Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
20681/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MTV Uutiset tavoitti Helena Koivun, joka kertoo luovuttaneensa Edinan asunnon takaisin ex-miehelleen. Hän asuu tällä hetkellä Minnesotassa väliaikaisessa asunnossa.

Olen ollut todella järkyttynyt tästä kaikesta. Erikoisinta tässä on se, että lapseni lähetettiin Suomeen jo ennen tätä omaisuutta koskevaa käräjäoikeuden päätöstä. Minulle sanottiin, että olisin voinut lähteä lasteni mukaan Suomeen, mutta meillä ei ollut siinä vaiheessa lopullista päätöstä raha-asioista, niin en voinut lähteä. 

Jum....ta millainen isä lapsilla!!! 

Vierailija
20682/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että Natalie  rintoihin noussut maitoa runsaasti kun pihtisynnytti painavat kolmoset joita odotti tosi pitkään .

Luulen että lapset kukkuilee sille läpyskälle ., samoin Mikolle. Tottakai heillä on ikävä äitiään.

No Helena tekee neljännen yksinhuoltajahakemuksen ja hoitaa ihmep**tunsa ihan itse. Likka lähtee ensi syksynä äidin hoiviin, jos kukkuilee ja loput penskat perässä. Eikö tuo 1260 euroa ollut itse asiassa koko kuukauden lasten elarit?

Kyllä Helenan lapset on lapsia jos sinulla pennut niin pidä pentusi.

Ihan samantekevää. Jos haluaa lapsensa tai "pentunsa" itse hoitaa yksinhuoltajana niin, ei muuta kuin uusi yksinhuoltajuus vireille. Likalla on ainakin jo ensi syksynä mahdollisuus muuttaa äitinsä luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20683/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että Natalie  rintoihin noussut maitoa runsaasti kun pihtisynnytti painavat kolmoset joita odotti tosi pitkään .

Luulen että lapset kukkuilee sille läpyskälle ., samoin Mikolle. Tottakai heillä on ikävä äitiään.

No Helena tekee neljännen yksinhuoltajahakemuksen ja hoitaa ihmep**tunsa ihan itse. Likka lähtee ensi syksynä äidin hoiviin, jos kukkuilee ja loput penskat perässä. Eikö tuo 1260 euroa ollut itse asiassa koko kuukauden lasten elarit?

Näin on. Jos mun muksut alkaa ryttyilemään, niin terve menoa. Tuo tytärhän on pelkkää v**tu tää on niin sairasta -juttua. 

Ei sulla ole lapsia ja siksi puhut noi rumasti tässä ja muissakin ketjuissa toisten lapsista.

Vierailija
20684/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Helena on saanut tiedon, että Mikko hakee yksinhuoltajuutta?

Onko lasu kehoittanut??????????

En tiedä, mutta jos Mikko edes oman huoltajuuden haluaa pitää, taitaa olla ainut vaihtoehto, ettei lapsia sijoiteta. Helena jakoi paperit yms. Lapsista julkiseen instaan. Sosiaali varmaan puoltaa Mikon yh. Hakemuksen

Vierailija
20685/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Helena on saanut tiedon, että Mikko hakee yksinhuoltajuutta?

Onko lasu kehoittanut??????????

Ei.

Vierailija
20686/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat hyvin oikeudentajuisia. Lasten suusta kuulee totuuden.

Voi vi**tu. Sitten äidille hoitoon.

Vierailija
20687/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko  se läpyskä viimein  raskaana., vai pieruako se maha pönpöppöttää???

Ja liittyy tähän juttuun ja miten?

Vierailija
20688/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko ja Natu tulevat nauttimaan kovasti, kun vihdoin saavat lapset taas Helenalle. He saavat suurta tyydytystä, mitä pienempään , ahtaaseen ja ikävään asuntoon lapset joutuvat ja kaiken kruunaa se, jos kämppä on vielä huonomaineisessa lähiössä, missä jengit, huumekauppiaat ja rikolliset terrorisoivat naapurustoa 🔧🥷

Näin taitaa olla paras. Köyhä äiti pysyköön köyhänä ja lapset oppikoon millaista on kurjuus.

Vierailija
20689/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Helenan lapset on lapsia jos sinulla pennut niin pidä pentusi.

Helenan lapset?

Vierailija
20690/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen puolisoni ja omat lapseni eivät ole ulkopuolisia henkilöitä ja saavat mielellään mökkeillä mökilläni. Ja olen köyhä ihminen eikä ole mitään vierasmökkiä, yksi mökki vain. Olemme jakaneet kesäloman niin, että lapset joilla on tietysti pitkä loma koulusta, ovat mökillä koko kesän ja me aikuiset vuorotellaan lomien mukaan. Varmaan aika tavanomainen juttu muissakin eroperheissä. 

Hienoa! Sun entinen puoliso ei varmaankaan jakele lastenne tietoja ympäri ämpäri ja ränttää sinusta valheita ympäri vuorokauden! 

