naisilla "muodissa olevat" löysät farkut turn off.
Sillä saa kyllä vehkeen laskemaan jos jollain. Ihan oikeasti.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, kaikki vääränlaisia farkkuja käyttävät naiset ovat syyllisiä ap:n vehkeen laskemiseen! Huolehditaanpa tästä jatkossakin.
Laitan leggingsit ja apn viisarin ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi yleensä leveälahkeisia housuja pitävät juuri ne naiset, joiden naamakaan ei miellyttäisi, joten heti kun näen naaman niin en katso enää edes alaspäin. Toisin kuin leggings tyttöjen naama saa myös aina skannaamaan koko kropan läpi.
Ja sieltä se suloinen kamelinvarvas hymyilee kutsuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaiset löytäkööt toisensa. En tiedä ketään hyvin pukeutuva naista joka tänä päivänä vetäisi pillit.
Et tunne ketään laihempaa ihmistä, niinkuin sinäkään.
Nykyään niin moni on todella lihavia että mahtuu jalkaan vain leveät housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaiset löytäkööt toisensa. En tiedä ketään hyvin pukeutuva naista joka tänä päivänä vetäisi pillit.
Painan 60 ja pituutta 170. 👍
Hetkinen.... jos lihava nainen vetää jalkaansa 4xl housut mutta ovat silti kireät. Onko hänellä silloin pillifarkut? Mietinpähän vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 60 ja pituutta 170. 👍
Eli pilli fsrkuilla näyttäidit lähinnä puutikulta. Ymmärrän isommat farkut sinulta
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen.... jos lihava nainen vetää jalkaansa 4xl housut mutta ovat silti kireät. Onko hänellä silloin pillifarkut? Mietinpähän vaan.
Käytännössä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap. Minen välitä kettuakaan sinun mielipahasta minun housujen suhteen. Minä välitän oman alakerran hyvinvoinnista mikä on oikein oiva näissä pussihousuissa verrattaen ihailemiisi hiivapöksyihin. Kato ku me tykätään olla hyvinvoivia miehille esiintymisen sijaan.
Kyllä minulla mirri voi ihan hyvin pillifarkuissa. Ymmärrän jos iso lettusi ei siellä mahdu hengittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah ne on ihanat! Mukavat ja niin paljon tyylikkäämmät kuin pillifarkut. Parhaillaankin mulla päällä leveälahkeiset farkut.
Onko maha taiteltu sinne alle
Ei ole mitään isoa mahaa mitä taitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah ne on ihanat! Mukavat ja niin paljon tyylikkäämmät kuin pillifarkut. Parhaillaankin mulla päällä leveälahkeiset farkut.
Onko maha taiteltu sinne alle
Ei ole mitään isoa mahaa mitä taitella.
Mites jenkka kahvat?
Vierailija kirjoitti:
Hah, varmasti kyselen jatkossa tyylineuvot suomijunteilta. 😂
Kysyppä italin rodriquezilta sanoo kuule ihan saman että nyt ne pilli farkut jalkaan tai hame.
Miehenä pidän tuollaisesta tyylistä ihan ok. Naisen vartalon pystyy kyllä hahmottamaan joka tapauksessa löysissäkin vaatteissa.
Käyttäköön vaikka jätesäkkiä jos niin haluaa. Miksi haluaisin katsella naista, joka ei halua tulla katsotuksi?
Alapeukutuksien määrä kertoo sen miten hirveissä housuissa naiset täällä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutuksien määrä kertoo sen miten hirveissä housuissa naiset täällä liikkuu.
Ja hyvästä syystä!
En miehenä katselisi semmoista naista jota eivät muut miehet katsele. Joten jos naisella on leveälahkeiset housut, en katselisi häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tuomittu.
Tuomittu katsomaan leggings tyttöjä helsingin kaivopuistossa.
Nyt kun löysät leveälahkeiset farkut trendaa. Minä käytän niitä. T. Mirkku 57v