naisilla "muodissa olevat" löysät farkut turn off.
Sillä saa kyllä vehkeen laskemaan jos jollain. Ihan oikeasti.
Kommentit (404)
Seuraava nainen tulee olemaan kyllä leggingsi pilli farkku nainen.
Naisena ymmärrän apn pointin. Muoti on mennyt ihan hirveään suuntaan ja isoilla vaatteilla peitetään se oma kaunis kroppa täysin. Nykyään oman kropan linjojen näyttäminen on joku tabu ja hys hys aihe. Kohta varmaan ollaan Lähi-idän tilanteessa missä ei edes olkapäät saa näkyä enään. Toivoisin naisena muidenkin olevan enemmän esillä ja vähän tyrkkyjä jopa. Ei tässä miltään miehiltä pidä näyttää, eikä miehien kommentteja pidä kuunnella jos vähän paljasta pintaa näkyy. Mutta nyky muoti on vaan vaatteiden alle piiloutumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu kadunmiehille mun vartalon muodot.
En tiedä haluaisino edes tietää muodoistasi
Vierailija kirjoitti:
Naisena ymmärrän apn pointin. Muoti on mennyt ihan hirveään suuntaan ja isoilla vaatteilla peitetään se oma kaunis kroppa täysin. Nykyään oman kropan linjojen näyttäminen on joku tabu ja hys hys aihe. Kohta varmaan ollaan Lähi-idän tilanteessa missä ei edes olkapäät saa näkyä enään. Toivoisin naisena muidenkin olevan enemmän esillä ja vähän tyrkkyjä jopa. Ei tässä miltään miehiltä pidä näyttää, eikä miehien kommentteja pidä kuunnella jos vähän paljasta pintaa näkyy. Mutta nyky muoti on vaan vaatteiden alle piiloutumista.
Osuit naulankantaan.
Haluaisin nähdä Arto "makkara" Satosen legginseissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa ajatella että nää herrat on tuolla jossain kaduilla oikeasti kyttäämässä miten tuntemattomat naiset pukeutuu ja sen jälkeen tulee suoltaa tänne paskaa asiasta. Ihan helvetin kuvottavaa.
Tuijottavat silmät seisten ja käsi haaroväliään kopeloiden jotain tavan tallaajia, katse kulkee etsien vartalon muotoja. Hyi helv3tti.
Itse pukeudun edelleen sellaisiin farkkuihin mistä pidän eli kapeammat tai suorat, mutta, leveitä en päälleni pukisi. Liittyy siihen, etyötä pien tottunut käyttämään jo nuorena niitä ja en nyt yli 30 vuotiaana muuta tyyliäni. Toisaalta en miesten takia sellaisia käytä vaan oman tyylini mukaan ja tykkään niistä.
Toivon itse sitä, ettei minua sitten pidetä jonain "tyrkkynä" jos käytän tavallisia kapeampia tai suoria farkkuja, koska ne kuuluivat jo nuoruuteeni ja en tykkää käyttää leveitä edes nyt yli 30 v:nä. En käytä niitä tarkoituksella, että joku mies saa minua kyylätä vaan ihan oman tyylinä takia sekä sen vuoksi, että pidän niistä. Samalla en muuttaisi asiaa toisten vuoksi ja muutenkaan välitä mistään muodista. Olen melko laiha myös joten en halua roikkuvia vaatteita.
Mikään ei ole tyylittömämpää kuin liian piukeat vaatteet jotka rajoittavat luonnollisia liikeratoja. Se näky kun koko vartalo liikkuu upean luonnollisesti vaatteiden haittaamatta, se tapahtuu väljemmissä vaatteissa. Niin miehillä kuin naisilla. Täysin käsittämätöntä että tiukat vaatteet olisi yhtäkuin seksikäs näky. Kun ei ole tyylitajua niin ei ole tyylitajua.
Täytyypä käydä ostamassa sitten löysät farkut niin miehet eivät kulje muna pystyssä.
Laita ap kuva, millaiset housut kyseessä?
Laitan tiukat housut heti kun miehetkin laittavat.
Jussi Rainio arvosteli Erika Vikmanin tyyliä ja ihmetteli samalla, miksi naiset pukeutuvat salilla toppeihin ja piukeisiin trikoisiin ja sitten suuttuvat, kun heitä katsotaan. No, metelihän siitä seurasi ja Jussin piti pyytää seuraavana päivänä Erikalta (ja ilmeisesti kaikilta salibeibeiltä) anteeksi.
Onko siis ok, että näkyy paljasta pintaa, vai eikö ole ok? Tässä ketjussa taas tuntuu olevan äänessä ne, joiden mielestä vaatteiden tulee olla mahdollisimman peittäviä, ettei vain miehet katso tai näe vartalon muotoja.
Eihän tässä ole mitään epäselvää. Myykää ne löysät housut jos niitä jotkut vielä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ostakaa leggingsit
Osta ihan itse itsellesi.
Kokemuksen rinta äänellä voin sanoa, että kyllä ne suoralahkeiset naisetkin tuo vaikeuksia elämään.