Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun ravintolat lopettavat yksi toisensa perään: Brahen Kellari, Panini ja Pikku-Torre. Nyt Morrison's

Vierailija
22.08.2026 |

Mikä seuraavaksi? 

https://www.ts.fi/a/7064060

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei ole varaa syödä ulkona 

Vierailija
2/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Rahat on loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tulen jelppimään heti ensikuussa, vaikka työtön olenkin. Kerropa hyvä vielä toimiva ravintola, tai ehkä kysyn ennen aikojaan, meneehän minun matkassanikin ainakin pari päivää.

Vierailija
4/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei ole varaa syödä ulkona 

Ei oo ei. Joskus halvassa pizzeriassa tai aasialaisessa buffetissa perheen kanssa käydään. 

Aiemmin ollaan käyty noissa kaikissa muissa Pikku-Torrea lukuun ottamatta. 

Vierailija
5/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo todellisuuden ihmisten rahatilanteesta. Käänne parempaan voi olla tapahtunut muttei se näy lompakossa.

Vierailija
6/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä tulen jelppimään heti ensikuussa, vaikka työtön olenkin. Kerropa hyvä vielä toimiva ravintola, tai ehkä kysyn ennen aikojaan, meneehän minun matkassanikin ainakin pari päivää.

Mene johonkin lounasbuffettiin. 

Hyvät aamiaiset on mm. Seurahuoneella (Sokos Hotel) ja Marinassa (Blue Radisson) 

Vierailija
7/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni noistakin yrittäjistä tai työntekijöistä on äänestänyt Kokoomusta tai persuja... Että näinhän halusitte.

Vierailija
8/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Teini oli olemassa yli 100 vuotta, kesti sodat ja lamat ja kaikki, mutta tätä hallitusta ei sekään kestänyt. 

Vierailija
9/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerttu. Hyvää kotiruokaa.

Vierailija
10/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintola Teini oli olemassa yli 100 vuotta, kesti sodat ja lamat ja kaikki, mutta tätä hallitusta ei sekään kestänyt. 

Teinin talon edessä on ollut väliaikainen kulkurakennelma jo vuosia, vaikkei taloa ole rempattu ollenkaan. Vaikea sanoa miksi Turku sen sallii. Se on vaikuttanut ravintolan asiakasmääriin. 

Vierailija
11/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerttu. Hyvää kotiruokaa.

Tähti-Baari jos haluaa oikein retroa 😃

https://kotiliesi.fi/ruoka/tahtibaari/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi