Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei näytä tajuavan, miksi Helena "ränttää" asioita Mikosta instaan?
Lopettaisiko Mikko Helenan kiusaamisen, jos Helena ei julkaisisi mitään instassa?
Vastaus: Ei loppuisi, vaan Mikko kiusaisi entistä kamalammin, kun saisi katseilta piilossa tehdä kaikkea ilkeää.
Lopeta Mikko kiusaaminen, niin ei tartte Helenalla kertoa koko maailmalle sun per*eilystä. Hyvin yksinkertaista.
Kerro mulle edes yksi esimerkki jolla Mikko *kiusaa*.
Mykkäkoulu on hyvin yleinen henkisen väkivallan muoto. Mikko ei puhu, ei ala keskustelemaan edes lapsia koskevista asioista, vaan asiat hoituu lasten välityksellä. Lapsille olisi erittäin tärkeää nähdä, että lapsille rakkaat vanhemmat ovat keskenään väleissä.
Kaikenlainen asumisen vaikeuttaminen. Turvallisuudentunteen horjuttaminen kaiketi tarkoituksena. Väkivaltaa on monenlaista, ei vain fyysistä. Ottakaa selvää.
Tavarat. Antaisi vaatteet ja muut henkilökohtaiset tavarat takaisin. Tuossa ihan muutama, pahin tietenki tämä viimeisin: kodista häätö ja lasten sijoittaminen isälle. Kamalaa ja surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mikko ei osta asuntoa lasten nimiin? Sittenhän hellu ei voisi myydä sitä.
Parempi kun ei mitään asumiskuvioita järjestä Helenalle, se on nyt nähty, ei toimi, kukin omillaan on parempi.
Ei kukaan eronnut nainen halua xsän kanssa mitään riippuvuus kytköksiä tietenkään. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen aviopuoliso haluaa köyhälle puolisolleen velan niskoilleen kun puoliso on kotona ja tehnyt lapsia lyhyellä aikavälillå???? Millainen on hurjia tuloja ansaitseva puoliso jonka sysää lasten äidin ahdinkoon? Mikolla on rahaa niin paljon ettei velaksi tarvitse ostaa mitään. Kikkailu on varmasti verotuksellinen ja näin erossa sitten kikkailu jatkunut ja sai plaanit itselleen huvittavalla tavalla kun "otti vaimon velat niskoilleen". Uskomattoman laskelmoiva ihminen!
Valmisteli varmaan eroa ja sitä silmällä pitäen otti isoja lainoja Kakskerta vakuutena. Ettei vaan Helenalle jäisi mitään.
No kaiken jälkeen tämä on hyvin todennäköistä. Se miljoonan erosumma on mukavasti näin haluttu "palauttaa" Mikolle. Kieroa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että Natalie rintoihin noussut maitoa runsaasti kun pihtisynnytti painavat kolmoset joita odotti tosi pitkään .
Luulen että lapset kukkuilee sille läpyskälle ., samoin Mikolle. Tottakai heillä on ikävä äitiään.
No Helena tekee neljännen yksinhuoltajahakemuksen ja hoitaa ihmep**tunsa ihan itse. Likka lähtee ensi syksynä äidin hoiviin, jos kukkuilee ja loput penskat perässä. Eikö tuo 1260 euroa ollut itse asiassa koko kuukauden lasten elarit?
Älä pura pahaa oloasi lapsiin. Eihän peruilta lähtenyt kun puolet äänestäjistä.. rauhotu. 😂😂😂😂😂😂
Kunnallisvaaleissa.
Ja lopulta minulle on ihan samaa, rakennetaanko Vaasaan muslimeille moskeija vai Vantaalle leikkipuistoon 100k:n kiipeilytelineet. Ihan saman tekevää on myös, saako Turku raitiovaunliikenteen ennen Tamperetta.
Miksi ihmiset eivät vain ole onnellisia nyt kun tilanne on hyvä kaikkien kannalta? Nainen saa kyllä mahdollisuuden näyttää kykynsä vastuun kantamisessa kunhan nyt saa asiansa kuntoon. Toivon hänellekkin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että Natalie rintoihin noussut maitoa runsaasti kun pihtisynnytti painavat kolmoset joita odotti tosi pitkään .
Luulen että lapset kukkuilee sille läpyskälle ., samoin Mikolle. Tottakai heillä on ikävä äitiään.
No Helena tekee neljännen yksinhuoltajahakemuksen ja hoitaa ihmep**tunsa ihan itse. Likka lähtee ensi syksynä äidin hoiviin, jos kukkuilee ja loput penskat perässä. Eikö tuo 1260 euroa ollut itse asiassa koko kuukauden lasten elarit?
Älä pura pahaa oloasi lapsiin. Eihän peruilta lähtenyt kun puolet äänestäjistä.. rauhotu. 😂😂😂😂😂😂
Kunnallisvaaleissa.
Hyvä että tunnustit vitutulksesi. Näin kansa näytti mitä mieltä ovat. Perut häviää lopullisesti kartalta. Aika kiva.😂😂😂
Minnesotalaisen oikeuden päätöksen mukaan pariskunnan lapset määrättiin asumaan isänsä luo Turkuun, kun taas Helena olisi toivonut heidän jäävän Yhdysvaltoihin.
Ja sen jälkeen viety multa kaikki talot, autot ja muut pois. Oletetaan nyt sitten, että mun pitäisi olla täällä ja tarjota lapsille samat oltavat, se on ollut se haaste.
Helenan mukaan häneen on kohdistunut myös kritiikkiä tilanteen vuoksi.
En pysty sitä näin heti tarjoamaan heille ja sitten käännetään sitäkin mua vastaan, että millainen äiti sä olet, kun et ole täällä.
Monet täällä sanoo että Mikko ei rakasta lapsiaan koska ei maksa Helenalle jne. Minäpä luulen että Mikko rakastaa lapsiaan aika paljonkin - jos hän ei rakastaisi, ei hän niistä lapsista niin tappelisi. Joku hunsvotti-isä olisi jo antanut huoltajuuden Hellulle ja maksanut elarit ainoastaan. Mikko taas yrittää pitää lapset turvassa ja asettaa Helenalle rajoja, ehkä jopa sellaisia ehtoja jotka ovat Helenan omaksi parhaaksi vaikka hän ei sitä niin näekään.
- uusi mies joutuisi maksamaan vuokraa --> jonkinlaista rotia siipeilijöille jotka yrittäisivät hyötyä Hellusta
- tarjoaa järkevämpää asuntoa kuin Kakskerta
- on kuitannut ison osan Hellun velkoja pois, jotta saisi elämänsä jotenkin alkuun.
- yrittää saada Hellun ottamaan järkeviä askelia ja etsimään sen oman kodin.
- yrittää erilaisin tavoin, mm. tarjousten avulla saada Hellun lopettamaan perheasioiden jakamisen
- yrittää huolehtia siitä että lapsilla on rutiniit ja turvallinen lapsuus
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee mieleen sellainen kuvio, että tunneasiat ja taloudelliset asiat sekä lasten elämät ovat vieläkin sekaisin eron jälkeen, joka on tapahtunut käytännössä jo vuosia sitten. Meidän ulkopuolisten on hyvin vaikeaa arvioida aikuisten motiiveja, kun sopua ei saada, vaikka ammattilaistenkin apua on käytetty. Vaikka useita sopimusehdotuksia on tehty ilmeisesti kummaltakin puolelta, niin kaikki tyssää aina johonkin. 'Kun nokka nousee, niin pyrstö tarttuu. Kun pyrstö nousee, niin nokka tarttuu.' Mikä on se liima, joka tätä taistoa pitää käynnissä? Kertokaa se minulle.
Ihan sen takia, kun Helena käyttäytyy psykomaisesti eikä suostu uskomaan millään, että suhde Mikkoon päättyi jo kuusi vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei sulla ole lapsia ja siksi puhut noi rumasti tässä ja muissakin ketjuissa toisten lapsista."
Kyllä mulla on lapsia. Jos mun lapset ryttyilee ja minä maksan menot ja käyn töissä, niin ei todella hypitä nenille.
Niele vaan se persujen rökäle tappio äläkä skitsoo. Jussin kannatus romahti 68 % ja Purran 41 %.. vain puolet äänestäjistä erosi. Rauhotu jo. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Näkyy kyllä räikeästi että persujen romahdusta ottaa ämmyleihin kovi kovasti aivoon kun täällä raivoon.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruikkiko Hellu silareistaan vetistä maitoa suoraan Troyn suuhun?
Kumpikin tyyppi hyvin putokaoutoja
Kröhöm, eli siis ymmärsinkö oikein? Mikon omaisuus ei olisi Mikon omistuksessa? 😳😁🤭??????
Se talo ja ne oltavat, jotka olivat myös Amerikassa. Olisi ne viikko-viikko-aikataulut, pystyisimme olemaan lähekkäin ja asuisimme siten, kuten Amerikassakin, Helena kuvailee.
Hän ei kuitenkaan haluaisi tilannetta, jossa kaikki tehtäisiin Mikon ehdoilla ja omaisuus olisi hänen omistuksessaan.
Mikolla ja lapsilla on parempi ilman Helenaa. Eikös jo Amerikassa Helena vaikeuttanut Mikon lapsivuoroja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee mieleen sellainen kuvio, että tunneasiat ja taloudelliset asiat sekä lasten elämät ovat vieläkin sekaisin eron jälkeen, joka on tapahtunut käytännössä jo vuosia sitten. Meidän ulkopuolisten on hyvin vaikeaa arvioida aikuisten motiiveja, kun sopua ei saada, vaikka ammattilaistenkin apua on käytetty. Vaikka useita sopimusehdotuksia on tehty ilmeisesti kummaltakin puolelta, niin kaikki tyssää aina johonkin. 'Kun nokka nousee, niin pyrstö tarttuu. Kun pyrstö nousee, niin nokka tarttuu.' Mikä on se liima, joka tätä taistoa pitää käynnissä? Kertokaa se minulle.
Ihan sen takia, kun Mikko käyttäytyy psykomaisesti ja kierosti.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla on koti, on huvilat ja suku, jolta perintö. Helenalla ei taida olla, vain nämä rikkaat lapset 🤔 on uhka, ettei lapset enää tarvitsisikaan äitiä.
Eihän se mikään uhka ole vaan siunaus. Eihän Hellu ole lapsille kuin häiriöksi. Antaa lasten nyt elää ja kasvaa rauhassa Mikon ja Natalien luona ilman että joku koko ajan julkaisemassa heistä kuvia nettiin ja aivopesemässä valheilla.
Itse eronnnut aikanaan ja oli avioehto. Kumpikin pitää oman omaisuutensa. Meillä yhteishuoltajuus ja exä asuu kaupungin kerrostalossa minulla on oma uudehko talo.
Ei eron jälkeen minulla ole mitään velvollisuutta maksella eksäni asumisia eikä kenelläkään ole hyvänen aika. Miten naiiveja täällä ollaan asiassa?
Eikä yhteinen jälkikasvu ei tuo mitään lisä velvollisuutta eron jälkeen eksien elintasolle vaikka joku ei sitä ymmärräkkään näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisiko Mikko Helenan kiusaamisen, jos Helena ei julkaisisi mitään instassa?
Vastaus: Ei loppuisi, vaan Mikko kiusaisi entistä kamalammin, kun saisi katseilta piilossa tehdä kaikkea ilkeää.
Lopeta Mikko kiusaaminen, niin ei tartte Helenalla kertoa koko maailmalle sun per*eilystä. Hyvin yksinkertaista.
