Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ole ulkopuolinen omalla mökillään. Saatikka lapset, tsiisus sentään...
Helenalla ei ole omaa mökkiä.
Ei mutta mökki on tyhjillään ja lasten kanssa siellä asui. Miksi se on Mikolle vaikeaa antaa lasten ja exän olla tutussa paikassa???? Miljonääri omistaa saa...na puoli Turkua! Useita asuntoja ja kiinteistöjä ja hirvittävät tulot äijällä.
Hyvällä sovulla olisi voinut onnistuakin, että Helena olisi saanut asua vierastalossa. Mutta sopu ei antanut sijaa. Se oli mahdotonta. Helena hallitsi ihan koko tonttia, kuvasi, juoksi huoltomiesten perässä (ja haastoi käräjille), kuvasi kaikkea ja jakoi instaan. Mikolla ei ollut mitään asiaa päätaloon saati perheellä tai ystävillä.
Rikkoi kiinteistöä, sähköportin, teki luvattomia sähkövirityksiä, järjesti kohtauksia, salakuvasi päätaloon. Eikä osallistunut mihinkään kuluihin eurollakaan!
Eihän sinne tontille edes uskaltanut mennä ketään yksin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ole ulkopuolinen omalla mökillään. Saatikka lapset, tsiisus sentään...
Ei tietenkään, mutta Mikon mökillä on.
Lapset näköjään on ulkopuolisia Mikolle.
No voihan Helena mennä johonkin slummiin asumaan missä halvemmat vuokrat. Se on varmaan isän mielestä kiva kun naapurustossa tapellaan ja ryypätään ja huumeruiskuja hiekkalaatikko ja piha täynnä. Siellä ei säily pyörät varastoissa eikä elämän laatu muutenkaan hyvä. Yhteiskunnan tuetut kaikki pantu samoille alueille. Näitä on isommissa kaupungeissa.
Miksi Helenan pitäisi johonkin slummiin mennä asumaan?
MTV Uutiset tavoitti Helena Koivun, joka kertoo luovuttaneensa Edinan asunnon takaisin ex-miehelleen. Hän asuu tällä hetkellä Minnesotassa väliaikaisessa asunnossa.
Olen ollut todella järkyttynyt tästä kaikesta. Erikoisinta tässä on se, että lapseni lähetettiin Suomeen jo ennen tätä omaisuutta koskevaa käräjäoikeuden päätöstä. Minulle sanottiin, että olisin voinut lähteä lasteni mukaan Suomeen, mutta meillä ei ollut siinä vaiheessa lopullista päätöstä raha-asioista, niin en voinut lähteä.
Vierailija kirjoitti:
MTV Uutiset tavoitti Helena Koivun, joka kertoo luovuttaneensa Edinan asunnon takaisin ex-miehelleen. Hän asuu tällä hetkellä Minnesotassa väliaikaisessa asunnossa.
Olen ollut todella järkyttynyt tästä kaikesta. Erikoisinta tässä on se, että lapseni lähetettiin Suomeen jo ennen tätä omaisuutta koskevaa käräjäoikeuden päätöstä. Minulle sanottiin, että olisin voinut lähteä lasteni mukaan Suomeen, mutta meillä ei ollut siinä vaiheessa lopullista päätöstä raha-asioista, niin en voinut lähteä.
lapseni lähetettiin Suomeen jo ennen tätä omaisuutta koskevaa käräjäoikeuden päätöstä. Minulle sanottiin, että olisin voinut lähteä lasteni mukaan Suomeen, mutta meillä ei ollut siinä vaiheessa lopullista päätöstä raha-asioista,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että Natalie rintoihin noussut maitoa runsaasti kun pihtisynnytti painavat kolmoset joita odotti tosi pitkään .
Luulen että lapset kukkuilee sille läpyskälle ., samoin Mikolle. Tottakai heillä on ikävä äitiään.
No Helena tekee neljännen yksinhuoltajahakemuksen ja hoitaa ihmep**tunsa ihan itse. Likka lähtee ensi syksynä äidin hoiviin, jos kukkuilee ja loput penskat perässä. Eikö tuo 1260 euroa ollut itse asiassa koko kuukauden lasten elarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei monikaan nöyrry noihin valvottuihin tapaamisiin.
