Kerro tosielämän "first world problem" eli mitätön asia, jonka olet kokenut suurena ongelmana?
Kommentit (84)
Kaljuuntumiseni. - Joo ehdoton ja varma kiinnostuksen tappaja joidenkin naisten mielestä mutta minkäs teet. - No miksi oikeastaan haluaisin kumppaniksein itse näin ennakkoluulosita ihmistä(?)
Kauhistuin, kun aloin kaljuuntumaan kolmekymppisenä. Näköjään onneksi hitaasti, kun nyt viisikymppisenä moni kaveri on paljon kaljumpi kuin minä eikä asia muutenkaan ole vaikuttanut elämääni mitenkään. 20 vuotta sitten se tuntui maailmanlopulta.
Lähdin kaverilleni yöksi toiseen kaupunkiin ja unohdin ottaa pienen laukun mukaan jota olisin tarvinnut kun lähdimme illalla kaupungille. Jouduin lainaamaan kaverin laukkua joka oli jokin h&m tms muovilaukku. Olen tottunut käyttämään laadukkaita matkalaukkuja ja silloin hävetti. Ihan tyhmää mutta minkäs teet :D
Laadukkaita nahkalaukkuja piti edelliseen kirjoittaa.
Kuorellisia prinssinakkeja ei tahdo saada mistään...
Sillä, että moottoripyörän asukaspysäköintunnuksen hinta on noussut alueellani 15 vuodessa nollasta kuuteenkymppiin kuussa, on minulle dramaattiset vaikutukset. Tuloni ovat reilun tonnin kuussa.
Vierailija wrote:
Kuorellisia prinssinakkeja ei tahdo saada mistään...
Tämä! Nakki ilman kuorta ei ole nakki ollenkaan.
Yhtä laitetta piti loppukesästä ajaa erilailla kuin mä oon tottunut ajamaan, se oli melkein katastrofi 😱 Mutta ei se lopulta ollut yhtään sen kummempi, turhaan pelkäsin 😅
Olen katsonut Vain Elämää kaikki nämä vuodet ja vieläkään missään ei ole kerrottu kuka se Vai on. :(
Se että Jussi Halla-aho on Suomessa zumban kasvot. Harmittaa miten hyvä harrastus on mennyt pilalle.
Miten tämä ei ole oikea ongelma? Tällaisen takia moni käy terapiassakin ja olisi ahdistavaa kenelle vain. Firs world problem on kynnen katkeaminen tai pikkarit aina peppuvaossa yms. ärsytys.
Posti vaihtaa pakettien noutopaikan jonnekin skuttaan.
Vierailija wrote:
Lähdin kaverilleni yöksi toiseen kaupunkiin ja unohdin ottaa pienen laukun mukaan jota olisin tarvinnut kun lähdimme illalla kaupungille. Jouduin lainaamaan kaverin laukkua joka oli jokin h&m tms muovilaukku. Olen tottunut käyttämään laadukkaita matkalaukkuja ja silloin hävetti. Ihan tyhmää mutta minkäs teet :D
Tottunut illalla kaupungilla käyttämään laadukasta matkalaukkua? Perässä vedettävää?
Vierailija wrote:
Olen katsonut Vain Elämää kaikki nämä vuodet ja vieläkään missään ei ole kerrottu kuka se Vai on. :(
Steve Vai?
Työskentelen kotona. Tiimini päätti aikaistaa päivittäisen stand-upin puoli kymmenestä kello yhdeksään. Tämä tarkoittaa sitä, että joudun heräämään vähän ennen yhdeksää sen sijaan, että nukkuisin noin puoli kymmeneen. Vääryyttä! :D
Vierailija wrote:
Miten tämä ei ole oikea ongelma? Tällaisen takia moni käy terapiassakin ja olisi ahdistavaa kenelle vain. Firs world problem on kynnen katkeaminen tai pikkarit aina peppuvaossa yms. ärsytys.
Kommentoin siis kaljuuntumiseen.
Minulle annettiin aika Itäkeskuksen työvoimatoimistoon. Asun Munkkivuoressa.
Riikka Purran kootut selitykset.
-winner-
Kaljuuntumisen kanssa samaan kategoriaan menee lapsettomuus, eli voi olla ihan oikeasti iso kriisi.
En saanut aikaiseksi ostaa uutta kahvinkeitintä joten "jouduin" n. 6kk juomaan kapselikahvia.