Iltalehti: "Miksi kiltti mies ei kelpaa"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/777f815a-ce8b-4ec7-a82b-db089bc1fde8
Kiinnostaisi tietää miksi , mutta juttu on maksumuurin takana 😒 Voisiko joku kertoa?
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen mies saa sädekehän naisten mielestä, koska kostuvat tälle evoluutiopsykologian mukaan parhaana kumppanina, vaikka kuinka satuttaisi naista.
Ja inceliä pännii, kun ei ikinä pääse itse satuttamaan niitä naisia?
"Kaikki ei ensinnäkään asu pienissä piireissä saatikka samassa paikassa koko elämäänsä. Eikä tarvi "pitää lintukirjaa" että kertyy satoja panoja, ihan sama onko mies tai nainen.
N37"
Suomalaisilla on koko elämänsä aikana keskimäärin alle 10 seksikumppania ja vain noin kuudesosalla yli 20. Tuosta on sitten useampaan sataan seksikumppaniin hyvin hyvin pitkä matka eli on onneksi varsin harvojen harrastuksesta kyse tuossa satojen panojen kerryttämisessä.
https://www.terve.fi/artikkelit/suuri-suomalainen-seksikysely-paljastaa…
Väestöliiton Finsex-tutkimus antaa varsin samansuuntaiset tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen mies saa sädekehän naisten mielestä, koska kostuvat tälle evoluutiopsykologian mukaan parhaana kumppanina, vaikka kuinka satuttaisi naista.
Ei naiset lähtökohtaisesti etsi itselleen haitallista kumppania, vaan sellaisen joka pystyy suojelemaan heitä ja tarjoamaan parempaa elämää. Usein näiden miesten kohdalla erehdytään usein valitsemaan se mies, jota syytetään narsisti-exäksi, kun eivät ottaneet vastuuta omista valinnoistaan ja heitä arvostelevat leimataan demonisoidun marginaaliryhmän jäseneksi. Kiltin miehen status on häilyvä, koska heidän pitää osoittaa itsevarmuutensa, sekä heillä on oltava statusta. Kilttien miesten tulisi olla lieviä kusipäitä, jotta he pärjäävät deittimarkkinoilla, mutta heidän tarjonta on yh-äitejä, feministejä ja mt-ongelmista kärsiviä, eikä sellaista heille sopivaa kumppania ollenkaan.
"Tuosta on sitten useampaan sataan seksikumppaniin hyvin hyvin pitkä matka eli on onneksi varsin harvojen harrastuksesta kyse tuossa satojen panojen kerryttämisessä."
Juuri näin. Jos olet erittäin aktiivinen, ajattelet että oikeastaan kaikki muutkin ovat samanlaisia. Ja että on aivan normaalia että on satoja panoja.
Anteeksi mutta edelleen väitän, ettei ole normaalia tai tervettä, vaan liittyy ihmisen huonoihin kiintymyssuhteisiin lapsuudessa tai muihin ongelmiin tunne-elämän puolella.
Vierailija kirjoitti:
"Jos mun mies olis niin tossu, et lähtis vastentahtoisesti kaikkialle mun seurana, se ei olis mun mies. Jotain rotia lässyilyyn.
En tiedä yhtään miesparkkia niissä kaupoissa, joissa minä käyn. Mut maailmalla sellasia varmaan onkin, kun monissa maissa mies maksaa ne naisen ostokset. Ja naiset pukeutuvat miehiä miellyttääkseen."
Mulla on hyvännäköinen mies ja hän viihtyy kyllä sovittelemassa itselleen vaatteita. Useammin se olen minä, joka sitä äijäparkkia kaipailee...
Vihaan sitä sovittamista joten tilaan omat vaatteeni netistä.
N30
Täällä sama. Emme kyl kumpikaan tykkää shoppailuista ja sovituksista. Kumpikaan ei joudu roikkuu yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen kilttimies olisi sitten iisänä, pitäähän lapsille osata välillä jyrähtää. Vai jääkö sekin homma sitten kokonaan äidille?
Ei miehet halua lapsia, ne on naisten höpötyksiä.
Hienoa! Sittenhän esim. tällaiset ulinajutut voi jättää kokonaan huomioimatta ja nauraa niiden kirjoittajille, sillä mitään ongelmaa ei oikeasti ole.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6025072/miesten-lapsihaaveille-uusi-tak…
Se onkin helpottava tieto!
Propagandaa jonka tarkoituk
"väität, että nämä pari ikionnellista nuorta äitiä tässä lähipiirissä vaan esittävät ja teeskentelevät onnellisia? Olet täysin oikeassa. Parin viinilasin jälkeen itkevät kuinka olisivat onnellisempia jos olisivat jääneet sinne työreissulle Italiaan ja luoneet uraa sen sijaan että pitää hoitaa lapsia 24/7."