Ok, eli ensin on änkyröity lasten vahingoksi, sitten kun laitetaan järjestykseen niin änkyröidään lisää?
Mitä Helena on änkyröinyt lasten vahingoksi? Onko sun jotenkin vaikea ymmärtää asioita ja sitä kuka tuossa änkyröi? Mikolle Kakskerta oli tärkeämpi kuin se että lasten tapaamiset toteutuu. Kun Helena toteutti tapaamiset siitä huolimatta, Mikko järjesti kiireellisen sijoituksen. Jos sä nyt jotakuta änkyröinnistä syytät, luulisi edes syyttävän sitä, joka ne asiat sotki.
Aamen!
Höpsis. Helenalle se 2x oli tärkeä, laittoi lapsetkin vaikeaa
Eihän siinä kauaa mene, soitto jotka vuokraa asuntoja, kahden kkkden vuokra, vakuutus, monessa on että pääsee heti asumaan, mööpeleiden osto jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen puolisoni ja omat lapseni eivät ole ulkopuolisia henkilöitä ja saavat mielellään mökkeillä mökilläni. Ja olen köyhä ihminen eikä ole mitään vierasmökkiä, yksi mökki vain. Olemme jakaneet kesäloman niin, että lapset joilla on tietysti pitkä loma koulusta, ovat mökillä koko kesän ja me aikuiset vuorotellaan lomien mukaan. Varmaan aika tavanomainen juttu muissakin eroperheissä.
Hienoa! Sun entinen puoliso ei varmaankaan jakele lastenne tietoja ympäri ämpäri ja ränttää sinusta valheita ympäri vuorokauden!
Ei varmaan ole tarvetta jos kyetty asioista sopimaan eikä koston kierre elä.
Sepä! Täällä puhutaan ihan kuin Helenan ränttäys olisi irrallaan Mikon touhuista ja alkanut ensin. Näistäkin ihan jokainen avautuisi somessa, jos exänsä kanssa eivät saisi edes mökki-asiaa sovittua.
No en todellakaan avautuisi. Hittoako meidän väliset asiat koko kansalle kuuluisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta mökki on tyhjillään ja lasten kanssa siellä asui. Miksi se on Mikolle vaikeaa antaa lasten ja exän olla tutussa paikassa???? Miljonääri omistaa saa...na puoli Turkua! Useita asuntoja ja kiinteistöjä ja hirvittävät tulot äijällä.
Ei varakkuus ole rikos. Eikä Mikolla ole velvollisuutta elättää naista josta on eronnut vuosia sitten. Varsinkin kun hän käyttäytyy noin.
Helena on ollut vuoden maassa, hänellä puolet kuusta vapaata aikaa, meinaatko että hänellä ei ole aikaa hankkia asuntoa? Hänellä on myös aikaa hankkia työpaikka, jolla vuokran voisi maksaa. (Minäpä muuten veikkaan että jos ero olisi ollut sopuisampi, niin Mikko olisi ihan mielellään auttanut. Helena nyt vaan tekee toimillaan itselleen hallaa. Ensin haukkuu ihmisen lyttyyn ja sitten ihmettelee ettei häntä auteta. Jännä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että Natalie rintoihin noussut maitoa runsaasti kun pihtisynnytti painavat kolmoset joita odotti tosi pitkään .
Veikkaan että Mikko on kertonut hänelle konkarina millaista oli olla 3 lapsen synnytyksessä mukana.
Toi ,toki on kertonut ja nati tehnyt vihkoon muistiinpanoja synnytystä ajatellen. 🤣🤣🤣 ..toki,toki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta Mikon mökillä on.
Lapset näköjään on ulkopuolisia Mikolle.
No voihan Helena mennä johonkin slummiin asumaan missä halvemmat vuokrat. Se on varmaan isän mielestä kiva kun naapurustossa tapellaan ja ryypätään ja huumeruiskuja hiekkalaatikko ja piha täynnä. Siellä ei säily pyörät varastoissa eikä elämän laatu muutenkaan hyvä. Yhteiskunnan tuetut kaikki pantu samoille alueille. Näitä on isommissa kaupungeissa.