Ei varmaan ole tarvetta jos kyetty asioista sopimaan eikä koston kierre elä.

Sepä! Täällä puhutaan ihan kuin Helenan ränttäys olisi irrallaan Mikon t

Kyllä ne mökkiasian sai sovittua. Oikeus vahvisti tämän sopimuksen. 

Vierailija
20691/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena toimii kuin harkiten, että menettäisi lastensa huoltajuuden. Ei rahaa, niin ei äitiäkään. Kosto tämäkin Mikolle, lapset syyttävät Mikkoa. 

Tälläkin hetkellä Helena paasaa omaisuudestaan ja omista oikeuksistaan lasten varjolla.

Haluaa rahaa siitä, että on äiti. Ei taida haluta olla äiti, jos rahaa ja materiaa ei tule? 

Vierailija
20692/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Mikko ei osta asuntoa lasten nimiin? Sittenhän hellu ei voisi myydä sitä.

Vierailija
20693/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ja Natu tulevat nauttimaan kovasti, kun vihdoin saavat lapset taas Helenalle. He saavat suurta tyydytystä, mitä pienempään , ahtaaseen ja ikävään asuntoon lapset joutuvat ja kaiken kruunaa se, jos kämppä on vielä huonomaineisessa lähiössä, missä jengit, huumekauppiaat ja rikolliset terrorisoivat naapurustoa 🔧🥷

Näin taitaa olla paras. Köyhä äiti pysyköön köyhänä ja lapset oppikoon millaista on kurjuus.

Näin on. Mikolle on pääasia päästä kostamaan Helenalle, jos lapset kärsivät siinä sivussa, so what.

Vierailija
20694/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Helenan asia. Hänhän se lapsilleen olosuhteet valitsee. 

Vierailija
20695/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen puolisoni ja omat lapseni eivät ole ulkopuolisia henkilöitä ja saavat mielellään mökkeillä mökilläni. Ja olen köyhä ihminen eikä ole mitään vierasmökkiä, yksi mökki vain. Olemme jakaneet kesäloman niin, että lapset joilla on tietysti pitkä loma koulusta, ovat mökillä koko kesän ja me aikuiset vuorotellaan lomien mukaan. Varmaan aika tavanomainen juttu muissakin eroperheissä. 

Empä usko että on tavanomainen teidän systeemi. , eikä tämä olekaan teidän erokeissi vaan Koivujen, rinnakkaiselo ei todellakaan onnistu ja Helenan taipumus jäädä asumaan Mikon omistamiin rakennuksiin  jo 2 kertaa eron aikana, ensin  Edinassa ja sitten kakskerrasta. Poliisi voimin piti poistaa. 

Vierailija
20696/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee mieleen sellainen kuvio, että tunneasiat ja taloudelliset asiat sekä lasten elämät ovat vieläkin sekaisin eron jälkeen, joka on tapahtunut käytännössä jo vuosia sitten. Meidän ulkopuolisten on hyvin vaikeaa arvioida aikuisten motiiveja, kun sopua ei saada, vaikka ammattilaistenkin apua on käytetty. Vaikka useita sopimusehdotuksia on tehty ilmeisesti kummaltakin puolelta, niin kaikki tyssää aina johonkin. 'Kun nokka nousee, niin pyrstö tarttuu. Kun pyrstö nousee, niin nokka tarttuu.' Mikä on se liima, joka tätä taistoa pitää käynnissä? Kertokaa se minulle.

Vierailija
20697/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on koti, on huvilat ja suku, jolta perintö. Helenalla ei taida olla, vain nämä rikkaat lapset 🤔 on uhka, ettei lapset enää tarvitsisikaan äitiä. 

Vierailija
20698/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sulla ole lapsia ja siksi puhut noi rumasti tässä ja muissakin ketjuissa toisten lapsista."

Kyllä mulla on lapsia. Jos mun lapset ryttyilee ja minä maksan menot ja käyn töissä, niin ei todella hypitä nenille.

Vierailija
20699/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on koti, on huvilat ja suku, jolta perintö. Helenalla ei taida olla, vain nämä rikkaat lapset 🤔 on uhka, ettei lapset enää tarvitsisikaan äitiä. 

No ei ole mikään uhka. Ei lapset noin ajattele tai sitten ovat väärin kasvatettu. Äiti on äiti siellä kerrostalokämpässäkin.

Vierailija
20700/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikä se liima on? Kun Helena ei pysty kiristämään mikkoa kakskerralla tai lasten hyvinvoinnilla, elintaso romahtaa. Lapset eivät tarvitse rikasta äitiä, vain äidin jolla oma elämä kunnossa. Mikko tietää sen ja Helena ei halua järjestää eläämäänsä niin, että ei saa niitä oltavia. Ei ole järkeä olla äiti normitulousena, jos lapset alunperinkin ovat turvanneet ne oltavat. 

Ketju on lukittu.