu. Kun pyrstö nousee, niin nokka tarttuu.' Mikä on se liima, joka tätä taistoa pitää käynnissä? Kertokaa se minulle.

Ei ole mitään taistoa. On vain yhden ihmisen loputon kostonhalu. Sitä paitsi mitään sopimusehdotuksia ei ole tehty Hellun puolelta. Kaikki on vain torjuttu  kun H *ei halua olla köysissä*, toisin sanoen LISÄrahalle ei pitäisi olla mitään ehtoja. Pitäisi vain saada solvata exää niin kuin ennenkin maailman tappiin. 

Vierailija
20707/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on koti, on huvilat ja suku, jolta perintö. Helenalla ei taida olla, vain nämä rikkaat lapset 🤔 on uhka, ettei lapset enää tarvitsisikaan äitiä. 

No ei ole mikään uhka. Ei lapset noin ajattele tai sitten ovat väärin kasvatettu. Äiti on äiti siellä kerrostalokämpässäkin.

Se on Helenan asia. Mikä vika kerrostalokämpässä muuten noin yleisesti on?

Vierailija
20708/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että Natalie  rintoihin noussut maitoa runsaasti kun pihtisynnytti painavat kolmoset joita odotti tosi pitkään .

Luulen että lapset kukkuilee sille läpyskälle ., samoin Mikolle. Tottakai heillä on ikävä äitiään.

No Helena tekee neljännen yksinhuoltajahakemuksen ja hoitaa ihmep**tunsa ihan itse. Likka lähtee ensi syksynä äidin hoiviin, jos kukkuilee ja loput penskat perässä. Eikö tuo 1260 euroa ollut itse asiassa koko kuukauden lasten elarit?

Älä pura pahaa oloasi lapsiin.   Eihän peruilta lähtenyt kun puolet äänestäjistä.. rauhotu.  😂😂😂😂😂😂

Vierailija
20709/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei näytä tajuavan, miksi Helena "ränttää" asioita Mikosta instaan?

Lopettaisiko Mikko Helenan kiusaamisen, jos Helena ei julkaisisi mitään instassa?

Vastaus: Ei loppuisi, vaan Mikko kiusaisi entistä kamalammin, kun saisi katseilta piilossa tehdä kaikkea ilkeää. 

Lopeta Mikko kiusaaminen, niin ei tartte Helenalla kertoa koko maailmalle sun per*eilystä. Hyvin yksinkertaista. 

Kerro mulle edes yksi esimerkki jolla Mikko *kiusaa*. 

Vierailija
20710/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko ei tarvitse Helenaa enää yhtään mihinkään, ei edes lasten huoltajaksi. Mikon ei tarvitse kiusata. Helena on kuin vanha tiskirätti. Ja se on fakta! 

Vierailija
20711/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tulosta tuli, Mikko teki Helenasta vaimon, talutti kirkkoon, ei eletty synnissä kuten monet muut."

Ensimmäinen lapsi taisi syntyä vuonna 2013 ja kirkkoon talutettiin vuonna 2014.  Olisi kannattanut jättää taluttamatta. 

Jos olisin Ollut Mikko olisin tyrkännyt molluskan takaisin respaan ja maksanut elarit

Vierailija
20712/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet näyttävät uskovan Helena Koivun narratiivin, jonka mukaan kyse on muka "symmetrisestä riidasta".

Ei ole. Toinen osapuoli on noudattanut kaikkia yhdessä tehtyjä sopimuksisa  sekä oikeuden päätöksiä. Ei ole riitauttanut ainuttakaan. Lisäksi on tehnyt lukuisia sovintoesityksiä, tarjonnut asuntoa ym.

Toinen osapuoli ei ole noudattanut ainuttakaan itse tekemäänsä ja allekirjoittamaansa sopimusta  vaan on riitauttanut ne kaikki, vaikka ne olisivat olleet enemmän hänen oman etunsa mukaisia. Kun oikeuden päätökset ovat tulleet, hän ei noudata niitäkään. Ei sopimuksiaan, ei oikeuden päätöksiä.

Toinen osapuoli suojelee lapsiaan ja yrittää kaikin keinoin pitää heidät poissa julkisuudesta. Toinen ruokkii kohujulkisuutta ja loukkaa jatkuvasti lastensa yksityisyyttä ja jopa videoi lastensa hätää ja julkaisee videot.

Toinen osapuoli ei syyttele eikä hauku toista. 

Toinen taas on vuosikausia  erittäin julkisesti mustamaalannut ja haukkunut toista osapuolta kaikenlaisilla valheilla ja jäätyään niistä kiinni  kehitellyt narratiivin laajoista toisen osapuolen  muka maksamista lahjuksista ja salaliitoista jo kahdella mantereella. 