No lapsethan on Mikolla 50/50. Ei hänen tarvitse eksäänsä nurkissaan katsoa. Helena päättää ihan itse missä haluaa sen 50/50 lastensa kanss
Ei jum**auta nyt ette saa kaaliin, että Mikko ja Helena ovat asuneet jo yli 5,5 vuotta erossa ja avioerokin saatu. HELENA haki itsekin eroa vuonna 2020
Juu, näin on. Oliko sulla joku ajatus tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen aviopuoliso haluaa köyhälle puolisolleen velan niskoilleen kun puoliso on kotona ja tehnyt lapsia lyhyellä aikavälillå???? Millainen on hurjia tuloja ansaitseva puoliso jonka sysää lasten äidin ahdinkoon? Mikolla on rahaa niin paljon ettei velaksi tarvitse ostaa mitään. Kikkailu on varmasti verotuksellinen ja näin erossa sitten kikkailu jatkunut ja sai plaanit itselleen huvittavalla tavalla kun "otti vaimon velat niskoilleen". Uskomattoman laskelmoiva ihminen!
Valmisteli varmaan eroa ja sitä silmällä pitäen otti isoja lainoja Kakskerta vakuutena. Ettei vaan Helenalle jäisi mitään.
Sekin vielä! Ajatella, ja koko Turun on ostanut. Kaikki rakennukset, poliisit, koirat, viranomaiset ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä sovulla olisi voinut onnistuakin, että Helena olisi saanut asua vierastalossa. Mutta sopu ei antanut sijaa. Se oli mahdotonta. Helena hallitsi ihan koko tonttia, kuvasi, juoksi huoltomiesten perässä (ja haastoi käräjille), kuvasi kaikkea ja jakoi instaan. Mikolla ei ollut mitään asiaa päätaloon saati perheellä tai ystävillä.
Rikkoi kiinteistöä, sä
Johan taas pierun lykkäsit. Osaako "mykkä" muuta kuin valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että lapset kukkuilee sille läpyskälle ., samoin Mikolle. Tottakai heillä on ikävä äitiään.
No Helena tekee neljännen yksinhuoltajahakemuksen ja hoitaa ihmep**tunsa ihan itse. Likka lähtee ensi syksynä äidin hoiviin, jos kukkuilee ja loput penskat perässä. Eikö tuo 1260 euroa ollut itse asiassa koko kuukauden lasten elarit?
Kyllä Helenan lapset on lapsia jos sinulla pennut niin pidä pentusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Jos mun muksut alkaa ryttyilemään, niin terve menoa. Tuo tytärhän on pelkkää v**tu tää on niin sairasta -juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helena aikoinaan riitautti sen miljoonan euron avioehdon? Pitikö hän miljoonaa euroa liian pienenä summana? Onko hän itse kertonut syytä tähän riitauttamiseen?
Ei ole saanut miljoonaa. Mikko maksanut oikeudenkäyntikuluja, kun Helena ei halunnut muuttaa Suomeen Turkuun, eikä lapset. Rahan voimalla on lapset viety kodistaan. Loppusumma on Helenalla vieläkin saamatta.
Mikko myös piilottanut/hävittänyt Helenan vaatteet ja henkilökohtaiset tavarat amerikan kodista ja mökiltä, ja nyt ei saa tavaroitaan myöskään vierastalosta. Aika sairasta. Systemaattisesti koitetaan saada toinen romahtamaan.
Kiusaamista sekin että piilottelee(kenties heittää roskiin?) lasten äidin vaatteita.
Mutta Mikkohan on osittain m
Helena varmaan saa vaatteensa kun kysyy ja hakee ne pois
Niin tietenkin, kun Mikko niin ystävällisesti asiat pyynnöstä hoitaa 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Joko Helena on saanut tiedon, että Mikko hakee yksinhuoltajuutta?
Onko lasu kehoittanut??????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat hyvin oikeudentajuisia. Lasten suusta kuulee totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Mikko on kertonut hänelle konkarina millaista oli olla 3 lapsen synnytyksessä mukana.
Toi ,toki on kertonut ja nati tehnyt vihkoon muistiinpanoja synnytystä ajatellen. 🤣🤣🤣
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Helenan lapset on lapsia jos sinulla pennut niin pidä pentusi.
Minulla oli vain poka Jari joka otettiin huostaan kun ryyppäsin alkoholistina jatkuvasti. Nyt mt hulluneläkkeellä täällä Vantaalla.
Mene ylikselle paremmin tietävät ja siellä ei haasteta riitaa ellei muki