Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisilla "muodissa olevat" löysät farkut turn off.

Vierailija
31.03.2025 |

Sillä saa kyllä vehkeen laskemaan jos jollain. Ihan oikeasti.

Kommentit (404)

Vierailija
261/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
262/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä pillifarkut.

https://www.leatherheaven.com/pillifarkut-g-72-vaaleansininen/p/FAR38/#…

Aika kerava meininki

Vierailija
264/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä pillifarkut.

https://www.leatherheaven.com/pillifarkut-g-72-vaaleansininen/p/FAR38/#…

Aika kerava meininki

Mitä? Eikö ole hyvä?

Vierailija
265/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotiikkaa naiset, erotiikkaa. Miehet tykkää hyvännäköisistä naisista. Saattaisi se sinkkuuskin loppua, kun vierelle löytyisi joku reipas nuori mies. Panostakaa itseenne. 

Vierailija
266/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä pohtinut tätä helsingin keskustassa, en kiinnitä mitään huomiota jos olemus ja pukeutuminen on mallia kerava tai kallio. Katseeni kääntyy heti naiseen jolla on hyvännäköisiä vaatteita päällä.

Joten mammat turh pelätä katseeni kääntyvän teidän puoleen jos pidätte päällä leveälahkeisia farkkuja.

Hyvä! *alkaa selailla nettikaupoista vieläkin leveämpiä lahkeita*

Vierailija
267/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä pohtinut tätä helsingin keskustassa, en kiinnitä mitään huomiota jos olemus ja pukeutuminen on mallia kerava tai kallio. Katseeni kääntyy heti naiseen jolla on hyvännäköisiä vaatteita päällä.

Joten mammat turh pelätä katseeni kääntyvän teidän puoleen jos pidätte päällä leveälahkeisia farkkuja.

Hyvä ei tarvitse minun kadulla tuijotella sinua

Vierailija
268/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ilma on alkanut lämpenemään, on todella kiva kävellä ja nauttia 'maisemista'. Eilen sunnuntaina ihastelin monia kireitä legginsejä, farkkuja ja varsinkin kiiltäviä mustia 'joogahousuja'. Tehokkaampaa kuin auringonvalon aiheuttama oksitosiiniannos.

Siinäpä laski into käyttää kireitä legginsejä, farkkuja ja kiiltäviä mustia joogahousuja. 

Onneksi on niit oikeitakin naisia ketkä niitä käyttää juurikin miesten ja oman tyytyväisyyden takia

Vierailija
269/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös miehet: "naiset väittää, että ne pukeutuu itteään varten, vaikka miehiähän ne haluaa miellyttää!"

Mutta leveillä farkuilla se ei toteudu.

Eli selvä todiste siitä että naiset pukeutuvat itseään varten. 

Vierailija
270/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahaa, leveät kesähousut odottavat kaapissa. 😁

Vierailija
271/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuli oksennusta suuhun N

Vierailija
272/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ei tarvitse minun kadulla tuijotella sinua

👍

Vierailija
273/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuli oksennusta suuhun N

Yhyy...

Vierailija
274/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät housut on hyvät. Kuin karatehousut. Potkut lähtee napakasti ja jalka nousee yli pään korkuuteen.

Napakoita potkuja lähtee ylös keskelle ajas ja ylös ylös. Pää vaan heiluu kuin vieterilaatikon jokerilla.

Vaaralliset housut.

Vierailija
275/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan ainoa nainen täällä joka on samaa mieltä ap:n kanssa. Haluaisin että pillit palaisi taas muotiin. Sen verran oon mennyt trendien perässä, että omistan ja käytän useampia väljälinjaisia/leveälahkeisia housuja ja farkkuja, mutta parhaiten viihdyn kapeammissa. Oon suunnitellutkin uusien kapeiden farkkujen ostamista, ihan sama mikä on muotia!

Mekoista pidän kyllä myös, mutta en meinaa tareta niissä talvella kun en nauti mistään jalkoja paksuntavista fleecevuorisukkiksista.

Vierailija
276/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ilma on alkanut lämpenemään, on todella kiva kävellä ja nauttia 'maisemista'. Eilen sunnuntaina ihastelin monia kireitä legginsejä, farkkuja ja varsinkin kiiltäviä mustia 'joogahousuja'. Tehokkaampaa kuin auringonvalon aiheuttama oksitosiiniannos.

Siinäpä laski into käyttää kireitä legginsejä, farkkuja ja kiiltäviä mustia joogahousuja. 

Onneksi on niit oikeitakin naisia ketkä niitä käyttää juurikin miesten ja oman tyytyväisyyden takia

Niinpä niin. Kyllä tähän maailmaan kauneutta mahtuu. Ei sitä telaketjufeministilesbot voi estää. 

Vierailija
277/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan ainoa nainen täällä joka on samaa mieltä ap:n kanssa. Haluaisin että pillit palaisi taas muotiin. Sen verran oon mennyt trendien perässä, että omistan ja käytän useampia väljälinjaisia/leveälahkeisia housuja ja farkkuja, mutta parhaiten viihdyn kapeammissa. Oon suunnitellutkin uusien kapeiden farkkujen ostamista, ihan sama mikä on muotia!

Mekoista pidän kyllä myös, mutta en meinaa tareta niissä talvella kun en nauti mistään jalkoja paksuntavista fleecevuorisukkiksista.

Kerrankin joku kuka ajattelee samoin kuin minä. N

Vierailija
278/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vielä vähän ilma lämpenee, voivat naiselliset naiset pukeutua minihameeseen tai syvähalkioiseen pohjepituiseen. Alle stayuppit ja eikun baanalle.

Vierailija
279/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
280/404 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan epänormaali nainen, jos en ole tavanomaisella arki- tai edes juhlapukeutumisellani koskaan yrittänyt saada miehiä erektoitumaan, kiihottumaa  tai haluamaan minua seksuaalisesti? En toden totta haluaisi satunnaisten mieshenkilöiden ajattelevan minusta härskejä. Olen muutoin ihan tavallinen heteronainen, seurustellutkin useasti ja nyt pitkässä avoliitossa. Hassua.

Olet epänormaali. Mene leggings ostoksille nyt heti.

Menenkö minäkin ihan vain sinun iloksesi?

N 120 kg

Älä mene. Saat kaiken lisäksi euron jos ET laula ...