Iltalehti: "Miksi kiltti mies ei kelpaa"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/777f815a-ce8b-4ec7-a82b-db089bc1fde8
Kiinnostaisi tietää miksi , mutta juttu on maksumuurin takana 😒 Voisiko joku kertoa?
Kommentit (421)
"Niin mies tekee ettei pilden saanti lopu"
Ei voi kun nauraa :D Väität, että miehellä ei ole mitään muuta haavetta elämässä kuin saada pildeä? Kumma juttu kun omassa laajassa ystäväpiirissä miehillä on muitakin haaveita, eikä vain niitä vaan tekevät toiveistaan totta.
Nolottais jos oikeasti joku väittäis kaikkia miehiä noin yksinkertaisiksi. Polarisaatio taitaa kuitenkin olla totta, on fiksut ja terveet miehet, ja sitten ne yksinkertaiset ja sairaat.
Ei kannata uhriutua, jos teidän huonot valintanne ovat siihen ajaneet! 🤴🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein meillä kilttimiehillä kuten minulla on varmaan aika pienimutoinen ja persoonattomalta vaikuttava elämä. Siksi naisen pitää raahata meitä kaikkialle, jos erehtyy suhteeseen kanssamme. Ei me todellisuudessa mihinkään haluta, mutta ollaan nyt mieliksi.
Itse olen ruvennut opettelemaan sitä, että ihan oikeasti sanon etten halua keikalle, ravintolaan, matkoille tai mihinkään muuallekaan. Ne ovat mitä hirveimpiä tapoja viettää aikaa. Haluan vain käydä salilla ja kävelyllä ja lukea kirjoja, en halua sählätä mitään ylimääräistä.Mikset valinnut sellaista vaimoa, joka haluaa vain käydä salilla ja kävelyllä ja lukea kirjoja ja joka ei halua sählätä mitään ylimääräistä?
Ei kai kaikkea tarvitse tehdä yhdessä
Ei kaikkea = ei mitään?
"Kilttimiehet" ovat sitä mieltä, että osa miehistä vain luonnostaan saa kaikki naiset, koska ovat sattuneet syntymään niin hyvännäköisinä ja muutenkin onnellisten tähtien alla. Kaikki naiset sen sijaan voisivat heidän mielestään parantaa tasoaan, kun vaan laihduttaisivat ja panostaisivat ulkonäköönsä. Eli naisten kohdalla on ihan oma syy, ellei flaksi käy.
He itse ovat siis ainoa ryhmä, jonka tilanne on kertakaikkisen epäreilu, ja syy kaikissa muissa ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä yhtään miesparkkia niissä kaupoissa, joissa minä käyn. Mut maailmalla sellasia varmaan onkin, kun monissa maissa mies maksaa ne naisen ostokset. Ja naiset pukeutuvat miehiä miellyttääkseen."
Niitä ei täällä ole koska Suomessa inhotaan miehiä. Isossa maailmassakin niitä on liian vähän.
Suomessa inhotaan miehiä? Ja siksi miehiä ei raahata mukaan shoppailee? Näissä jutuissa ei ole järjen hiventäkään.
Suomessa raahataan shoppailemaan mutta näistä ostoshelveteissä ole edes sitä yhtä penkkiä johon istahtaa.
Miten tuo aikuisen miehen raahaaminen kaupoille oikein onnistuu? Pistääkö nainen miehen rautoihin vai antaako miehelle jotain huumaavaa ainetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä yhtään miesparkkia niissä kaupoissa, joissa minä käyn. Mut maailmalla sellasia varmaan onkin, kun monissa maissa mies maksaa ne naisen ostokset. Ja naiset pukeutuvat miehiä miellyttääkseen."
Niitä ei täällä ole koska Suomessa inhotaan miehiä. Isossa maailmassakin niitä on liian vähän.
Suomessa inhotaan miehiä? Ja siksi miehiä ei raahata mukaan shoppailee? Näissä jutuissa ei ole järjen hiventäkään.