Toinen ei ole syyllistynyt mihinkään rikoksiin toista vastaan. Toinen on laittomasti eli rikollisesti mm videoinut ja äänittänyt toista ja julkaissut videot, häiriköinyt ja huutanut ja hakannut oveen ja postannut törkeyksiä kuten kalukukkarokuvan ja hänellä on useita syytteitä tuosta niskassaan.

Ja kaiken tuon kiusan ja häiriköinnin on Helena Koivu tehnyt julkisesti ja itse esittänyt todisteet siitä. Mikään sovintoesitys ei ole hänelle kelvannut. Torjui jopa viisi miljoonaa. Jatkaa vaan ex-exän ja tämän perheen ja jopa omien lastensa piinaamista.

Vierailija
20713/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas päästiin siihen, että kun Mikolla on rahaa. Ihan oikein perintökin tiedossa.

Vierailija
20714/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruikkiko Hellu silareistaan vetistä maitoa suoraan Troyn suuhun?

Vierailija
20715/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei sulla ole lapsia ja siksi puhut noi rumasti tässä ja muissakin ketjuissa toisten lapsista."

Kyllä mulla on lapsia. Jos mun lapset ryttyilee ja minä maksan menot ja käyn töissä, niin ei todella hypitä nenille.

Niele vaan se persujen rökäle tappio äläkä skitsoo. Jussin kannatus romahti 68 % ja Purran 41 %.. vain puolet äänestäjistä erosi. Rauhotu jo. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
20716/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko ja Natu tulevat nauttimaan kovasti, kun vihdoin saavat lapset taas Helenalle. He saavat suurta tyydytystä, mitä pienempään , ahtaaseen ja ikävään asuntoon lapset joutuvat ja kaiken kruunaa se, jos kämppä on vielä huonomaineisessa lähiössä, missä jengit, huumekauppiaat ja rikolliset terrorisoivat naapurustoa 🔧🥷

Mistä noin päättelit? Käsittääkseni Mikolla ja Natilla on kaunis ja viihtyisä koti isolla pihalla - varmaan kiva paikka lapsille. Äidin vastuulla on sitten rakentaa oma kiva kotinsa.

Off topic, mutta mitä mahtaa tarkoittaa tuo jakoavaimen ja samurain -yhdistelmä? Jotain tee se itse -crocssetiä siellä vaarallisessa naapurustossa? Pidä varasi tai joudut pihatalkoisiin?

Vierailija
20717/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle mätisäkki.

Vierailija
20718/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikko ei osta asuntoa lasten nimiin? Sittenhän hellu ei voisi myydä sitä.

Parempi kun ei mitään asumiskuvioita järjestä Helenalle, se on nyt nähty, ei toimi, kukin omillaan on parempi. 

Vierailija
20719/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pura pahaa oloasi lapsiin.   Eihän peruilta lähtenyt kun puolet äänestäjistä.. rauhotu.  😂😂😂😂😂😂

Kunnallisvaaleissa.

Vierailija
20720/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen puolisoni ja omat lapseni eivät ole ulkopuolisia henkilöitä ja saavat mielellään mökkeillä mökilläni. Ja olen köyhä ihminen eikä ole mitään vierasmökkiä, yksi mökki vain. Olemme jakaneet kesäloman niin, että lapset joilla on tietysti pitkä loma koulusta, ovat mökillä koko kesän ja me aikuiset vuorotellaan lomien mukaan. Varmaan aika tavanomainen juttu muissakin eroperheissä. 

Hienoa! Sun entinen puoliso ei varmaankaan jakele lastenne tietoja ympäri ämpäri ja ränttää sinusta valheita ympäri vuorokauden! 

Miten sinä tiedät Helenan sanomiset valheiksi? Enkä ihmettelisi, jos jokaisen ex ränttäisi somessa kun toimisi kuten Mikko.  

Jos lapsia tai Helenaa on lain mukaan kohdeltu kaltoin, niin kyllä se on sosiaalitoimi tai poliisi ja mahdollisesti oikeuslaitos, joka ratkaisee nämä asiat. On lasten ja ehkä aikuistenkin kannalta traumaattista jakaa perheen hankalassa murrosvaiheessa kaikkea netissä ja julkisuudessa. Ihmiset eivät yleensä ole parhaimmassa kunnossa näissä riitatilanteissa ja se on täysin ymmärrettävää.  Siksi olisi parhainta ottaa näiden asioiden ratkaisemiseksi niin paljon aikaa kuin tarvitaan ja käyttää niitä apuja joita on tarjolla.

Ketju on lukittu.