Yksikään vanhempi ei ole ikinä minun kuullen valittanut siitä, että on saanut lapsia. Ei kukaan. Ikääkin minulla jo on, ja monenlaisia tarinoita reissuissani kuullut. Tutut ja tuntemattomat avautuvat. Murheita ihmisillä on, mutta vanhemmuus itsessään ei ole ollut sellainen.
"Yksikään vanhempi ei ole ikinä minun kuullen valittanut siitä, että on saanut lapsia. Ei kukaan. Ikääkin minulla jo on, ja monenlaisia tarinoita reissuissani kuullut. Tutut ja tuntemattomat avautuvat. Murheita ihmisillä on, mutta vanhemmuus itsessään ei ole ollut sellainen."
Tämä on tätä lapsivihamielisyyttä ja siihen liittyvää propagandaa mikä nyt on muotia.
Ihmiset voisivat pysähtyä miettimään, miksi ovat niin valtavan vihaisia ja ahdistuneita nykyisin. Minä ainakaan en jaksaisi elää elämää jossa vihaan eri asioita. Mieluummin elän omaa elämääni rakastaen, itseäni, miestäni, lapsiani, ystäviäni, vanhempiani jnpp.
"Anteeksi mutta edelleen väitän, ettei ole normaalia tai tervettä, vaan liittyy ihmisen huonoihin kiintymyssuhteisiin lapsuudessa tai muihin ongelmiin tunne-elämän puolella."
Näinpä. Jatkuva seksipartnerien vaihto voi kertoa seksiriippuvuudestakin, ja senkin taustalla on paljon lapsuudesta kumpuavia syitä.
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli noin 1000 naisen otanta siis kuvaisi jo erittäin hyvin Suomen naisia muutaman prosentin virhemarginaalilla.
Selection bias eli valintaharha. Jos tutkimukseen valitset naisia jotka harrastivat seksiä satunnaisen casanovan kanssa niin eipä tuolla tavoin valikoitunut joukko todellakaan edusta naisia keskimäärin. Olipa heitä siis sata, tuhat tai kymmenentuhatta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Harha_(tutkimus)
.
Ei ole olemassa naisia jotka eivät harrasta tai ole joskus harrastaneet tietoisesti tai tietämättään seksiä kerran tai useasti miehen kanssa. Mies ei välttämättä ole casanova tai naisille satunainen tuttavuus.
On naisia, jotka eivät ole harrastaneet seksiä, eivätkä koskaan tule harrastamaan. Edes oman käden kautta.
Jaaha täällä nössöt av mammat avautuu taas kuinka siveästi eläminen ja vauvalässytys on parasta maailmassa
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli noin 1000 naisen otanta siis kuvaisi jo erittäin hyvin Suomen naisia muutaman prosentin virhemarginaalilla.
Selection bias eli valintaharha. Jos tutkimukseen valitset naisia jotka harrastivat seksiä satunnaisen casanovan kanssa niin eipä tuolla tavoin valikoitunut joukko todellakaan edusta naisia keskimäärin. Olipa heitä siis sata, tuhat tai kymmenentuhatta.
.
Ei ole olemassa naisia jotka eivät harrasta tai ole joskus harrastaneet tietoisesti tai tietämättään seksiä kerran tai useasti miehen kanssa. Mies ei välttämättä ole casanova tai naisille satunainen tuttavuus.
Sellainen mies joka harrastaa seksiä
"Kaikki ei ensinnäkään asu pienissä piireissä saatikka samassa paikassa koko elämäänsä. Eikä tarvi "pitää lintukirjaa" että kertyy satoja panoja, ihan sama onko mies tai nainen.
N37"
Panosuhteet ei edelleenkään ole parisuhteita. Tämä täällä jatkuvasti sekoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
"Yksikään vanhempi ei ole ikinä minun kuullen valittanut siitä, että on saanut lapsia. Ei kukaan. Ikääkin minulla jo on, ja monenlaisia tarinoita reissuissani kuullut. Tutut ja tuntemattomat avautuvat. Murheita ihmisillä on, mutta vanhemmuus itsessään ei ole ollut sellainen."
Tämä on tätä lapsivihamielisyyttä ja siihen liittyvää propagandaa mikä nyt on muotia.
Minä tunnen useita vanhempia jotka ovat itkien avautuneet ettei koskaan olisi pitänyt saada lapsia. He vihaavat nykyistä elämäänsä ja jos voisivat mennä ajassa taaksepäin, valitsisivat toisin. Näin tuntevia on ollut aina, mutta ennen siitä ei saanut puhua eikä ollut vaihtoehtoja. Se perhe piti vain perustaa. Nyt kun vihdoinkin asia tabumainen luonne alkaa murtua, yhä useampi uskaltaa tunnustaa ettei todellakaan halua/halunnut lapsia. Ei se ole propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Panosuhteet ei edelleenkään ole parisuhteita. Tämä täällä jatkuvasti sekoitetaan.