Suomessa raahataan shoppailemaan mutta näistä ostoshelveteissä ole edes sitä yhtä penkkiä johon istahtaa.
Miten tuo aikuisen miehen raahaaminen kaupoille oikein onnistuu? Pistääkö nainen miehen rautoihin vai antaako miehelle jotain huumaavaa ainetta?
Sanoo "Tuntuu kuin olis pääkipua tulossa. Tuutko auttaa kaupassa jos se auttais?"
"Koen olevani liian kiltti mies. Vaikka kuinka hyvin kohtelen, kunnioitan ja kuuntelen, niin lopulta jää vain luu käteen. Kai sitten pitäis vaan ruveta kusipääksi."
Ei oo kyl mitään kiltin miehen puhetta tämä, vaan katkeran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo aikuisen miehen raahaaminen kaupoille oikein onnistuu? Pistääkö nainen miehen rautoihin v
Sanoo "Tuntuu kuin olis pääkipua tulossa. Tuutko auttaa kaupassa jos se auttais?"
Mä taas oon kuullu "Sä et KOSKAAN käy mun kaa shoppailee, etkö sä tykkää musta. Pertti kyllä AINA kävi mun kaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kilteillä" miehillä on huonoin asenne naisia kohtaan, usein suorastaan vihamielinen.
Miehet joille on kertynyt kokemusta monista naisista ymmärtävät naisia paremmin ja tajuavat, että naisia on monenlaisia. He eivät niputa kaikkia naisia yhden kyltin alle.
Tarpeeksi monta sataa naista läpikäyneenä en niputa kaikkia yhden kyltin alle vaan noin viiden eri kyltin alle. Kaikilla on omat huonot puolensa.
Miten ihmeen vanha sinä olet, kun olet ehtinyt olla parisuhteessa satojen naisten kanssa?
Kun osaa multitaskata niin tässä reippaassa 40 vuoden iässä on tullu tehtyä ja nähtyä vaikka mitä. Ja kun väärinymmärtäjä miesvihaajat vetää kumminkin herneen nenään niin kaverini (nainen siis) kommentoi että kyllä viriilille 3
Sinä et mitenkään tiedä läheskään kaikista naisistasi yhtään mitään, et heidän hyvistä tai huonoista puolista. Sinä vain luulet tietäväsi ja kuvittelet loput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei olekaan. Ja mikä ihmeen yleistys tuokin on, että naiset tykkää shoppailusta? Mä en oikeasti tunne yhtäkään naista joka tykkäisi siitä, työkaverinaisetkin aina valittaa kun "taas joutuu menemään kauppaan". Shoppailua varmasti rakastaa ne harvat naiset, joilla on ylenmäärin rahaa, on ne sitten omia tai mie
Ruokakaupassa käynti ei ole shoppailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kilteillä" miehillä on huonoin asenne naisia kohtaan, usein suorastaan vihamielinen.
Miehet joille on kertynyt kokemusta monista naisista ymmärtävät naisia paremmin ja tajuavat, että naisia on monenlaisia. He eivät niputa kaikkia naisia yhden kyltin alle.
Tarpeeksi monta sataa naista läpikäyneenä en niputa kaikkia yhden kyltin alle vaan noin viiden eri kyltin alle. Kaikilla on omat huonot puolensa.
Miten ihmeen vanha sinä olet, kun olet ehtinyt olla parisuhteessa satojen naisten kanssa?
Kun osaa multitaskata niin tässä reippaassa 40 vuoden iässä on tullu tehtyä ja nähtyä vaikka mitä. Ja kun väärinymmärtäjä miesvihaajat vetää kumminkin herneen nenään niin kaveri
Sinä et mitenkään tiedä läheskään kaikista naisistasi yhtään mitään, et heidän hyvistä tai huonoista puolista. Sinä vain luulet tietäväsi ja kuvittelet loput.