Mykkäkoulu on hyvin yleinen henkisen väkivallan muoto. Mikko ei puhu, ei ala keskustelemaan edes lapsia koskevista asioista, vaan asiat hoituu lasten välityksellä. Lapsille olisi erittäin tärkeää nähdä, että lapsille rakkaat vanhemmat ovat keskenään väleissä.
Kaikenlain
"Lähde nyt menee"😂 Etkö muuta keksi?
Helena on hyvin järkevästi ja selkeästi kertonut tilanteesta instassaan. Erittäin fiksun ja rehellisen oloinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei sulla ole lapsia ja siksi puhut noi rumasti tässä ja muissakin ketjuissa toisten lapsista."
Kyllä mulla on lapsia. Jos mun lapset ryttyilee ja minä maksan menot ja käyn töissä, niin ei todella hypitä nenille.
Niele vaan se persujen rökäle tappio äläkä skitsoo. Jussin kannatus romahti 68 % ja Purran 41 %.. vain puolet äänestäjistä erosi. Rauhotu jo. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Näkyy kyllä räikeästi että persujen romahdusta ottaa ämmyleihin kovi kovasti aivoon kun täällä raivoon.🤭
Oletko huomannut, että olet Helena Koivu -ketjussa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulu on hyvin yleinen henkisen väkivallan muoto.
Mikko ei puhu, ei ala keskustelemaan edes lapsia koskevista asioista, vaan asiat hoituu lasten välityksellä. Lapsille olisi erittäin tärkeää nähdä, että lapsille rakkaat vanhemmat ovat keskenään väleissä.
Kaikenlainen asumisen vaikeuttaminen. Turvallisuudentunteen horjuttaminen kaiketi tarkoituksena. Väkivaltaa on monenlaista, ei vain fyysistä. Ottakaa selvää.
Tavarat. Antaisi vaatteet ja muut henkilökohtaiset tavarat takaisin. Tuossa ihan muutama, pahin tietenki tämä viimeisin: kodista häätö ja lasten sijoittaminen isälle. Kamalaa ja surullista.
Tästä ollaan kuultu vain Helenan näkemys puhumisesta. Toisaalta hänellä on taipumus myös jakaa kaikkea someen, oisko siinä syy miksi Mikko ei halua puhua? Olen jokusen videon nähnyt joissa Mikkokin on ja kyllä hän vaan niissä puhuu. Näkee välillä että Mikkoa suututtaa mutta hän hillitsee itsensä Helenaa paremmin ja pysyy asiallisena. Ei mitään ikkunan rikkomisia tms. Jos vanhemmat eivät ole väleissä niin kyllä siinä on Helenallakin oma osasensa, asenteessa olisi aika tavalla parantamisen varaa.
Asumisen vaikeuttaminen on vähän niin ja näin. Eihän hän voi jäädä asumaan paikkaan jossa ei lupaa asua. Ihan oma paikka olisi sen turvallisuudentunteenkin kannalta paras. Ei ole talkkareita tai muita pelottavia. Jos ex pelottaa ja haluat olla hänestä irti, niin kannattaa muuttaa paikkaansa jossa voi olla exästä irti. Exän kesämökki ei sellainen paikka ole. Tässäkin on Helenalla vähän omaakin pohdintaa tehtävänä.
Tavarat Hellu saa varmasti takaisin kun hänellä on osoite johon ne voi toimittaa. Nyt kun hänellä ei sitä kotia ole ollut niin paha on vitriiniä ja mukia mihinkään lähettää. Kodista häädönkin olisi voinut välttää jos olisi vaan huomionut sen poistumiskehoituksen. Olisi saanut rauhassa pakata tavarat ja muuttaa omaan paikkaan, nyt kaikkien piti käydä läpi tuollainen show.
On tämä foorumi. Tämä pariskunta on jo eronnut. Ositukset tehty. Mitä osaa tästä on vaikea ymmärtää?