Vaikka kuinka monesti tuota toistat se ei tee siitä totta
Vierailija kirjoitti:
"Tuo ei ollut feminismiä, tuo oli miesvihaa. Tuollainen teksti pahentaa asioita ja se ei ole feminismin tarkoitus. T. Feministi"
Feminismi/sovinismi ei mitään muuta eroa kuin kumpaa sukupuolta kehuu ja kumpaa haukkuu.
Ei kuulu feminismiin kenenkään haukkuminen. Mutta feminismin väkisin vääntäminen miesvihaksi tekee feminismin tarpeelliseksi aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kilttien miesten elämä on yleensä mennyt jo täysin pilalle siinä yläasteiässä. Koulukiusaajilla ja lätkänpelaajilla oli tyttöystävät, poikuuskin meni mutta kiltti mies nyhväsi yksin kotona tietokoneen ääressä yh-äidin pilalle passaamana. Koulussa kiusattiin, pääsi itku ja tytötkin nauroivat. Tämän takia moni kiltti mies syrjäytyy työelämästä kun ei ole mitään syytä käydä kouluja tai tehdä uraa kun ei naisillekaan kelpaa. On vain yksinäisyyttä ja katkeruutta. Elämä mennyt täysin ohi koska oleellisesti tärkeät ja opettavaiset kokemukset nuoruudessa jäivät saamatta.
Miksi juuttua nuoruuteen ja menneisyyteen? Ei muuta kuin kohti uutta aikaa ja uusia seikkailuja. Kannattaa vaan lähteä sieltä kotoa tapaamaan ihmisiä. Ei sitä kumppania sieltä kotoa löydä tai surkuttelemalla mennyttä aikaa. Ja kannattaa muistaa etsiä oikeasti samanhenkistä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voisivat pysähtyä miettimään, miksi ovat niin valtavan vihaisia ja ahdistuneita nykyisin. Minä ainakaan en jaksaisi elää elämää jossa vihaan eri asioita. Mieluummin elän omaa elämääni rakastaen, itseäni, miestäni, lapsiani, ystäviäni, vanhempiani jnpp.
No nää kamppanjat aloitetaan trollitehtaissa. Sit hyväuskoiset hölmöt jatkaa niiden levitystä. Ne tunnistaa kyllä, kun toistuvat lähes samanlaisina ketjusta toiseen, oli aihe mikä hyvänsä.
Kun itse olin yläasteella, seiskalla ei tietääkseni kukaan seurustellut, kasilla parilla, kolmella tytöllä oli poikaystävä ja ysillå muutamalla. Lukiovuosinakaan kaikki ei seurustelleet, itse löysin poikaystävän kirjoituskeväänä. En koe jääneeni mistään paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttien miesten elämä on yleensä mennyt jo täysin pilalle siinä yläasteiässä. Koulukiusaajilla ja lätkänpelaajilla oli tyttöystävät, poikuuskin meni mutta kiltti mies nyhväsi yksin kotona tietokoneen ääressä yh-äidin pilalle passaamana. Koulussa kiusattiin, pääsi itku ja tytötkin nauroivat. Tämän takia moni kiltti mies syrjäytyy työelämästä kun ei ole mitään syytä käydä kouluja tai tehdä uraa kun ei naisillekaan kelpaa. On vain yksinäisyyttä ja katkeruutta. Elämä mennyt täysin ohi koska oleellisesti tärkeät ja opettavaiset kokemukset nuoruudessa jäivät saamatta.
Miksi juuttua nuoruuteen ja menneisyyteen? Ei muuta kuin kohti uutta aikaa ja uusia seikkailuja. Kannattaa vaan lähteä sieltä kotoa tapaamaan ihmisiä. Ei sitä kumppania sieltä kotoa löydä tai surkuttelemalla mennyttä aikaa. Ja kannattaa muistaa etsiä oikeasti samanhenkistä seura
Kannattaa laskea rimaa ja etsiä kilttiä naista. Laittaa vaikka kirjeenvaihtoilmoitus yms. Ja tutustua rauhassa sitä kautta uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha täällä nössöt av mammat avautuu taas kuinka siveästi eläminen ja vauvalässytys on parasta maailmassa
Ja voimaantueet miehet vahvistavat huonoa mieskuvaa. Kyllä vauvat voittaa nää " kilttimiehet" mennen tullen.
"Tuo ei ollut feminismiä, tuo oli miesvihaa. Tuollainen teksti pahentaa asioita ja se ei ole feminismin tarkoitus. T. Feministi"
Feminismi/sovinismi ei mitään muuta eroa kuin kumpaa sukupuolta kehuu ja kumpaa haukkuu.