Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työttömällä mitään oikeuksia?

Vierailija
25.08.2026 |

Velvollisuuksia on vaikka muille jakaa ja yhdestäkin virheestä rangaistaan vähentämällä jo valmiiksi vähiä rahoja. Ainakin tuntuu siltä ettei työttömällä ole mitään oikeuksia. Ei edes ihmisoikeuksia kun orjaksikin voidaan laittaa. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla. Yksityisyyttä ei ainakaan ole. Palvelujen tarjoamiseksi "tarvitsevat kaikki tiedot" ja niitä käytetään työtöntä vastaan aina tilaisuuden tullen. Sinut laitetaan kuntouttavaan työtoimintaan virkkaamaan ja siksi pitää sosiaalityntekijän saada lukea kaikki traumasi ja ihan kaikki muukin. Juu, ei ole oikeuksia.

Vierailija
2/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kunhan on omaan piikkiinsä työtön niin saa olla just niin vapaasti kuin haluaa. Mutta jos meinaa elätyksen kupata verovaroista, muiden selkänahoista, niin mitenkään vähemmän yllättäen siihen sisältyy velvollisuuksia maksajia kohtaan. Kuinka helvetin laiska demaripaska pitää olla, ettei tuollaista tajua ilman eri sanomista??????!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt saa opiskella niin paljo, ku sielu sietää. Kunhan täyttelee hakemukset.

Vierailija
4/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt saa opiskella niin paljo, ku sielu sietää. Kunhan täyttelee hakemukset.

Ilman työkkärin lupaa ei saa opiskella. Heti katkaistaan tuet jos mitään yrittää.

Vierailija
5/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, kunhan on omaan piikkiinsä työtön niin saa olla just niin vapaasti kuin haluaa. Mutta jos meinaa elätyksen kupata verovaroista, muiden selkänahoista, niin mitenkään vähemmän yllättäen siihen sisältyy velvollisuuksia maksajia kohtaan. Kuinka helvetin laiska demaripaska pitää olla, ettei tuollaista tajua ilman eri sanomista??????!!!!!

Sun mielestä työttömällä ei saa olla mitään oikeuksia. Toivottavasti joudut itse työttömäksi.

Vierailija
6/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkatyön hakeminen ja vastaanottaminen on hyvin eri asia kuin orjuus tai yksityisyyden vieminen.

Vierailija
7/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkatyön hakeminen ja vastaanottaminen on hyvin eri asia kuin orjuus tai yksityisyyden vieminen.

Palkkatöitä ei saa mutta työkokeiluja tyrkytetään. Työkkärin täti voi mennä itse kokeilemaan miltä tuntuu tehdä töitä ilman palkkaa.

Vierailija
8/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän ja ei. Mutta tt-tukea saavat on kuin vankilassa.

Vierailija
9/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus työttömyysturvaan?

Vierailija
10/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-e-l-a-l-o-i-s r-o-t-a-t on pas*a sakkia. Eli ei.

Vierailija
11/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla. Yksityisyyttä ei ainakaan ole. Palvelujen tarjoamiseksi "tarvitsevat kaikki tiedot" ja niitä käytetään työtöntä vastaan aina tilaisuuden tullen. Sinut laitetaan kuntouttavaan työtoimintaan virkkaamaan ja siksi pitää sosiaalityntekijän saada lukea kaikki traumasi ja ihan kaikki muukin. Juu, ei ole oikeuksia.

Mä oikein toivon, että lukisivat potilas asiakirjat, mutta ei taida riittää ammattitaito sanomaan mitään :D

Oon aina antanut luvat kaikkeen, mutta jostain syystä roikotetaan työkykyisenä ja turhissa kuntoutuksissa.

Mihin hittoon ja millä mä kuntoudun kun psykiatrisen hoidon aikana ptsdstä tuli cptsd ja vaikea masennus kääntyi its emurhayritykseksi kun itse hoito oli niin kamalaa?

Varmaan voisin sanoa olevani Maria Magdalena eikä kukaan noteerais.

Vierailija
12/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus käydä paskalla on. Muuta ei tule mieleen.

Vierailija
13/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja siksi perustulo on hyvin aiheellinen. Virkanatsin kanssa ei pysty neuvottelemaan minkäänlaisia etuja itselleen kun koko koneisto on hänen puolellaan. Kaikki vaan sanellaan sinun puolesta. Näinhän asia ei kuulu olla 

Vierailija
14/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikein toivon, että lukisivat potilas asiakirjat, mutta ei taida riittää ammattitaito sanomaan mitään :D

Oon aina antanut luvat kaikkeen, mutta jostain syystä roikotetaan työkykyisenä ja turhissa kuntoutuksissa.

Mihin hittoon ja millä mä kuntoudun kun psykiatrisen hoidon aikana ptsdstä tuli cptsd ja vaikea masennus kääntyi its emurhayritykseksi kun itse hoito oli niin kamalaa?

Varmaan voisin sanoa olevani Maria Magdalena eikä kukaan noteerais.

Kun on yatpeeksi hullu ei välitä vaikka kaikki lukisi ne paperit. Nopentaa vain asiointia. Asiat ei muutu vaikka 10000000 ihmistä net lukis ja tietäis. Eikä sillä ole enää mitään merkitystäkään enää.

Vierailija
15/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et tiedä työttömien todellisuudesta mitään.

Vierailija
16/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nyt ole aivan oikein, että tukienne maksajille varmistetaan, että menee henkilöille, jotka tukiin on oikeastikin oikeutettu, jos tällaisia tukia kerran on pakko olla olemassa. 

Vierailija
17/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkatöitä ei saa mutta työkokeiluja tyrkytetään. Työkkärin täti voi mennä itse kokeilemaan miltä tuntuu tehdä töitä ilman palkkaa.

Työkokeilut alle 25 vuotisille, työkyvyttömille ja kielitaidottomille. Minutkin laitettiin sellaselle, kunnes selvitin ettei tartte olla siellä kun en kuulu mihinkään noista ryhmistä. Työvoimaohjaajat kokeilee kaikkee siistiäkseen tilastoja.

Vierailija
18/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä työttömällä ei saa olla mitään oikeuksia. Toivottavasti joudut itse työttömäksi.

Samaa mieltä, eiköhän se sieltä vielä napsahda, se työttömyys.

Vierailija
19/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikilla piti ja pitäisi olla ihmisoikeudet. Osa miehistä jopa vastustanut ihmisoikeuksia. Ja niille jotkut antoi periksi. Muut ei.

Vierailija
20/34 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minuakin kohdeltu kuin rikollista työkkärissä. Sen takia aloin tekee pimeitä töitä. Väittivät työkkärissä että olen työkyvytön ja juon paljon alkoholia ja minulle ei voi maksaa työttömyysrahaa sen takia. Katkaisivat työttömyysrahan ja en voinut maksaa vuokran loppuosaa. Vein asian käräjille tietenkin mutta siinä meni kauan että tuli oikaisu. Aloin sitten tekee pimeitä töitä ja säästämään rahaa. Sitten ne työkkärissä toi sinne jonkun psykologin ja se yritti että teen jonkun älykkyystestin. Menetin lopullisesti hermot niihin ja uhkasin hakata sen. Yrittävät nöyryyttä minua väittämällä tyhmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan