Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisilla "muodissa olevat" löysät farkut turn off.

Vierailija
31.03.2025 |

Sillä saa kyllä vehkeen laskemaan jos jollain. Ihan oikeasti.

Kommentit (404)

Vierailija
241/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä pohtinut tätä helsingin keskustassa, en kiinnitä mitään huomiota jos olemus ja pukeutuminen on mallia kerava tai kallio. Katseeni kääntyy heti naiseen jolla on hyvännäköisiä vaatteita päällä.

Vierailija
242/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä pohtinut tätä helsingin keskustassa, en kiinnitä mitään huomiota jos olemus ja pukeutuminen on mallia kerava tai kallio. Katseeni kääntyy heti naiseen jolla on hyvännäköisiä vaatteita päällä.

Joten mammat turh pelätä katseeni kääntyvän teidän puoleen jos pidätte päällä leveälahkeisia farkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei suostu käyttämään leggingsejä. Olisin halunnut että kaikki muutkin näkevät hänen mojovan varustuksensa ja sitä olisi myös mukava kopeloida julkisella paikalla. Typerys käyttää vain löysiä housuja! Jäävät sitten kaikki muodot piiloon.

Käy teetättämässä hänelle oikein tyköistuvat housut kaiken kansan iloksi.

Vierailija
244/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei suostu käyttämään leggingsejä. Olisin halunnut että kaikki muutkin näkevät hänen mojovan varustuksensa ja sitä olisi myös mukava kopeloida julkisella paikalla. Typerys käyttää vain löysiä housuja! Jäävät sitten kaikki muodot piiloon.

Käy teetättämässä hänelle oikein tyköistuvat housut kaiken kansan iloksi.

Katselisin naisena mielellään

Vierailija
245/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sametti farkkuisille kallio hippi naisille on oma mies kuntansa. Yleensä työttömiä elokapinaan kuuluvia soijarouhe vegaaneja.

Baskeri päässä

Vierailija
246/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sametti farkkuisille kallio hippi naisille on oma mies kuntansa. Yleensä työttömiä elokapinaan kuuluvia soijarouhe vegaaneja.

Baskeri päässä

Ei onneksi tarvitse niitä katella.

Vierailija
247/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Käytän löysiä farkkuja laihan runkoni suojana. Enpä ole huomannut kiinnostuneita katseita. Luulen kuitenkin, etteivät housuni ole turnoffereita, vaan jatkumoa epäkiinnostavuudelleni. 

Vierailija
248/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 naisella on liian leveät housut :D

Vierailija
249/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten mammat turh pelätä katseeni kääntyvän teidän puoleen jos pidätte päällä leveälahkeisia farkkuja.

Hyvä 👍

Vierailija
250/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Käytän löysiä farkkuja laihan runkoni suojana. Enpä ole huomannut kiinnostuneita katseita. Luulen kuitenkin, etteivät housuni ole turnoffereita, vaan jatkumoa epäkiinnostavuudelleni. 

Kannattaisi laitta pillifarkut jalkaan jos haluat saada miehen kotiin asti.

Vierailija
251/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerava tai kallio? Täh?

Vierailija
252/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehet: "naiset väittää, että ne pukeutuu itteään varten, vaikka miehiähän ne haluaa miellyttää!"

Vierailija
253/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutukaa naiset miten pukeudutte kunhan pukeudutte pilli farkkuihin tai leggingseihin. Mielummin jälkimmäisiin.

Vierailija
254/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös miehet: "naiset väittää, että ne pukeutuu itteään varten, vaikka miehiähän ne haluaa miellyttää!"

Mutta leveillä farkuilla se ei toteudu.

Vierailija
255/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutukaa naiset miten pukeudutte kunhan pukeudutte pilli farkkuihin tai leggingseihin. Mielummin jälkimmäisiin.

EN! 

Vierailija
256/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiteni ovat leveämmät kuin lentokoneen penkki, mitä laitan päälle?

Vierailija
257/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reiteni ovat leveämmät kuin lentokoneen penkki, mitä laitan päälle?

Leggingsit tietenkin.

Vierailija
258/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ymmärrän ap vehkeen laskemisen. Kyllä minullakin laskisi jos naisella olisi leveät housut jalassa.

Vierailija
259/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lököfarkut ja leggingsit ovat molemmat tyylittömiä. Naisellinen, tyylikäs nainen käyttää hameita.

Vierailija
260/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ilma on alkanut lämpenemään, on todella kiva kävellä ja nauttia 'maisemista'. Eilen sunnuntaina ihastelin monia kireitä legginsejä, farkkuja ja varsinkin kiiltäviä mustia 'joogahousuja'. Tehokkaampaa kuin auringonvalon aiheuttama oksitosiiniannos.