Ei kukaan tuossa niin väittänytkään. Kyllä usean sadan ihmisen otanta on jo aika kattava, vaikka mielellään saisi olla enemmän niin ihan kaikkia ei tarvi tuntea.
"Mielipidetutkimuksissa, joissa kartoitetaan poliittisten puolueiden kannatusta, otoksen suuruus on yleensä 2000 vastaajaa, jotka edustavat suomalaisia pienoiskoossa eli nais-miesjakauma, ikäjakauma, asuinalueet, sosio-ekonomiset tekijät, ym. vastaavat samassa suhteessa oikeaa, tiedettyä väestöjakaumaa. Näin 2000 vastaajan mielipiteistä voidaan tehdä koko viiden miljoonan suomalaisen perusjoukkoa koskevia päätelmiä (yleensä pienellä 2-3% virhemarginaalilla)."
Eli noin 1000 naisen otanta siis kuvaisi jo erittäin hyvin Suomen naisia muutaman prosentin virhemarginaalilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kilttimies, en katkera, väkivaltainen, ovimatto tai juoppo. Kelpaisin melko monelle, mutta menen aina takalukkoon kun pitäisi vastata flirttiin. Liian näyttävän naisen suorittama lähestymisyritys, saa kaikki varoittimet huutamaan punaisella. Jälkikäteen ajateltuna tulee aina mieleen, että mitä v*ttua nyt taas, onko noita naisia ihan pakko aina juosta pakoon.
Sitä voi hiekoittaa latunsa myös ihan itse.
Minä olin ja olen naisena tällainen. Mikäköhän juttu senkin taustalla. Liika itsetietoisuus ettei osaa mennä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo aikuisen miehen raahaaminen kaupoille oikein onnistuu? Pistääkö nainen miehen rautoihin v
"Onpa kurja kun sulla on pää kipeä. Kannattaako nyt mennä shoppailemaan ollenkaan? Ok, jos on kiireellistä niin sitten Buranaa nassuun. Minä lähden nyt Kaken kanssa kalaan/kaljalle/(mitä sitten haluatkaan)".
Naisena ei tulis mieleenkään väkisin raahata vastentahtoista miestä, enkä niin ole tehnytkään. Menen mieluiten yksin, koska en nauti kaupoilla pyörimisestä, eli pääsen nopeammin kotiin kuin silloin jos pitää ottaa vaikka ystävän toiveet huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo aikuisen miehen raahaaminen kaupoille oi
"Joo kulta en jaksa yhtään käydä kaupoilla. Sillä taas ei ole mitään tekemistä rakkauteni kanssa. Pertti oli Pertti ja minä olen minä, niin se vaan on. Mutta voin rakkautemme vuoksi tehdä kompromissin ja lähteä kerran kuussa, miltäs kuulostais?"
Mut oikeasti, jos toinen olisi noin lapsellinen että sanoisi "etkö tykkää minusta kun et tee sitä tai tätä", niin siinä olisi jo peruste päättää suhde. Ei ole tullut itsellä onneksi vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
"Joo kulta en jaksa yhtään käydä kaupoilla. Sillä taas ei ole mitään tekemistä rakkauteni kanssa. Pertti oli Pertti ja minä olen minä, niin se vaan on. Mutta voin rakkautemme vuoksi tehdä kompromissin ja lähteä kerran kuussa, miltäs kuulostais?"
Mut oikeasti, jos toinen olisi noin lapsellinen että sanoisi "etkö tykkää minusta kun et tee sitä tai tätä", niin siinä olisi jo peruste päättää suhde. Ei ole tullut itsellä onneksi vastaan.
"Mulle ei kelpaa mikkää kompromissit. Jää sä inceli yksin runkkaa, mä meen Pertin kanssa shoppailee ja jään yötä, en oo tulossa enää takas"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo aikuisen miehen raahaaminen kaupoille oi
"Onpa kurja kun sulla on pää kipeä. Kannattaako nyt mennä shoppailemaan ollenkaan? Ok, jos on kiireellistä niin sitten Buranaa nassuun. Minä lähden nyt Kaken kanssa kalaan/kaljalle/(mitä sitten haluatkaan)".
Naisena ei tulis mieleenkään väkisin raahata vastentahtoista miestä, enkä niin ole tehnytkään. Menen mieluiten yksin, koska en nauti kaupoilla pyörimisestä, eli pääsen nopeammin kotiin kuin silloin jos pitää ottaa vaikka ystävän toiveet huomioon.
"Sä et ymmärrä mua ollenkaa! Et oo koskaa ees rakastanu mua. Vihaan sua saatanan sika. Äiti oli oikiassa sun suhteen. Painu helevettiin äläkä tuu ikinä takas"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
On se WT:llä vaikeaa ;)
"Ei kukaan tuossa niin väittänytkään. Kyllä usean sadan ihmisen otanta on jo aika kattava, vaikka mielellään saisi olla enemmän niin ihan kaikkia ei tarvi tuntea.
"Mielipidetutkimuksissa, joissa kartoitetaan poliittisten puolueiden kannatusta, otoksen suuruus on yleensä 2000 vastaajaa, jotka edustavat suomalaisia pienoiskoossa eli nais-miesjakauma, ikäjakauma, asuinalueet, sosio-ekonomiset tekijät, ym. vastaavat samassa suhteessa oikeaa, tiedettyä väestöjakaumaa. Näin 2000 vastaajan mielipiteistä voidaan tehdä koko viiden miljoonan suomalaisen perusjoukkoa koskevia päätelmiä (yleensä pienellä 2-3% virhemarginaalilla)."
Eli noin 1000 naisen otanta siis kuvaisi jo erittäin hyvin Suomen naisia muutaman prosentin virhemarginaalilla."
Sinulla on tuossa se virhe, että mielipidekyselyissä kysytään ihmisten OMIA mielipiteitä, mutta SINÄ teet oletuksia NAISTEN mielipiteistä. Ne sinun omat kuvitelmat eivät ole paskankaan arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
"Ei kukaan tuossa niin väittänytkään. Kyllä usean sadan ihmisen otanta on jo aika kattava, vaikka mielellään saisi olla enemmän niin ihan kaikkia ei tarvi tuntea.
Eli noin 1000 naisen otanta siis kuvaisi jo erittäin hyvin Suomen naisia muutaman prosentin virhemarginaalilla."
Sinulla on tuossa se virhe, että mielipidekyselyissä kysytään ihmisten OMIA mielipiteitä, mutta SINÄ teet oletuksia NAISTEN mielipiteistä. Ne sinun omat kuvitelmat eivät ole paskankaan arvoi
Sinulla on tuossa virhe että luulet vastaavasi yhdelle ihmiselle vaikka kyseessä oli eri kommentoijat. Eka sanoi omasta naistuntemuksestaan ja toinen kommentoi kuinka voi sopivalla otannalla muodostaa kuvan asiasta joka on lähes oikeassa.
No ei olekaan. Ja mikä ihmeen yleistys tuokin on, että naiset tykkää shoppailusta? Mä en oikeasti tunne yhtäkään naista joka tykkäisi siitä, työkaverinaisetkin aina valittaa kun "taas joutuu menemään kauppaan". Shoppailua varmasti rakastaa ne harvat naiset, joilla on ylenmäärin rahaa, on ne sitten omia tai miesten rahoja.
Meille taviksille se on stressaavaa arkista pakkopullaa mikä pitää vaan hoitaa ja jonkun sekin on hoidettava. Vähimmäisvaatimus on, että mies tulee edes sen verran mukaan, että osallistuu kassien kantamiseen. Siihen ei mitään miesparkkia tarvita. Tai sitten pitää olla myös naisparkki, että mäkin saan välillä vaan huilata kun mies rymyää tatti otsassa kaupan läpi.